Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,973
Hetki

Mun pitää varmaan mitata ne valkoset liivit päällä. Se johtuu varmaan siitä ettei ne mitat pidä paikkaansa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Outoo koska mua ei haittaa sagginess yhtä paljon muusta, mut mua haittaa jos se tulee binderin käytöstä.

Esim mua ei haittaa yhtä paljon jos se on weight loss tms.

Mut mua haittaa jos se on binderista.

Jostain syystä.

Ehkä siksi että voisin niin helposti itse estää sen vaan sillä etten käytä binderia. Taas painoon liittyvistä asioita en voi. Ku jotenkin se binder on niin helppo sellanen yks asia mikä voi estää sitä. Taas kaikki muu menee sit jo niin vaikeeksi ettei sitä voi enää estää

Ärsyttää vaan niin paljon että jos se aiheuttaa itsessään sen vaan siks että mun oli pakko käyttää sitä. Kun muuten se pysyis tälläsenä vielä pitkään.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
86 cm vyötärönympärys navan yläpuolelta mitattuna tarkoittaa naisilla lievästi suurentunutta terveysriskiä, kun taas miehillä se on Käypä hoito -suositusten mukaan normaalirajoissa.

😎 Terveysriskit 😎 katso nyt, kuten sanoin en välitä noistakaan terveysriskeistä, miksi mistään muustakaan.

Fat fetishists like it

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
"Also mental health Crysis, banning guns will just shift the statistics from guns to other things. If people can live comfortable life and get mental help if needed, they won't take a gun to schoot up a school."

Yes because i shot up a school. Or maybe that's not the explanation? Maybe it's not mental health, maybe it's evil people?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
I can assure you, never during ALL of my years, have i ever seriously considered shooting up a school.

Niinku se ei ollu mun ratkasu pahaan oloon.

Niinku koskaan :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Totta on se ettei mulla ois ollu kyllä asettakaan siihen mutta enpä koskaan löytänyt itseäni miettimästä: hei, mistä hankkisin aseen että voin ampua ihmisiä??????

Niinku nyt ollaan taas niin huutis tasolla että

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Huh ois pelottavaa kuolla ammuskelussa

Ja kivuliasta

Mut niin ois varmaan monella muullakin tavalla kuoleminen

Mut valitsen silti mieluummin normaalin kuoleman ammutuksi tulemisen sijaan

Ylös Pohja