Ruoka Herkkujen, roskaruoan ym. arvosteluketju

Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Pingviini hellivä kauravanilja pakettijäätelö: Ihan toimiva perus vaniljajäätelö maidottomana vaihtoehtona. Kaurainen sivumaku maistui kyllä, muttei mitenkään häiritsevästi. Varmasti monelle saavutettavampi vegaaninen vaihtoehto, kun verrataan joihinkin erikoisempien merkkien hintaviin muovitörppöjätskeihin, joita joutuu hakemalla hakemaan eri kaupoista.

1616929714216.png
 
Viimeksi muokattu:

almanakka

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
455
Reaktioarvo
399
Pingviini hellivä kauravanilja pakettijäätelö: Ihan toimiva perus vaniljajäätelö maidottomana vaihtoehtona. Kaurainen sivumaku maistui kyllä, muttei mitenkään häiritsevästi. Varmasti monelle saavutettavampi vegaaninen vaihtoehto, kun verrataan joihinkin erikoisempien merkkien hintaviin muovitörppöjätskeihin, joita joutuu hakemalla hakemaan eri kaupoista.

katso liitettä 845
Kuulostaa hyvältä! Tähän mennessä olen maistanut kaurajäätelöistä vain Ainon suklaajätskiä, joka oli ihan ok. Jos tästä tulee joskus lisää makuja niin menee kokeiluun, joku pähkinäinen tai marjainen versio voisi olla hyvää.
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Kuulostaa hyvältä! Tähän mennessä olen maistanut kaurajäätelöistä vain Ainon suklaajätskiä, joka oli ihan ok. Jos tästä tulee joskus lisää makuja niin menee kokeiluun, joku pähkinäinen tai marjainen versio voisi olla hyvää.
Ainon kaurajäätelöistä ainakin omenahyve ja puolukkahyve on tosi hyviä. (y) Näyttäis kans olevan sellainen kuin vanilja-mansikkahyve, täytyy kyllä pistää testiin joskus.
 

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
DuSJWfyWwAAP2SQ.jpg

Tämä "uutuus" tarttui mukaan ja lähdin mielenkiinnolla maistelemaan. Hauskan muotoisia karkkeja, hyvät maut ja jännä koostumus. Musta oli paras. En usko että tulen ostamaan koko pussia uudestaan, mutta jos näitä tulee saataville irtokarkkilaareihin niin voisin ottaa kauhallisen.
Testasin tätä itsekin tänä viikonloppuna, samaa mieltä. Oli ihan hyvän makuisia ja koostumus toi kivaa vaihtelua mutta en ehkä kuitenkaan uusiksi ostaisi.
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Lidlin Pink Hippos -karkit (kirsikan, vadelman ja mansikan maussa) oli tosi kiva lisäys karkkivalikoimaan, etenkin kun tällaisia vaahtomaisia karkkeja on ainakin aiemmin ollut vegaanisina tosi vähän.

 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Finduksen Green Cuisine Vegenuggetit on hämmentävän lihamaisia, sanoisinpa jopa parhaimpia maistamiani vegenugetteja. 5/5.
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
En osaa päättää, oliko tämä kauheaa vai kierolla tavalla ihan hyvää. Äitelää ainakin. Haluaisin kyllä testata ne kaksi muutakin makua näistä.

 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
Kingis -jätskituutti 1/5. Ei ollut kunnon suklaasydäntä vaan sellaista pehmeää kastiketta. Tylsä perustuutti, ihan ok, mutta harhaanjohtava mainonta antoi odotuksia, joita se ei voinut täyttää!
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
En osaa päättää, oliko tämä kauheaa vai kierolla tavalla ihan hyvää. Äitelää ainakin. Haluaisin kyllä testata ne kaksi muutakin makua näistä.

itekin oon maistanu tätä, olin kans vähän silleen ? mut sit päädyin siihen etten pitäny tästä 😂 mut 5/5 toi tölkin ulkoasu vaik maku oliki aika lail 0.5/5
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
itekin oon maistanu tätä, olin kans vähän silleen ? mut sit päädyin siihen etten pitäny tästä 😂 mut 5/5 toi tölkin ulkoasu vaik maku oliki aika lail 0.5/5
Tölkin ulkoasu on kyllä joo söpö! Testasin sit vielä rypäleen (?) makuista violettia tölkkiä, oli ihan kamalaa verrattuna tuohon mansikka-kermaan. :D
 

almanakka

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
455
Reaktioarvo
399
dr-oetker-vaniljkreemipng.png

Tällainen jauhe oli joskus ostettu leivontakaappiin, pistin kokeiluun sunnuntaina kun tein korvapuusteja. Kreemistä tuli sopivan jämäkkä, mutta vaniljan maku voisi olla vähän vahvempi. Tykkään ehkä enemmän itse tehdystä täytteestä, mutta tämä oli kätevä ja toimi hyvin. (Siitä puheen ollen, kanelipuustienkin täytteen voisi tehdä ensi kerralla jonkin reseptin mukaan, niistä tulee aina jotenkin mauttomia vaikka kuinka ripottelen kanelia ja sokeria!)
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Fazer Tutti Frutti Sunny Fruits: Jokainen karkki tässä pussissa on hyvä! Plussaa myös siitä, että makuja on mahdutettu pussiin monia. Ihan 5/5 hedelmäkarkkeja.

 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,469
Lotus Biscoff karamellisoitu keksilevite: olin skeptinen koska kuulostaa tosi mystiseltä tuotteelta, mutta tämähän on suorastaan jumalten ruokaa. Suoraan purkista lusikoituna tietenkin paras, mutta sopii myös esim. puuron sekaan jos haluaa läskeillä vähän vaikka aamupalan yhteydessä. Annan arvosanaksi 10/5.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Toukkis-limu maistuu laimealta hiilihapotetulta sekamehulta. Jos tätä sokkona maistaisi, en tietäisi yhtään, mistä juomasta on kyse. Aiemmin testasin Ampparia, joka oli huomattavasti parempaa ja oikeasti tunnistettavan makuista.

 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Malacon Aito & hedelmäinen Tropiikki-Aakkoset: Ilahduin, että tällaisia tuli vegaanisinakin. Näissä on 50 % hedelmää (pussinkyljen mukaan), ovat kuitenkin ihan karkki-karkkeja. Pussissa on kuusi eri makua ja tykkään niistä kaikista. Ostan luultavasti uudestaankin.

Pandan banaanifudge-maitosuklaa: Tykkään tästä. Banaani maistuu ja sopii hyvin yhteen suklaan kanssa. Ei ole liian ällömakeaa.
 
Ylös Pohja