Aihe vapaa Ensi vuonna menen vaikka yksin joillekin festareille...

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
En tosiaan tiennyt, mihin aihe alueeseen tämä kuuluisi, joten laitan nyt tänne ':D...

Tosiaan, en koko kesänä päässyt (tai paremminkaan mennyt) yksillekään festareille, sille kukaan ei lähtenyt minun kanssani -ei sopinut aikatauluun, ei ollut rahaa, ei vain yksinkertaisesti huvittanut...ja niin edelleen...

Nyt kuuntelen koulussa, kun ihmiset juttelevat kesäisistä festareista. Kyllä, harmittaa. Ensi vuonna sitten menen, vaikka menisin yksin! :D
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Itsekin haaveilen. Yksin kai se on pakko mennä ku ei oo kavereita.
Ite olin festareilla tänä kesänä mut töissä siellä. Mut olen kyllä vähän haaveillut et ens kesällä olisin festareilla asiakas ja yleisössä, mutta noh, pääsinhän mä taukojenkin aikana kattomaan joitakin esityksiä. Mut kyl se työkin oli ihan fine, et ehkä voisin tehä ens kesänä sitä taas ja palkkakin on ihan hyvä ja musiikkiesityksiä kuuluu kokoajan. Sori jos meni vähän ot.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,469
Suosittelen. Itse kävin juuri lauantaina ensimmäistä kertaa festareilla ja oli 5/5.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,999
Reaktioarvo
8,483
Olisi pitänyt mennä Flow'n perjantaille, jäi talvella liput ostamatta ja sitten Gorillazin settilista viime ajoilta ei ollut houkutteleva, niin jätin väliin mutta siellähän olikin kaikkea mistä haaveilin. Snif snif.
 
Ylös Pohja