Aihe vapaa En voi olla ainut jota ei kiinnosta ystävänpäivä

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
927
Reaktioarvo
704
Okei lähetin mun kaverille ystävänpäiväkortin ruotsiin, mutta tää onkin poikkeustapaus.
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Itse vietän yleensä ystävänpäivää aika laimeasti. En ole ollut vuosiin koulussa tai töissä, joten ei tule "altistuttua" ystävänpäiväjuhlille ja oma-aloitteisesti yleensä korkeintaan lähetän ystävänpäivätoivotukset.

Tänään tosin kokoonnumme kavereiden kanssa lautapelien ääreen. Mitään kummoista juhlimista ei ole tarkoitus harrastaa, lähinnä ystävänpäivä on hyvä tekosyy lautapeli-illan järjestämiseen. :D
 

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
927
Reaktioarvo
704
Siis oikeesti ku oon ajatellu tänään sanoja ”kaveri” ja ”ystävä”, niin ainoat ketkä mulla tulee mieleen on mun ruotissa asuva ystävä, työkaverit ja yks kaveri täällä kotipaikkakunnalla.

Aika vaisu lista.
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,231
Reaktioarvo
828
Kiva päivä muistuttaa ystäviä kuinka tärkeitä he sinulle ovat, muuten ihan se ja samma
 

tuolifani

Uusi
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
47
Reaktioarvo
31
Normipäivänä menee mulla. Onha nää vähä sellasia hömpötyksiä joihi on pienesti välillä ihan mukava osallistua
 
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
10
Reaktioarvo
12
Oon melkein samaa mieltä. Päivä missä muutkin, mut on kiva muistaa ystäviä ja viettää niitten kaa aikaa
 

mulkku

Uusi
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51
Reaktioarvo
36
Omg sama!! Katoin mun "1 vuosi sitten tänä päivänä" snäppimuiston ja omg muistan sen päivän, olin siis kavereitten kaa mut en tienny et on ystävänpäivä:D Nyt tänää vaa vietin peruspäivän koton puhelimella :) Tai niiku ei siin kyl mä varmaa oisin voinu kavereittenki kaa olla mut mul on niit nykysi enää salee 1 mut se oli sen omien kavereittesakaa :D En ees tietäs taikka muistas koko päivää ilman niit joitai ketkä hehkuttaa sitä somes lol peruspäivätääonmuittenjoukos
 
Ylös Pohja