Ruoka Herkkujen, roskaruoan ym. arvosteluketju

Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Elikkäs einesten, herkkujen, "roskaruoan" ym. ruokatuotteiden arvostelua, kehuja tai haukkuja tai mitä vaan keskustelua aiheesta. Ootteko esim. maistaneet jotain uutuustuotetta viime aikoina, kertokaa mp? Onko teillä mitään vakisuosikkeja?

Demissä oli aikoinaan "Kaiken teollisen ja puolivalmiin paskan ylistyskeskustelu" (rip Demi), josta sain inspiraation tähän ketjuun. Alkuperäisessä demi-keskustelussa myös oli periaatteena, ettei ruokaa arvoteta "hyväksi tai pahaksi" ravintoarvojen ym. perusteella, joten jatketaan ko. ajatusta tässäkin ketjussa.

Aloitan itse lyhyesti vaikka Fazerin Puuma-salmiakkipastilleista. Aika 4/5, raikkaita ja hyvää salmiakkia.
1614940870218.png
 
Viimeksi muokattu:

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Frödingen mutakakku pakkasesta. Sata miljoonaa reseptiä olen tehnyt ja yleensä hyvä leipomaan, mutta mikään ei ole tullut lähellekkään tuota mutakakkua. Paras rakenne ja maku. Siihen kun vispaa sen vaahtoutuvan vanilla kastikkeen, ja hiukan kirpsakoista pakkaa vadelmista keittää melban niin on täydellinen jälkkäri valmis!
7310890203607.jpeg
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Unohtakaa Oolannin huonot ranskalaiset. McCain Golden Longs on markettien laadukkain pakasteranskalainen. Pieni uunitus tekee niistä erittäin rapeita ja hyviä. Vähän jopa ihmettelen, miten ihmeessä yksikään muu valmistaja ei ole pystynyt vastaamaan McCainin laatuun

8710438033571
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
taffelin linssisipsit on 5/5. joo, estrellan linssisipsit on kans tosi hyvii, mut huomaan ostavani näit taffelin sipsei paljon useemmin. about kerran tai kaks viikossa ku syön herkkuja ja mietin et jaaaaha mitäs tänää ottais, niin basically huijaan vaan itseäni ku otan näitä kuitenkin 😂
Screenshot_20210305-121227.jpg
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
taffelin linssisipsit on 5/5. joo, estrellan linssisipsit on kans tosi hyvii, mut huomaan ostavani näit taffelin sipsei paljon useemmin. about kerran tai kaks viikossa ku syön herkkuja ja mietin et jaaaaha mitäs tänää ottais, niin basically huijaan vaan itseäni ku otan näitä kuitenkin 😂
katso liitettä 503
Joo mäkin rakastan näitä! 😍 jos ottaa viikonloppumätöksi niin täytyy olla oma pussi sekä perjantaille että lauantaille.
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Unohtakaa Oolannin huonot ranskalaiset. McCain Golden Longs on markettien laadukkain pakasteranskalainen. Pieni uunitus tekee niistä erittäin rapeita ja hyviä. Vähän jopa ihmettelen, miten ihmeessä yksikään muu valmistaja ei ole pystynyt vastaamaan McCainin laatuun

8710438033571
Näitä myydään myös täällä Englannissa ja on kyllä mun luotto ranut. Meillä on rasvakeitin niin ai että muy vien!👌
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Fazerin Sura kattenit oli vähän meh. Mielestäni kirpeiden karkkien tulisi olla kunnolla kirpeitä, nää oli pliisuja. Vihreet karkit tässä oli kyllä huomattavasti parempia kuin keltaset. 2/5
1614983452101.png
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Vihreät kuulat -karkkipussi: mitäs tästä nyt sanoisi. Sellanen ihan jees, mutten varmaan ostais uudelleen. Suklaapatukka ja jäätelö olivat mielestäni onnistuneempia "innovaatioita" tästä klassikosta. 2/5
1614984613595.png
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Kaipa tääkin kelpaa tähän kategoriaan. Hetki vegetaco-salaatti: ihan tykkäsin, ja kiva että on vegaanisenakin tällaisia ruokaisampia salaatteja. Soijapalat oli aika mitäänsanomattomasti maustettuja, mistä en kyllä jaksa enää yllättyä minkään tuotteen kohdalla. Sellaset 3½/5
20210306_230533.jpg
 
Viimeksi muokattu:

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,997
Reaktioarvo
8,483
Pepsi Max:
5/5, sammuttaa janon ja virkistää kehoa ja mieltä.
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Sitruuna-Dominot oli vähän pettymys. Jos noita sokkona maistelisi, niin en välttämättä edes tunnistaisi sitruunan makuisiksi. Dominon erikoismauista Mariannet on olleet tähän mennessä ehdottomasti parhaimpia, tosin kaikkia makuja en ole vielä testannut.

