Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,973
Harmittaa kun se m koko näytti niin hyvältä kaikin tavoin mut en vaan voi olla sen kanssa. Haluisin ihan tosi tosi paljon käyttää sitä.

Kyl liian pienistä housuistaki sanotaan et terveysriski mut käytän sellasia silti

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Mut tosiaan ite vedän rajan hengittämiseen pelkästään. Mulla on ehkä 2 sellaista vaatetta jotka tekee mulle noin, vaikeuttaa hengitystä, niin niitä en sitten uskalla käyttää, mutta muuten mua ei kiinnosta pätkääkään. Esim housujen puristus i dont care, se ei estä mua hengittämästä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
En tiedä kun en osaa kuvitella miltä se näyttää. Toi sama vaate mut kolme kokoa isompana.
Kyl kolme kokoa isommassa pystyy helposti hengittämään aivan normaalisti vaikka ois mikä binderi. Eihän siinä mitään muuta ole kun se joustamaton kangas pelkästään edessä, ja jos se on noin iso, niin sehän saattaa jopa olla aika löysäki mulle. Ei se sillon purista yhtään joten mitä helvettiä tekoäly selittää taas.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Mut huutista joka helvetin tuutista vaatteille, ja etenkin vaatteille joita ei voi käyttää. Bindaaminen on homojen hommaa, sillä kuka vittu jaksaa jotain aikarajoja sun muita noudattaa. Höpö vitun höpö. Jos tuota käytän niin se ei ole edes bindaamista kun on niin iso.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Lyön tonnista vetoa että jumalauta tuo binder ei mua purista yhtään. Korkeintaan samalla tavalla kun mun pinkki toppi, eli ei yhtään vaikka se tiukka onkin ja aavistuksen pieni mulle. Henki kulkee aivan normaalisti siinä topissa ja niin kulkee xxl kokosessa binderissakin.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Lyön tonnista vetoa että jumalauta tuo binder ei mua purista yhtään. Korkeintaan samalla tavalla kun mun pinkki toppi, eli ei yhtään vaikka se tiukka onkin ja aavistuksen pieni mulle. Henki kulkee aivan normaalisti siinä topissa ja niin kulkee xxl kokosessa binderissakin.
Mut jos m puristaa niin maan helvetisti että meinaa kuolla jo 5-10 minuutin käytön jälkeen, niin tuskin xxl puristaa juuri yhtään kun se on KOLME kokoa isompi. KOLME.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
There's literally no pressure jos se on noin iso. Se on todennäköisesti vähän löysä. Kuin normaali paita, joka on ehkä vähän tiukempi tai sit löysähkö paita.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Siis tekoäly on sitten niin tyhmä. NIIN. tyhmä. Mä en jaksa sitä yhtään ja vituttaa kun se tulee heti ekana siihe

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Yes, you still need to limit your daily wear time, even if your binder is too big. While a loose binder puts less dangerous pressure on your ribs and lungs, wearing any compression garment for too long can still strain your back muscles, cause skin irritation, and prevent your body from resting properly.

THERE'S NO COMPRESSION lmao fucking idiot, mitä vitun compressionia on xxl kokosessa binderissa MULLE? ei ole :D mitään. Onko tiukemmissa topeissakin joku 12 tunnin takaraja käyttöön no enpä oo niitä noudattanut

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Alkaa heti ocd ku sanotaan et sun pitää tehä näin ja näin terveyden varmistamiseksi, tää samahan on siis kaikessa. En myöskään haluu saggier breasts. I know it's saggy. Just don't want it any saggier because of using a binder

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Toki se että on saggy niin tiedän että on saggy kink ja sen takia se on sexy mut tein silti jokseenkin väärin koska en halua että mun tekemät asiat silti muutenkaan vaikuttaa mihinkään kehoon tolla tavalla

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Mut kyllä mä uskon että jos toi m rajoittaa hengittämistä noin paljon, todennäköisesti myös L rajottaa vähän. Luultavasti XL ja XXL ei rajota sit enää yhtää? Jos L on mun suositeltu koko... Ei saatana. Ei oo mitään järkeä käyttää vaatetta jos et voi hengittää.

"Joo mä pyörryn iha just mut käytän tätä silti" juuh

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Ja tälläsii kommenttei just:

normal to feel a restriction on deep breaths but not normal to struggle to breathe, size up!

Niin siis..... Restriction on deep breaths ON sama kuin: struggle to breathe. Tai niin ainakin mulla oli. Se oli just sitä etten voinu hengittää syvään jolloin mul jäi sitä happivajetta jotenkin ja alkaa tuntuu tosi huonolta. Sama oli siinä pinkissä vaatteessa. Bandeau? Missähän muuten mun musta bandeau on

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Mä en todellakaan tarvi mitään binderia (=oikeankokoista binderia, liian ison binderin mä kyllä tarviin)

Ylös Pohja