Jos viitsisit nostaa ne ylähyllylle. *saavun ruokakassien kanssa sisälle vieden keittiöön* huhhuh, vielä pitäisi ne aseet hakea peräkontista. Raskasta hommaa...Joo, mihin ne vien?
Jos viitsisit nostaa ne ylähyllylle. *saavun ruokakassien kanssa sisälle vieden keittiöön* huhhuh, vielä pitäisi ne aseet hakea peräkontista. Raskasta hommaa...Joo, mihin ne vien?
Minä voin viedä ne ruokakassitkin keittiöön ja purkaa, huolehdi sinä vaan aseistus turvallisesti sisään ja piiloon.Jos viitsisit nostaa ne ylähyllylle. *saavun ruokakassien kanssa sisälle vieden keittiöön* huhhuh, vielä pitäisi ne aseet hakea peräkontista. Raskasta hommaa...
Kiitoksia, olet hyvä tyyppi! *juoksen ulos hakean aseita kasan. Lasken ne keittiön sivupöydälle alkaen purkamaan niitä* hommasin hirvikiväärin. Ajattelin myös että myyntiin voisin osan laittaaMinä voin viedä ne ruokakassitkin keittiöön ja purkaa, huolehdi sinä vaan aseistus turvallisesti sisään ja piiloon.
mutta... täällä kassissa on jo yksi kivääri.Kiitoksia, olet hyvä tyyppi! *juoksen ulos hakean aseita kasan. Lasken ne keittiön sivupöydälle alkaen purkamaan niitä* hommasin hirvikiväärin. Ajattelin myös että myyntiin voisin osan laittaa
Hehe hieman huumoria vain! Eräs ystäväni patja haasteli samoja vitsejä. *alan viilaamaan numerokoodia pistoolista*mutta... täällä kassissa on jo yksi kivääri.
nimittäin inkivääri!
hän oli joskus todella rasittavaa seuraa vitseineen, mutta seura tekee kaltaisekseen.Hehe hieman huumoria vain! Eräs ystäväni patja haasteli samoja vitsejä. *alan viilaamaan numerokoodia pistoolista*
niin tekee, yleensähän oli joskus todella rasittavaa seuraa vitseineen, mutta seura tekee kaltaisekseen.
En minä sitä kivääriä kyllä ole syönyt, ainoastaan tuon inkiväärin.Kuka on syönyt hirvikiväärin? Onkohan muilla edes lupia tuohon...
Jonnekin se ase on kävellyt. Voi herranjestas siinä vielä on se numerokoodi...En minä sitä kivääriä kyllä ole syönyt, ainoastaan tuon inkiväärin.
Ehkä se on vain mennyt lenkille. Kyllä aseetkin hyvän kunnon tarvitsee.Jonnekin se ase on kävellyt. Voi herranjestas siinä vielä on se numerokoodi...
Aseetkin kävelevät! Mihinkäs nyt tuo pistoolipino tuosta katosi... täällä kummittelee!Ehkä se on vain mennyt lenkille. Kyllä aseetkin hyvän kunnon tarvitsee.
Ne ovat saattaneet lähteä mukaan. Tai sitten vapautin jonkinlaisia voimia ympärillemme kun pelasin spiritismiä vaatekomerossa. Oikein mukava henki minulle jutteli, ei voi muuta sanoa.Aseetkin kävelevät! Mihinkäs nyt tuo pistoolipino tuosta katosi... täällä kummittelee!
Apua! Hemmetti, nyt se on se tero! *alan kävelemään pikaisesti ympäriinsä keräten aseita ja sulloen ne siivouskomeroon* missä paistinpannu?Ne ovat saattaneet lähteä mukaan. Tai sitten vapautin jonkinlaisia voimia ympärillemme kun pelasin spiritismiä vaatekomerossa. Oikein mukava henki minulle jutteli, ei voi muuta sanoa.
paistinpannu on tiskialtaassa likoamassa. kuten huomaat, en ole hääppöinen kokki, olen polttanut pohjaan kaksi munakasta ja makaronilaatikon täällä asuessani.Apua! Hemmetti, nyt se on se tero! *alan kävelemään pikaisesti ympäriinsä keräten aseita ja sulloen ne siivouskomeroon* missä paistinpannu?
Ääh, eise mitään! Minäpä räjäytin mikroaaltouunin kun piilotin sinne denssini... missäs ne polttopullot oli, vien ne suosiolla pois keittiöstäpaistinpannu on tiskialtaassa likoamassa. kuten huomaat, en ole hääppöinen kokki, olen polttanut pohjaan kaksi munakasta ja makaronilaatikon täällä asuessani.
