Aihe vapaa Haluisin inttiin, mutta

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
En pystyis ikinä. En IKINÄ. Menkkakipujen ja vatsaongelmien kanssa ei varmaan paljoo intissä pyöritä, niin ja mielenterveysdiagnoosin.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,034
Reaktioarvo
8,494
En y,,ärrä mitä rankkaa olisi autokoulun päättökokeessa+??
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
itellä se oli haaveena mennä inttiin. oishan se nyt mielenkiintonen kokemus, vaikka erittäin raskaskin, mutta monet on sitä toitottanu, että se kokemus on muuttanu jonkin verran ja tavallaan kasvattanu ihmistä.

toisaalta haaveet murskaantu siinä vaiheessa, kun ADHD diagnoosin sain :D ja nyt kun mietin sitä, niin en ehkä haluis kuukuppii tyhjentää keskellä mettää...
 

Tumppetus

Kokenut
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
150
Reaktioarvo
144
Oon kuullut monista pienikokoisista naisista jotka on pärjänneet siellä ihan hyvin. Kunnolla jos treenaa niin pitäisi onnistua, onhan siellä varmasti todella huonokuntoisia miehiäkin, jotka ovat siellä vain pakosta. Henkinen rasitus on käsittääkseni pahempaa.
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Mäkin mietin jossain vaiheessa että vois mennä, mutta mulla suurin ongelma on allergiat ja iho-ongelmat. Mun atooppinen iho ei kestä pakkasta kuin vähän kerrallaan, eli sen kanssa tulis ongelmia. Myös kovat menkkakivut vois olla vähän hankalat siellä
 
Ylös Pohja