Kauneus Hajuvedet

Hajuvedet

  • Kyllä

    Ääniä: 15 71,4%
  • Ei

    Ääniä: 6 28,6%

  • Ääniä yhteensä
    21

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Tiedän että hajuvedet jakavat mielipiteitä. Moni tykkää, mutta sitten on niitä jotka ei voi sietää mitään hajuvesiä. Mites täällä ajatellaan?
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Sitten kun jostain saa ruudin käryn tai suopursun tuoksuista hajuvettä, niin käyttäisin kyllä sellasia. Yleisesti ottaen en tykkää hajuvesistä, eteenkään jos sitä on laitettu liikaa.
Siis joo. Ite käytän hajuvettä joskus. Mutta vaikea ite arvioida käytänkö liikaa ku oma nenä tottuu nopeasti. Yritän siis käyttää liian vähän (1-2 suihkautusta) kuin liian paljon. Joskus riittää jo se että vaatteisiin on jäänyt hieman hajuveden tuoksua edellisestä kerrasta 😁
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,839
Reaktioarvo
2,378
Ihan ok, jos niitä on hillitysti. Varsinkin niillä parfym hajuilla moni läträä niin se ei ole mukavaa.
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
861
Reaktioarvo
1,563
Pidän hajuvesistä mutta olen todella herkkä vahvoille tuoksuille. Voin huonosti ja päähän särkee jos liian voimakasta tuoksua joku käyttää tai esim jos kävelen ohi jostain missä on paljon erilaisia voimakkaita tuoksuja.
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Tykkään niistä ja mulla on niitä. Ei oo kuitenkaan tapana käyttää usein.
 

rätvänä

Asiantuntija
Liittynyt
10.2.2021
Viestejä
222
Reaktioarvo
317
Tavallaan tykkään, etenkin mausteisista ja yrttimäisistä sellaisista. En vaan itse uskalla käyttää, kun mulla on sekä heikohko että nopeasti turtuva hajuaisti ja helposti saattaisi mennä huomaamatta överiksi. Lapsena olin päinvastaisesti yliherkkä kaikille teollisille tuoksuille, niin tiedän vähän jotain siitä millaista on jos joutuu sellaisen uhriksi.

Sen sijaan mm. sitruunamelissa tuoksuu jumalaiselta ja oon joskus hieronutkin sen lehtiä korvien taakse hajusteeksi :D Joku tyyliin Lushista tai Ruohonjuuresta hankittu metsämäinen vartalotuoksu vois sekin olla kiva, vaikka varsinaisia hajuvesiä ei oikeastaan harrastaisikaan.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,143
Reaktioarvo
5,464
Tykkään, mutta varsinaiset hajuvedet ovat monesti niin voimakkaita etten niitä itse käytä, koska alkaa häiritsemään päivän mittaan. Kuitenkin käytän niitä miedompia, taitavat olla vartalosuihkeita nimeltään.
 

rätvänä

Asiantuntija
Liittynyt
10.2.2021
Viestejä
222
Reaktioarvo
317
Bensiini on häiritsevän ookoo joo??? Sen sijaan poltettu kumi... ei
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Ei oo hajuvesiä mitään vastaan, mut itse en käytä kuin vain tosi harvoin ku en oo löytänyt mitään hyvän hajuista. Tosin dödöjä käytän paljon mut en tiiä liittyneekö tähän…
 
Ylös Pohja