1615992027219.png
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
nää on myös 5/5 D: en oo löytäny hetkeen mistään kaupasta, näit ei must oo ees taffelin sivuilla enää :___: petyin pahasti ku en enää löytäny näitä. syön näitä mieluummin ku perus juustonaksuja, ja tykkään normi juustonaksuistaki paljon - siitä jotain osviittaa mite hyviä nää on D: oon surullinen 6410381084683.jpg
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,997
Reaktioarvo
8,483
nää on myös 5/5 D: en oo löytäny hetkeen mistään kaupasta, näit ei must oo ees taffelin sivuilla enää :___: petyin pahasti ku en enää löytäny näitä. syön näitä mieluummin ku perus juustonaksuja, ja tykkään normi juustonaksuistaki paljon - siitä jotain osviittaa mite hyviä nää on D: oon surullinenkatso liitettä 699
Huomaan, että olette kulttuurin henkilö.
 

Nairne

Shagger
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
162
Reaktioarvo
293
Oho huomasin että persikkapyllykkä oli jo testannut cheese ja onion maun :D Noh, kai tässä sitten voi vertailla eri maiden tuotteita.
640x640.jpg
Elikkä juu siis, ostin tämän tänään ilman sen ihmeempiä miettimättä. Annan sille 3 ja 1/2. Ihan hyviä, mutta juusto oli vähän omituisen makuinen. Hyvä rakenne sipsussa, eikä liian rasvainen. En kuitenkaan varmaan osta uudestaan, koska mulla on jo omat suosikit.


61AuVO93yXL._AC_SX522_.jpg
Klassikko. 4/5. Tullut työstettyä yhtä tällaista pakkausta jo kaksi viikkoa, koska ovat liian makeita jos kerralla syö paljon. Syönyt aina ennen kello kahdeksaa.
 

tikkuihminen

Blöt
Liittynyt
9.2.2021
Viestejä
105
Reaktioarvo
138
pring.jpeg

Kerrankin oli oikeasti tulista, mutta muuten aika pahoja, keinotekoisen makuista oksennusjuustoa. 1,5/5. Ehkä näitä vois syödä vaikka Taffelin Nacho cheese -dipin kanssa niin peittyisi näiden "juuston" maku.
 

almanakka

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
455
Reaktioarvo
399
nää on myös 5/5 D: en oo löytäny hetkeen mistään kaupasta, näit ei must oo ees taffelin sivuilla enää :___: petyin pahasti ku en enää löytäny näitä. syön näitä mieluummin ku perus juustonaksuja, ja tykkään normi juustonaksuistaki paljon - siitä jotain osviittaa mite hyviä nää on D: oon surullinenkatso liitettä 699
Näyttää ja kuulostaa hyviltä, harmi vaan että lähimpään noita myyvään kauppaan on matkaa melkein 40km D:
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Uutuustuotteena kokeilussa kirsikan makuinen Jaffa 🍒: kirsikan ja etenkin kirsikkaesanssin rakastajana tää oli ihan jees, muttei kuitenkaan päihitä suosikkiani, eli kirsikka Pepsi Maxia. <3 Tekisi mieli sekoittaa tuohon al*oholia. Arvosanaksi ehkä joku 3/5.
 

Dayplayer

havumetsiensamurai
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
41
Reaktioarvo
21
🤔 Mistähän tuota kirsikan makuista jaffaa löytää? Kaupasta varmaan, mutta silti. Voisi itsekin kokeilla.

