Yliopisto ensimmäinen päivä yliopiston toista vuotta takana

Yliopisto, korkeakoulu.

ujobiseksuaali

turhautunut matemaatikko ja true bisexual
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
258
Reaktioarvo
213
ja oon jo ihan poikki eikä tänään ollu ku yks luento ja kurssit alkaa varsinaisesti vasta ens viikolla.

asiaan voi mahdollisesti vaikuttaa se et oon joutunu heräämää puoli seittemältä et ehin kaheksaks luennolle ja oon tyylii keväästä asti nukkunu vähintää yhteentoista asti päivittäi.

mutta joo. on väsy ja pitää jaksaa tuutoroida viel tänään.
 

ujobiseksuaali

turhautunut matemaatikko ja true bisexual
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
258
Reaktioarvo
213
mulla alkoi jo elokuun puolella pari nettikurssia eikä oo mitään motivaatiota edes niihin XD vähän pelottaa kunnon luentojen alku
mulla alko eile just luennot ja niinku ens viikol alkaa sit harkkatehtävät yms et niinku periaattees kunnol :D itel on liikaaki motivaatioo et myyn kyl pois jos tarttee
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,147
Reaktioarvo
5,467
Mulla on ollut tällä viikolla joka päivä 2-5 h koulua (paikan päällä ainoastaan tänään) ja tuntuu kieltämättä nyt jo, että koulustressi alkaa nostaa päätään. Luojan kiitos opiskelen viimeistä vuotta.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,147
Reaktioarvo
5,467
Mulla on ollut tällä viikolla joka päivä 2-5 h koulua (paikan päällä ainoastaan tänään) ja tuntuu kieltämättä nyt jo, että koulustressi alkaa nostaa päätään. Luojan kiitos opiskelen viimeistä vuotta.
Lisään tähän, että olin koko kesän töissä täyttä päivää ja ajoin yli tunnin työmatkoja päivittäin, mutten silloin stressaantunut läheskään samalla tavalla kuin koulussa. Mielenkiintoinen ilmiö.
 

Freya

Sensei
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
476
Reaktioarvo
505
Opiskelen ekaa viikkoa maisteria ja myönnetään että olen kauhuissani.
Mikään ei tunnu menevän putkeen. Jopa uusi kone hajosi ja se olisi aika kriittinen saada joka päivå käyttöön, mutta sen sijaan joudun postittamaan sen huoltoon.
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Mulla alkaa vasta kuin lopussa, mutta kauhulla odotan kun olen niin epämotivoitunut. Pitäisi tänä vuonna tehdä gradu, enkä yhtään tiedä mistä tehdä. Piti yrittää lukea paljon tutkimuksia ja matskua nyt kesällä mutta sain luettua yhden kirjan puoleen väliin 😞
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Opiskelen ekaa viikkoa maisteria ja myönnetään että olen kauhuissani.
Mikään ei tunnu menevän putkeen. Jopa uusi kone hajosi ja se olisi aika kriittinen saada joka päivå käyttöön, mutta sen sijaan joudun postittamaan sen huoltoon.
Voi ei! Mulla kävi sama mun ekana vuonna kansia. Kone sanoi itsensä irti kuukauden jälkeen ja sinne meni kaikki säästöt joita olin opinnoille säästänyt 😞. Mitä maisteria suoritat nyt? Onko vuoden maisteri vai pidempi? Itselläni on toka vuosi maisteria menossa kolmen vuoden maisterista.
 

ujobiseksuaali

turhautunut matemaatikko ja true bisexual
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
258
Reaktioarvo
213
Mulla on ollut tällä viikolla joka päivä 2-5 h koulua (paikan päällä ainoastaan tänään) ja tuntuu kieltämättä nyt jo, että koulustressi alkaa nostaa päätään. Luojan kiitos opiskelen viimeistä vuotta.
itsehän jätin tänään aamulla luennon välistä koska tulin yöllä kolmelta kotiin :D
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,147
Reaktioarvo
5,467
itsehän jätin tänään aamulla luennon välistä koska tulin yöllä kolmelta kotiin :D
Hui, en ihmettele yhtään! Jätän kyllä itsekin suosiolla menemättä, jos tulen myöhään yöllä kotiin tai en esim. saa nukuttua, se nyt on ihan järjetöntä mennä luennolle istumaan jos siellä on puoliunessa.

Kerran kyllä tulin yhdeltä keikalta kotiin neljältä yöllä ja jaksoin (pakon edessä) raahautua tenttiin kello kahdeksaksi. Oli kamalaa.
 

ujobiseksuaali

turhautunut matemaatikko ja true bisexual
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
258
Reaktioarvo
213
Hui, en ihmettele yhtään! Jätän kyllä itsekin suosiolla menemättä, jos tulen myöhään yöllä kotiin tai en esim. saa nukuttua, se nyt on ihan järjetöntä mennä luennolle istumaan jos siellä on puoliunessa.

Kerran kyllä tulin yhdeltä keikalta kotiin neljältä yöllä ja jaksoin (pakon edessä) raahautua tenttiin kello kahdeksaksi. Oli kamalaa.
vielä olin illal siin uskos et kyl mä kaheksaks lähen sinne luennolle mut juu siin vaihees ku katoin et juu kello on jo kolme niii juu ei :D
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
Hui, en ihmettele yhtään! Jätän kyllä itsekin suosiolla menemättä, jos tulen myöhään yöllä kotiin tai en esim. saa nukuttua, se nyt on ihan järjetöntä mennä luennolle istumaan jos siellä on puoliunessa.

Kerran kyllä tulin yhdeltä keikalta kotiin neljältä yöllä ja jaksoin (pakon edessä) raahautua tenttiin kello kahdeksaksi. Oli kamalaa.
tuli tästä mieleen yksi keväinen tenttini. :D muuton takia en ehtinyt aloittaa lukemista ajoissa, joten jouduin valvomaan koko viimeisen yön ja sain viimeisen sivun luettua 4 minuuttia ennen tentin alkua, klo 7.56. kyllä väsytti sen jälkeen.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,147
Reaktioarvo
5,467
tuli tästä mieleen yksi keväinen tenttini. :D muuton takia en ehtinyt aloittaa lukemista ajoissa, joten jouduin valvomaan koko viimeisen yön ja sain viimeisen sivun luettua 4 minuuttia ennen tentin alkua, klo 7.56. kyllä väsytti sen jälkeen.
Hyh hyh, kuulostaa kamalalta! Menikö tentti hyvin?
 

Freya

Sensei
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
476
Reaktioarvo
505
Voi ei! Mulla kävi sama mun ekana vuonna kansia. Kone sanoi itsensä irti kuukauden jälkeen ja sinne meni kaikki säästöt joita olin opinnoille säästänyt 😞. Mitä maisteria suoritat nyt? Onko vuoden maisteri vai pidempi? Itselläni on toka vuosi maisteria menossa kolmen vuoden maisterista.
Sama homma, ja mennyt muuhunkin äkillisiin kuluihin nyt noin 5k rahaa lähiaikoina, joten ei kiva muuttaa kohta uuteen kaupunkiin ja miettiä mistä rahat sitten huonekaluihin :D kestää 2v, ja opiskelen informaatiotekniikkaa.
Huomennakin palaa rahaa junalippuihin, kun on pakolliset osallistumiset lähitunteihin. Ei kyllä jaksaisi. Onneksi kohta on sentään viikonloppu!
 
Ylös Pohja