entä jos vihdoin liityn tänne ihan oikeasti

Liittynyt
27.6.2022
Viestejä
46
Reaktioarvo
19
onko järkevä päätös jos demi-ikävä iski ja nykyajan interweebs lähinnä vituttaa ja ennen oli kaikki paremmin jne
(ja "ihan oikeasti" eli toisin sanoen teen muutakin kuin sen käyttäjän jonka unohdan heti vuodeksi)
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,982
Reaktioarvo
8,477
Demi-ikävä on jotain, mitä en ole tuntenut vuosiin.
 
Liittynyt
27.6.2022
Viestejä
46
Reaktioarvo
19
varmaan taas aika kultaa muistot. tähän mennessä tää vaikuttaa toisaalta sellaiselta sopivan hiljaiselta vaihtelulta ton kaiken sosiaalisen median rinnalla ja nönönönööö en tiiä jatkuva sisältö ja mainokset kaikkialla vaan vituttaa ja ennen kaikki oli paremmin ja sitä rataa
 
Liittynyt
27.6.2022
Viestejä
46
Reaktioarvo
19
varmaan se ihan perus nälkä+väsymys-kombo. kai sitä voisi hakea jotain kivaa syömistä kaupasta vaikka ihan raittiin ulkoilman takia, mutta toi sää ei oikein inspiroi D:
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,982
Reaktioarvo
8,477
varmaan taas aika kultaa muistot. tähän mennessä tää vaikuttaa toisaalta sellaiselta sopivan hiljaiselta vaihtelulta ton kaiken sosiaalisen median rinnalla ja nönönönööö en tiiä jatkuva sisältö ja mainokset kaikkialla vaan vituttaa ja ennen kaikki oli paremmin ja sitä rataa
Foorumit ovat alkuperäinen sosiaalinen media.
 
Liittynyt
27.6.2022
Viestejä
46
Reaktioarvo
19
päivä numero kaks, kai tää nyt täyttää jonkun aukon ja se on sinänsä ihan jees, koska NyKyAiKa ja someaika ja kaikki tuntuu sellaselta kovaääniseltä motarilta ja tää on ehkä enemmänkin mökkitie tai joku (eli korkeintaan välillä kuuluu vähän ääntä ja seuraavassa mutkassa joku saattaa kyntää naamallaan ojanpohjaa). en tiiä mulla on vaan ikävä windows vistaa ja sitä ku päärynämehukatti maistu vielä etäisesti päärynältä ja nyt jotkut tekoälyt suunnittelee cokiksia ja onko kaikki tulessa vai oonko mulla vaan joku henkkoht kriisi

jooh nyt sinne kauppaan oon tehny lähtöä jo monta tuntia
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,982
Reaktioarvo
8,477
päivä numero kaks, kai tää nyt täyttää jonkun aukon ja se on sinänsä ihan jees, koska NyKyAiKa ja someaika ja kaikki tuntuu sellaselta kovaääniseltä motarilta ja tää on ehkä enemmänkin mökkitie tai joku (eli korkeintaan välillä kuuluu vähän ääntä ja seuraavassa mutkassa joku saattaa kyntää naamallaan ojanpohjaa). en tiiä mulla on vaan ikävä windows vistaa ja sitä ku päärynämehukatti maistu vielä etäisesti päärynältä ja nyt jotkut tekoälyt suunnittelee cokiksia ja onko kaikki tulessa vai oonko mulla vaan joku henkkoht kriisi

jooh nyt sinne kauppaan oon tehny lähtöä jo monta tuntia
Niin ja hassua, että ihmiset käsittävät "sosiaaliseksi mediaksi" FB:n ja Instagramin, kun IRC-Galleria perustettiin jo 2000 (myös muinainen ii2.org), MySpace 2003 ja myös Demillä oli epävirallinen galleria käyttäjille ennen Metan metkuja.
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,690
Reaktioarvo
1,624
varmaan taas aika kultaa muistot. tähän mennessä tää vaikuttaa toisaalta sellaiselta sopivan hiljaiselta vaihtelulta ton kaiken sosiaalisen median rinnalla ja nönönönööö en tiiä jatkuva sisältö ja mainokset kaikkialla vaan vituttaa ja ennen kaikki oli paremmin ja sitä rataa
Noh, täähän se ois aika lailla. :D
 
Ylös Pohja