Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,974
"i'm 5'5" and 290. nothing like too crazy? but for sure fat lmao"

"Pituuden 5'5 (noin 165 cm) ja painon 290 lbs (noin 131,5 kg) painoindeksi eli BMI on 48,3.
Maailman terveysjärjestön WHO:n kriteerien ja Käypä hoito -suosituksen mukaan tämä tulos luokitellaan sairaalloiseksi lihavuudeksi (painoindeksi on yli 40).

Mitat suomalaisittain:
  • Pituus: n. 165 cm
  • Paino: n. 131,5 kg
  • Painoluokka: Sairaalloinen lihavuus (BMI ≥ 40)"

Yes nothing like too crazy.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,974
No tiedän okei ehkä se jana on paljon pidempi että kyllä tonki jälkee on vielä mahollista olla vaik kuin paljon isompi

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,974
Mut se 33, mun ennätys, niin aika hämmentävää miten vähän se sit kuitenkin on. Siis miten vähän siinä on eroa nykyiseen. Selvä ero, mut kuitenkin aika vähän.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,974
Luokitus: Sairaalloinen lihavuus (yli 40).Terveysriskit: Sydän- ja verisuonitautien, tyypin 2 diabeteksen, uniapnean, nivelvaivojen ja tiettyjen syöpien riski on erittäin suuri.

Onkohan toi ees totta xD en menis ihan heti uskomaan varauksetta

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,974
Kokonaiskuva vahvistaa, että olet terveessä ja turvallisessa tilanteessa. Painosi on hieman painoindeksin normaalialueen ylärajalla, mutta erinomaiset vyötärömitat ja kehon päärynänmuotoinen rakenne suojaavat sinua aineenvaihdunnallisilta terveysriskeiltä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,974
Jos niitä ei olis mä jahtaisin vielä paljon nykyistä intohimoisemmin sitä hoikkuuden tasoa, jota kutsutaan ns. "Epäterveelliseksi".

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,974
Luultavasti mulle olis kehittynyt ehkä oikea anoreksia jos fat admirereita ei olis olemassa maailmassa.

Nyt mul on vaan nää random oireet mut ei varsinaista oikeaa anoreksiaa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,974
Mut se fakta että olin bmi noin 23 enkä ollu hoikka :D siis en edes normaalin hoikka. Kukaan ton bmi:n omaava tuskin on "epäterveellisen" hoikka, mut se että en ollu edes normaalin hoikka vaan pyöreä. Ei mua voinu kutsuu hoikaks sillonkaan. Niin se vaan kertoo et luultavasti mun bmi ois pitäny olla joku 20 korkeintaan ennen kun oisin ollu edes normaalin hoikka. 18 kohdalla tuskin olisin edes näyttänyt vielä miltään muulta kun edelleen normaalin hoikalta, tyyliin tasoa... Tai en keksi esimerkkii mut kaikki ymmärtää mitä se tarkottaa, on selkeä ero "terveen näköisellä hoikalla" ja "tosi hoikalla". Bmi 18 kohalla luultavasti oisin näyttäny edelleen terveeltä. Tyyliin joltain... Tämmöseltä https://share.google/2509iM0GzLvXtYLuE

Jostain syystä mulla on sellanen kroppa että se näyttää alhasemmassakin painossa vielä keskimääräistä pyöreemmältä.

Mulla se raja tulee vasta paljon myöhemmin. Monet näyttää ihan normi hoikilta bmi 23, mä en. Edelleen olin selkeästi chubby. Ja siitä alemmas en oo päässykään niin en koskaan oo ollut muutakaan. Lapsena olin kyllä ns hoikka. Sen jälkeen en koskaan.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,974
Tai varmaan jos kävisin salilla niin bmi 23 onnistuis olla hoikka, mut näin pelkästään kävelyä harrastavana ei

Tai ainakaan minä en pysty.

Mul on ihan kuvakin otettu missä olin 61kg eli suurinpiirtein sama, ja no edelleen ku katon sitä nii nään kyllä että edes maha ei oo se perus "a bit of softness" vaan ihan selkeästi isompi. Reidet vielä enemmän tietysti. Koska se perus ois tällänen vatsa: https://share.google/rmg5bwUPQZVrhwmV5

Rosanna tai thilini esim. Toi on se perus bit of softness. Mul oli 61 kilosenakin isompi. Siis bmi 23.

Eli mun kohdalla tosiaan paino ei merkitse mitään koska en kertakaikkiaan saavuta sitä hoikkuutta millään ihan sama kuinka alas paino laskee. Tai ainakaan ei 23 kohalla ollu tietoakaan hoikkuudesta. En siis saavuta hoikkuutta samalla tavalla kuin monet muut jotka vaikka kehittää anoreksian ja ei myöskään treenaa salilla vaan vähentää rajusti syömistä. Ei se salista oo kiinni vaan kyllä anorektikot saavuttaa sen hoikkuuden ihan pelkästään syömistä vähentämällä, ei siihen sitä salivartaloa tarvita. (Miks muuten anorektikot ei haluu salivartaloa vaan nimenomaan laihuuden ilman lihaksia? Tää on jännä tutkimuksen kohde. Jos ois kyse pelkästä timmiydestä jonka voi saavuttaa normi treenaamisella, ne luultavasti tekis niin? Kyse on siis selvästi siitä että halutaan näyttää mahdollisimman hoikalta, ja epäterveellisen hoikalta myös, tiedän sen, koska mulla on ollut sama.) Eli kyllä mullakin luultavasti jossain vaiheessa tulis se kohta kun alkaisin olla jo hoikka, mutta se on vaan paljon normaalia alempana jostain syystä mulla. Aika jännä. Ihan kuin mun keho ois jotenkin tehty sellaseks ettei se luovu pyöreydestä edes noin alhaisessa painossa, joka on monille jo melko hoikan näköinen, katsoo vaikka just tota linkkiä niin siinähän sen näkee

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,974
Ja se on 25.7

Hoikempi ku mun 23

Kumpikaan ei treenattu vartalo

Kertoo siitä että joidenkin ihmisten (mun) pitää päästä paljon alemmas painossa saavuttaakseen samanlaisen hoikkuuden kun jollain toisella voi olla vittu 25.7 bmissä :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,974
Mulla on jotenkin siis biologisesti? Niin että se hoikkuus tulee ehkä... En tiedä.. ei ainakaan 23 kohdalla mutta ehkä 19-21, hyvin vaikea sanoa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,974
On outoo etten pääse samaan kuin muut putosi mun paino sitten miten alas tahansa

Tai no, ei miten alas tahansa, sillä 23 alemmas en koskaan päässyt.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,974
Se vaan kertoo siitä ettei painonpudotuksessa oo mitään järkeä, painon kattomisessa ei oo järkeä, ainut missä on järkeä on se että sä katot sun ulkonäköä ja muiden. Ainut missä on järkeä on luokitella itseni chubby kategoriaan. Ei oo mitään järkeä edes uhrata ajatustakaan painolle, sillä se huijaa. Oli mun paino sitten vaikka 40 kg, jos on chubby niin on chubby, sillä ei oo painon kanssa mitään tekemistä. Se miltä näyttää ratkasee. Niinpä ei kannata katsoa lukua ollenkaan. Oon edelleen fat admirereiden taste, en pääse yleiseen kauneusihanteeseen edes päällä seisten, enkä yritäkään. Sitä ei tapahdu koskaan. No ei se mullekaan olis mahdotonta muuten, mut mikä järki on laskea painoa kun ei sitä toivottua kehoa vaan tuu?

Ylös Pohja