Roolipelit Esittäkää tässä keskustelussa että me kaikki varaanit asumme samassa talossa.

Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,659
Reaktioarvo
5,131
Jos viitsisit nostaa ne ylähyllylle. *saavun ruokakassien kanssa sisälle vieden keittiöön* huhhuh, vielä pitäisi ne aseet hakea peräkontista. Raskasta hommaa...
Minä voin viedä ne ruokakassitkin keittiöön ja purkaa, huolehdi sinä vaan aseistus turvallisesti sisään ja piiloon.
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
Minä voin viedä ne ruokakassitkin keittiöön ja purkaa, huolehdi sinä vaan aseistus turvallisesti sisään ja piiloon.
Kiitoksia, olet hyvä tyyppi! *juoksen ulos hakean aseita kasan. Lasken ne keittiön sivupöydälle alkaen purkamaan niitä* hommasin hirvikiväärin. Ajattelin myös että myyntiin voisin osan laittaa
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
Ne ovat saattaneet lähteä mukaan. Tai sitten vapautin jonkinlaisia voimia ympärillemme kun pelasin spiritismiä vaatekomerossa. Oikein mukava henki minulle jutteli, ei voi muuta sanoa.
Apua! Hemmetti, nyt se on se tero! *alan kävelemään pikaisesti ympäriinsä keräten aseita ja sulloen ne siivouskomeroon* missä paistinpannu?
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,659
Reaktioarvo
5,131
Apua! Hemmetti, nyt se on se tero! *alan kävelemään pikaisesti ympäriinsä keräten aseita ja sulloen ne siivouskomeroon* missä paistinpannu?
paistinpannu on tiskialtaassa likoamassa. kuten huomaat, en ole hääppöinen kokki, olen polttanut pohjaan kaksi munakasta ja makaronilaatikon täällä asuessani.
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
paistinpannu on tiskialtaassa likoamassa. kuten huomaat, en ole hääppöinen kokki, olen polttanut pohjaan kaksi munakasta ja makaronilaatikon täällä asuessani.
Ääh, eise mitään! Minäpä räjäytin mikroaaltouunin kun piilotin sinne denssini... missäs ne polttopullot oli, vien ne suosiolla pois keittiöstä
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
Kuulostaa hyvältä... minullahan tämä luotiliivi on jo päällä kun eilen sen minulle annoit ja nukuin se päällä yönkin.
Hienoa, olet todellakin kärryillä! Tules lähdetään. *viiton tuon autotalliin jonne olen tunkenut maasturin. Hyppään kuskinpaikalle ja nappaan takapenkiltä konekiväärin*
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,659
Reaktioarvo
5,131
Hienoa, olet todellakin kärryillä! Tules lähdetään. *viiton tuon autotalliin jonne olen tunkenut maasturin. Hyppään kuskinpaikalle ja nappaan takapenkiltä konekiväärin*
Montako kivääriä yhdessä talossa tarvitaan? No, en kyseenalaista. *hyppää pelkääjän paikalle ja yrittää etsiä turvavyötä* Hei, kuinka vanha vekotin tämä oikein on, kun eihän tässä turvavöitäkään ole?
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
Montako kivääriä yhdessä talossa tarvitaan? No, en kyseenalaista. *hyppää pelkääjän paikalle ja yrittää etsiä turvavyötä* Hei, kuinka vanha vekotin tämä oikein on, kun eihän tässä turvavöitäkään ole?
Ei tietystikkään! Eihän tässä muuten voisi ikkunasta ampua. Oon Ramilla tätä buukannu kuukausia. *lähden ajaamaan* käydään myymässä nuo aseet ja sen jälkeen voidaan keksiä jotain kivaa!
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,659
Reaktioarvo
5,131
Jos haluut voit tulla vastaan, mitä nyt tunnen niin ihan ok hemmoja ne on. *lähden astelemaan kohti kahta mieshenkilöä*
Jaahas, kerranhan sitä täällä vain eletään. Paitsi että uskon kyllä jälleensyntymiseen. Äh, antaa olla. *lopettaa sisäisen tappelunsa ja lähtee perään*
 
Ylös Pohja