qualitymonkey
Official pappojen kuolaaja
- Reaktioarvo
- 2,931
Onkohan mulla joku aivovamma kun en tajua muiden aivoituksia hmmmmmmmmmm
No tää ja se on oikeesti ihan älyttömän stressaavaa olla näin erilainen ku muut. Tarpeeks paljo ku ihmiset vittuilee ni menee moti elämää ja itsetunto paskana... Et jeeEn usein minäkään kun tuntuu, että mulla on uhan erilainen ajatusmaailma ja maailmankuva kuin suurella osalla muista. En aina edes kehtaa sanoa mielipiteitä ääneen kun kaikki sanoo minua friikiksi sitten. :/
Sama. Ja sit kun selitän kaikki aina niin monimutkaisesti ja yksityiskohtaisesti ja tykkään jaarittelusta niin mut ymmärretään väärin ja joku aina pahastuu jostain miten ilmaisen mielipiteeni vaikken haluaisi loukata. Mutta joo hirveen hankalaa olla vaan lyhyt ja ytimekäs.No tää ja se on oikeesti ihan älyttömän stressaavaa olla näin erilainen ku muut. Tarpeeks paljo ku ihmiset vittuilee ni menee moti elämää ja itsetunto paskana... Et jee
Mulla sama! :\En usein minäkään kun tuntuu, että mulla on uhan erilainen ajatusmaailma ja maailmankuva kuin suurella osalla muista. En aina edes kehtaa sanoa mielipiteitä ääneen kun kaikki sanoo minua friikiksi sitten. :/
Oon kans jaarittelija xD kyllä tuntuu että tekee ite aina kaiken väärin ja kaikki vihaa mua ymsSama. Ja sit kun selitän kaikki aina niin monimutkaisesti ja yksityiskohtaisesti ja tykkään jaarittelusta niin mut ymmärretään väärin ja joku aina pahastuu jostain miten ilmaisen mielipiteeni vaikken haluaisi loukata. Mutta joo hirveen hankalaa olla vaan lyhyt ja ytimekäs.
Toisaalta varmaan ihan hyvä etten enää niin paljon tee päätöksiä ja asioita sen perusteella mitä muut haluaa tai ajattelee. Oon aikuisiällä sisäistänyt ehkä vähän paremmin ettei mun joka kerta tarvi miellyttää muita ja saan ajatella myös itseäni mutta siltikin tuntuu että alistun aika helposti. Pitäisi vaan opetella parempi itsetunto ja hyväksyä ittensä :pOon kans jaarittelija xD kyllä tuntuu että tekee ite aina kaiken väärin ja kaikki vihaa mua yms
Niin mutta miten sen paremman itsetunnon saa, siinäpä kysymys. Vaikka kuinka yritän niin itse en ainakaan ole siinä onnistunut.Toisaalta varmaan ihan hyvä etten enää niin paljon tee päätöksiä ja asioita sen perusteella mitä muut haluaa tai ajattelee. Oon aikuisiällä sisäistänyt ehkä vähän paremmin ettei mun joka kerta tarvi miellyttää muita ja saan ajatella myös itseäni mutta siltikin tuntuu että alistun aika helposti. Pitäisi vaan opetella parempi itsetunto ja hyväksyä ittensä :p
Erittäin hyvä kysymys eikä siihen varmaan mitään selvää vastausta ole. Kai se on siinä että oppis hyväksymään itsensä ja tietysti onnistumisten kautta. Pitäisi löytää se ns. oma juttu.Niin mutta miten sen paremman itsetunnon saa, siinäpä kysymys. Vaikka kuinka yritän niin itse en ainakaan ole siinä onnistunut.
Niin... Ehkä tai sitten just juttelee jollekin ammattilaiselle tai jotainErittäin hyvä kysymys eikä siihen varmaan mitään selvää vastausta ole. Kai se on siinä että oppis hyväksymään itsensä ja tietysti onnistumisten kautta. Pitäisi löytää se ns. oma juttu.
Sekin on hyvä. Valitettavasti aina ei löydy sopivaa henkilöä, mutta itse ehkä aloitan psykologilla kynnit tässä lähiaikoina.Niin... Ehkä tai sitten just juttelee jollekin ammattilaiselle tai jotain
Ihanaa XDDOnpas tuttu tunne. Aloin tänään käkättämään hysteerisesti vastaanotolla ja luultavasti se nainen piti mua umpihulluna :D
olin selittämässä parhaillaan lapsuuden traumoista ja yhtäkkiä hähähehhehhöhööhäääfdsjIhanaa XDD
Mutta ne on kyllä varmasti oikeasti kuullu ja nähny ihan kaikkea että tuskinpa! Jos we susta jotain pahaa aatteoi nii ihmettelen kyllä!olin selittämässä parhaillaan lapsuuden traumoista ja yhtäkkiä hähähehhehhöhööhäääfdsj
luultavasti. sainpa ainakin viikon naurut :DMutta ne on kyllä varmasti oikeasti kuullu ja nähny ihan kaikkea että tuskinpa! Jos we susta jotain pahaa aatteoi nii ihmettelen kyllä!