Siis joo. Ite käytän hajuvettä joskus. Mutta vaikea ite arvioida käytänkö liikaa ku oma nenä tottuu nopeasti. Yritän siis käyttää liian vähän (1-2 suihkautusta) kuin liian paljon. Joskus riittää jo se että vaatteisiin on jäänyt hieman hajuveden tuoksua edellisestä kerrasta 😁Sitten kun jostain saa ruudin käryn tai suopursun tuoksuista hajuvettä, niin käyttäisin kyllä sellasia. Yleisesti ottaen en tykkää hajuvesistä, eteenkään jos sitä on laitettu liikaa.
Ruuti, suopursu ja vaikka terva oisivat kyllä ihania!Sitten kun jostain saa ruudin käryn tai suopursun tuoksuista hajuvettä, niin käyttäisin kyllä sellasia. Yleisesti ottaen en tykkää hajuvesistä, eteenkään jos sitä on laitettu liikaa.
Sitten kun jostain saa ruudin käryn tai suopursun tuoksuista hajuvettä, niin käyttäisin kyllä sellasia. Yleisesti ottaen en tykkää hajuvesistä, eteenkään jos sitä on laitettu liikaa.
Ja nuotiosavu!Ruuti, suopursu ja vaikka terva oisivat kyllä ihania!
!!! No se varsinkin!Ja nuotiosavu!
Se ois kans hyvä!Ja nuotiosavu!
Naurattaa kun jotkut ei erota nuotiosavun hajua tupakan savusta. Oon tullu parikertaa ihan savunhajuisena kouluun ja multa on kyselty tupakoinko mä:D!!! No se varsinkin!
:DSe ois kans hyvä!
Mä tykkäisin bensiinin hajusestaRuuti, suopursu ja vaikka terva oisivat kyllä ihania!
Bensiini ja poltetun kumin käry vois olla kans ihan kivoja.Ruuti, suopursu ja vaikka terva oisivat kyllä ihania!