Mielenterveys Harrastan matkailua eskapismina

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Siis aina kun mulla on sietämätön olo henkisesti ja rahatilanne sallii niin lähden vaan matkalle. Ei tarvii olla edes mikään kaukomatka (vaikka niitäkin on tullut harrastettua), mutta tuntuu etten osaa käsitellä masennuksen tunteita tai muitakaan ikäviä fiiliksiä mitenkään muuten kuin lähtemällä niitä karkuun jonnekin, jossa on paljon muutakin ajateltavaa. Muuten ne vaan...on. Eikä niistä pääse mihinkään ja näiltä reissuiltakin on aina lopulta palattava helsinkiin.
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Mut siis oon kiertänyt tyyliin 20 maata ja nää kokemukset on aivan ihania, mutta toisinaan sitä vaan toivois että osais olla onnellinen myös paikallaan. Ja yksin matkailu sinäänsäkin on vaan...yksinäistä. Ja mä vaan meen yksin koska pakko on vaan mennä tai lamaannun eikä kukaan muu kenet tunne jaa tällästa ongelmaa tai tulis mun kanssa näille oudoille seikkailuille
 

Tietsikkan3r0

Kokenut
Liittynyt
12.3.2022
Viestejä
114
Reaktioarvo
47
Kävin viime vuonna Bostonissa ja Seattlessa, ja täytyy myöntää että olivat lyhyinäkin reissuina terapeuttisia käyntejä. Oli jotenkin mageaa vain kierrellä jalan ympäri amerikkalaisia suurkaupunkeja ja haistella ilmaa ja tunnelmaa, sekä käydä Jimi Hendrixin haudalla.
 
Ylös Pohja