Mutta asiasta kukkaruukkuun! Tämän vuoden What The Fanta, sininen versio. Ajattelin ostaa ja testata, että mikä kiva maku siinä olisi. :) En voi muuta sanoa, kuin että oli saatanasta. Makua voisin kuvata meetvurstiksi, joten ei toimi. Tosin en sitten tiedä, onko meikäläisen makuaistissa vikaa, mutta meikäläisen lisäksi kaksi muuta on sanonut sen olevan ihan kamalaa. Joten 0/5, en suosittele. Ja koska oon tyhmä, oon ostanut sitä kahdesti. Toivoin että maku olisi eri, mutta ei. 🥲
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
🤔 Mistähän tuota kirsikan makuista jaffaa löytää? Kaupasta varmaan, mutta silti. Voisi itsekin kokeilla.

Mutta asiasta kukkaruukkuun! Tämän vuoden What The Fanta, sininen versio. Ajattelin ostaa ja testata, että mikä kiva maku siinä olisi. :) En voi muuta sanoa, kuin että oli saatanasta. Makua voisin kuvata meetvurstiksi, joten ei toimi. Tosin en sitten tiedä, onko meikäläisen makuaistissa vikaa, mutta meikäläisen lisäksi kaksi muuta on sanonut sen olevan ihan kamalaa. Joten 0/5, en suosittele. Ja koska oon tyhmä, oon ostanut sitä kahdesti. Toivoin että maku olisi eri, mutta ei. 🥲
Kirsikkajaffaa myydään K-kaupoissa, itse löysin ihan lähimarketista. (y) Wow, meetvurstin makuinen limu kuulostaa kieltämättä aika mielenkiintoiselta. Taidanpa jättää itsekin tuon WTF-juoman suosiolla hyllyyn. :D
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
taffelin uus linssisipsimaku, 5/5! olin vähän ennakkoluulonen, mut oikein hyvää D: tho pitää olla vähän varovainen ettei polta suuta ku syö monta peräkkäin lol
Screenshot_20210326-201002.jpg

ja ilmesesti tääkin sopii tänne ku tää on eines. elikkäs, ostin tällasen chef lundenin wrapin testiin mut hmmm... sanoisin 2/5. kaura oli itsessään aika mautonta ja slightly kuivaa, ja muuten makua eli toisin sanoen mausteita/tulisuutta oli ehk turhan paljon. ja nyt siis puhutaan minusta, joka tykkää mausteisesta/tulisesta ruoasta D: kyl mä tän pois söin mut en osta kyllä enää varmaan. vähän sillee harmittaa, että kaikki vähänkin vege vaihtoehdot on usein iha tosi tosi mausteisii
Screenshot_20210326-201044.jpg
 

RilliPöllö

Uudenmaan Louhi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
389
Reaktioarvo
592
Kokeilin tänään ensimmäistä kertaa "Frankful" nachoja, ja maku oli aika mielenkiinoinen. Jotenkin se oli niin että joka toinen nacho maistui herkulliselta ja joka toinen oli mauton, mutta hei ainakin väittävät olevansa ympäristäystävällisempi vaihtoehto D:
7310240214031.jpg
 

Dayplayer

havumetsiensamurai
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
41
Reaktioarvo
21
Tuli tuossa vierailtua Fazerin myymälässä ja mukaan lähti uutuutena Jaffa Ässä Mix keksejä. Varmasti löytyy jo kaupoista, mutta koska olin tehtaanmyymälän suunnilla, ostin sieltä. Makuna oli mustaherukka ja lähtee vahva suositus. Ostin myös Fasupala Fazerina paketin, mutten sitä ole vielä testannut. Palataan asiaan, kun tulee jälkimmäistä testattua.

234BAE07-5619-4DE7-952E-4650329DE6B7.gif
 

almanakka

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
455
Reaktioarvo
399
DuSJWfyWwAAP2SQ.jpg

Tämä "uutuus" tarttui mukaan ja lähdin mielenkiinnolla maistelemaan. Hauskan muotoisia karkkeja, hyvät maut ja jännä koostumus. Musta oli paras. En usko että tulen ostamaan koko pussia uudestaan, mutta jos näitä tulee saataville irtokarkkilaareihin niin voisin ottaa kauhallisen.
 

tumi

Harjoittelija
Liittynyt
27.3.2021
Viestejä
6
Reaktioarvo
12
iu

spontaani ostos mut oli ihan pakko ostaa koska after eightit on ollu suosikkeja jo pienestä pitäen. aikalailla 5/5 kandee maistaa jos tykkää niistä perus after eighteistä.
 
Ylös Pohja