Ne taitaa löytyä tuolta yläkaapista... sinne taisit käskeä minun laittaa ne. Mitä ihmettä aiot väsätä?Ääh, eise mitään! Minäpä räjäytin mikroaaltouunin kun piilotin sinne denssini... missäs ne polttopullot oli, vien ne suosiolla pois keittiöstä
Niinhän se taisi ollakkin! Se selviää kohta, lähdetkö mukaan kaupoille että päästään noista ylijäämästä eroon?Ne taitaa löytyä tuolta yläkaapista... sinne taisit käskeä minun laittaa ne. Mitä ihmettä aiot väsätä?
Joo, voin toki lähteä. Täällä on niin kovin hiljaista, kaipaan jotain tekemistä.Niinhän se taisi ollakkin! Se selviää kohta, lähdetkö mukaan kaupoille että päästään noista ylijäämästä eroon?
Hienoa, ota puukko! Sitten kamat joilla voit varautua rymistelemään metsässä! *käyn vaihtamassa maastohousut ja luotiliivin hupparin alle*Joo, voin toki lähteä. Täällä on niin kovin hiljaista, kaipaan jotain tekemistä.
Kuulostaa hyvältä... minullahan tämä luotiliivi on jo päällä kun eilen sen minulle annoit ja nukuin se päällä yönkin.Hienoa, ota puukko! Sitten kamat joilla voit varautua rymistelemään metsässä! *käyn vaihtamassa maastohousut ja luotiliivin hupparin alle*
Hienoa, olet todellakin kärryillä! Tules lähdetään. *viiton tuon autotalliin jonne olen tunkenut maasturin. Hyppään kuskinpaikalle ja nappaan takapenkiltä konekiväärin*Kuulostaa hyvältä... minullahan tämä luotiliivi on jo päällä kun eilen sen minulle annoit ja nukuin se päällä yönkin.
Montako kivääriä yhdessä talossa tarvitaan? No, en kyseenalaista. *hyppää pelkääjän paikalle ja yrittää etsiä turvavyötä* Hei, kuinka vanha vekotin tämä oikein on, kun eihän tässä turvavöitäkään ole?Hienoa, olet todellakin kärryillä! Tules lähdetään. *viiton tuon autotalliin jonne olen tunkenut maasturin. Hyppään kuskinpaikalle ja nappaan takapenkiltä konekiväärin*
Ei tietystikkään! Eihän tässä muuten voisi ikkunasta ampua. Oon Ramilla tätä buukannu kuukausia. *lähden ajaamaan* käydään myymässä nuo aseet ja sen jälkeen voidaan keksiä jotain kivaa!Montako kivääriä yhdessä talossa tarvitaan? No, en kyseenalaista. *hyppää pelkääjän paikalle ja yrittää etsiä turvavyötä* Hei, kuinka vanha vekotin tämä oikein on, kun eihän tässä turvavöitäkään ole?
Okei! Palveluksessanne!Ei tietystikkään! Eihän tässä muuten voisi ikkunasta ampua. Oon Ramilla tätä buukannu kuukausia. *lähden ajaamaan* käydään myymässä nuo aseet ja sen jälkeen voidaan keksiä jotain kivaa!
*ajelen tovin kunnes olemme syrjäisellä kaupunginsivulla* ota varuilta pistooli taskuun. *hyppään autosta odottaen tuota*Okei! Palveluksessanne!
*ottaa pistoolin taskuun ja hyppää autosta sulkien oven ja jääden robottimaisesti seisomaan oven eteen**ajelen tovin kunnes olemme syrjäisellä kaupunginsivulla* ota varuilta pistooli taskuun. *hyppään autosta odottaen tuota*
Jos haluut voit tulla vastaan, mitä nyt tunnen niin ihan ok hemmoja ne on. *lähden astelemaan kohti kahta mieshenkilöä**ottaa pistoolin taskuun ja hyppää autosta sulkien oven ja jääden robottimaisesti seisomaan oven eteen*
Jaahas, kerranhan sitä täällä vain eletään. Paitsi että uskon kyllä jälleensyntymiseen. Äh, antaa olla. *lopettaa sisäisen tappelunsa ja lähtee perään*Jos haluut voit tulla vastaan, mitä nyt tunnen niin ihan ok hemmoja ne on. *lähden astelemaan kohti kahta mieshenkilöä*