Ihastuminen Hehe,olin ihanan ihastukseni kans samas bussis

deactivated 32

Kokenut
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
143
Reaktioarvo
126
ja se vilkas sinne taakse mis olin ja en tiiä peilasko sen ees oleva semmonen fleksi tai vastaava mikä on siin kuljettajan takan ku ainakii mä näin hänen kasvot koko matkan ajan. :D
Ja sit yks komia kaveri katto mua kahtee kertaa tänä ku ootin tunnin alkua.

Sori joudutte näkee näitä mun ihastus keskusteluita ku haluisin selittää niistä kaikille kaiken, mut se ei onnistu ku netis..
 

deactivated 32

Kokenut
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
143
Reaktioarvo
126
Ei haittaa ollenkaan, näitä on kiva lukea.


Oispa ihastus, en vaa enää nykyään kiinnostu kenestäkää :/
Hyvä

Voi ei, ehkä sulla ei oo nyt tullu ketää tarpeeks mielenkiintoa herättävää henkilöä vastaa. Toisaalt sillon tuntuu vapaalle mut ite ahistun jos ei oo ihastusta
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,594
Reaktioarvo
6,502
M (josta oon tykännyt jo yli 2v) ei välitä musta enää pätkääkään ja luultavasti haluaa unohtaa mut
A taas... No se ei tykkää musta ja kyl sekin on välillä ihan hirveen inhottava, joskin sen käytös nykyään on välillä tosi outoa mua kohtaan
 

deactivated 32

Kokenut
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
143
Reaktioarvo
126
M (josta oon tykännyt jo yli 2v) ei välitä musta enää pätkääkään ja luultavasti haluaa unohtaa mut
A taas... No se ei tykkää musta ja kyl sekin on välillä ihan hirveen inhottava, joskin sen käytös nykyään on välillä tosi outoa mua kohtaan
Ootko aivan varma? Jos he ei vaan halua myöntää.
 

ohojelma

Lohduton lohduttaja
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
136
Reaktioarvo
126
Ihastustarinoita on aivan parasta lukee, joten ei hätää, täällä ainakin tyyppi joka heti niitä on lukemassa! D::

Fanitan mun bestistä ja sen ihastusta täysillä, ne vaan on niiiin söpöjä etten kestäää!

Mutta mun poikkis voittaa kaikki söpöydellään. D: <3
 

deactivated 32

Kokenut
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
143
Reaktioarvo
126
Ihastustarinoita on aivan parasta lukee, joten ei hätää, täällä ainakin tyyppi joka heti niitä on lukemassa! D::

Fanitan mun bestistä ja sen ihastusta täysillä, ne vaan on niiiin söpöjä etten kestäää!

Mutta mun poikkis voittaa kaikki söpöydellään. D: <3
Jep! Oon iha ihastussöpöilijä joten käyn koko ajan kattoo onks tuol ihmissuhteis jotai lisää.

Oi ihanaa! <3
 
Ylös Pohja