Ihastuminen Herranjestas oon kyllä outo

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,289
Reaktioarvo
2,893
I mean en edes tiedä keihin oon ihastunut. Sit vaa basically teen listan niistä keihin uskoisin olevani ihastunut ja loput on sellasii joista en tiedä joten en sit kai oo. Siis jotenki oon ihan tosi hukassa tän kanssa. Sen ainakin tiiän et kukaan irl-tyyppi ei vois mua atm vähempää kiinnostaa mut julkkikset joo.

Äsken tein listan ja siin oli joku 20 tyyppii joihin uskoisin olevani ihastunu mut todennäköisesti en tajuu yhtään mitään omista tunteistani bye

Kukaan ei oo yhtä pihalla asioista ku mä.

Tai siis et mul on ain ihastuksii joita PIDÄN ihastuksinani (esim hwasa) mut sit must tuntuu et alan second guess sitä.

🤔🤔🤔🤔 No jaa

Mutta alloromanttinen en ainakaan ole haha bye

Ei ihme että aina kun joku kysyy mult et kehen sä oot ihastunu tällä hetkellä ni oon vaan silleen "..........."

Nytkin näin unta empusta ja olin sillon herätessä vielä sitä mieltä et oon in love siihen mut nyt jo tuntuu että vitut mä siitä tykkään.

Oikeasti mieli muuttuu niin vitusti sekunnissa ja sit se muuttuu taas takasin ja kai tää on samaa mitä mul on muutenki mielialojen kans et koko ajan vaihtelee nopeesti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,289
Reaktioarvo
2,893
Varsinkin naisten mutta myös miesten suhteen oon koko ajan silleen "mist mä tiedän et tää on oikee ihastus" lmao k
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,289
Reaktioarvo
2,893
Ahaha oon oikeesti varmaa lithro 😃🏳️‍🌈 huudan

Se ois vitu hyvä jos lithro tarkottas aina sitä et sä et ees haluu olla ihastukses kanssa oikeesti mut mä HALUUN NIIN PALJON ETTÄ VAIVUN MASENNUKSEEN JA KUOLEMANHALUUN mutta oon silti joka ikinen kerta ku kukaan mun ihastus on tykännyt must niin hitaasti mun tunteet on feidannu pois ja en oo erityisemmin halunnu olla sen kaa

Muistan kolme tapausta: k, v ja j. K:n kanssa oli niin että se yritti iskee mua ja mä tykkäsin siitä hieman. Alunperin torjuin sen tyylii siks etmietin vaan tõnuu, mut sit ne tunteet pikkasenvahvistu k:ta kohtaan, mut sit netaas feidas nopee kokonaan pois. Joten kuulostaa aika lithrolta varman. V:n kaa taas oli niin et tykkäsin siitä ekana vähän ja sit se alkoi osoittaa kiinnostusta muhun ja ne tunteet ei heti kadonnut mut hyvin nopeesti ne feidas ja en enää ajatellut sitä enkä tykännyt siitä. Tai siis otetaan huomioon et alunperinkään en ajatellut sitä paljoamut oli mul jotain pieniä tunteita sitä kohtaan ilmeisesti. Mainly aattelin varmaan et se on hyvännäkönen tai jotain (ja nykyään oon et mitä vittua sä ajattelit ai sekö hyvännäkönen, huutista, mitä). Mut joo seki sit tosi nopee loppu. Ja j, no siitä tykkäsin tosi paljon alussa aattelin sitä aivan helvetisti, sit meni tosi kauan ennen ku sain selville et sil on kai jotain kiinnostusta mua kohtaan et oltii lähekkäin ja kaikkee tämmöstä. Mut sit alussa tuntu viel silt et joo haluisin olla sen kaa jos se vaa onnistuis. Sit siit ei kuitenkaan oikein tullu mitään, en oikee tiiä miks mut ei koskaan sit oikee menty minnekää treffeille tai tutustuttu hyvin. Varmaan joko ujous tuli tielle taikka sitten sillä loppu kiinnostus.mut joka tapauksessa mä sit ainavälil oon aatellu sitä mut ne tunteet hitaasti feidas ja nykyään en oo oikein aatellu sitä taasvähää aikaa yhtää. Et en sit oikeen tiiä ku ei ne tunteet heti lähteny pois kun sain tietää että se tykkää must takas, mut kuitenkin tuntu et se kiinnostus hiipu silleen jotenki asteittain. Et en sit tiiä. Ja kuitenkin joka tapauksessa mul ei näköjään ollu tarpeeksi kiinnostusta (tai rohkeutta) ite tehdä mitään alotetta eli en sit tiiä et jos se vaan oli niin et en mä sit kuitenkaan halunnu mitään senkään kanssa. Vaikka välillä haaveilin siitä mut sit se jotenki vaa ..... En tiiä. Kyl tää aika lithrolta tuntuu.

Kieltämättä ajattelin tätä mahollisuutta jo joskus vuosia sitten koska tietenkin mulla on aina ollu samalla tavalla että mun ihastukset on vaan aina ollu tämmösiä. Et ehkä mä sit oon lithro.

Mut siis kovin moni ei oo ees tykännyt must takas tai silleen etten oo tienny mut jokainen joka on tykännyt niin siit ei oo tullu mitään ja pitkälti siksi että mun tunteet feidas nopee. Tai siis k ja v oli silleen etne feidas nopee, mut j:n kans hitaammin mut ilmeisesti mul ei kuitenkaan ollu sellasta oikeeta vahvaa tunnetta sitä kohtaan sit enää tai et se on ilmeisesti aina vaa ajatuksen tasolla jotenki. Koska oon kuitenkin vielä recently tykännyt siitä tai ajatellu sitä mut jotenki se on vaa aina niin ajatuksen tasolla kaikki rakastumisen tunteet mitä mul ikinä on.

I wonder why.

Siis ku miettii että miks mun ihastuksist ei KOSKAAN oo tullu mitään sen ihmeempää paitsi ehkä muutamat treffit korkeintaan (v). Se ei oo sattumaa. Sen on pakko johtuu siit et oon lithro. En ymmärrä enää mitä muuta tää kaikki voi olla. Aina tuntunut et mus on jotain vikaa mut ehkä mä vaa oon aro-spec..

Eikä mul todellakaan yleensä oo tunteita niitä kohtaan jotka tykkää must tai ei näköjään jotenki tarpeeks????? Tykkään aina ihan helvetisti niistä jotka ei tykkää must. Lithro it is.

En jaksa enään aatella et mus on jotain vikaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,289
Reaktioarvo
2,893
Siis? Ei jeesus. Miten on mahdollista olla ihminen joka ei oo:
- cissukupuolinen
- alloromanttinen
- alloseksuaali
- heteroromanttinen
- heteroseksuaali

Sentään en oo intersex koska jos oisin viel se kaiken tän lisäks nii mul ois osunu KAIKKI vähemmistö asiat mitä on. Siis lgbt liittyen.

Koska jos on:
- muunsukupuolinen
- aro-spec
- aseksuaali
- bi-pan

Niin silloin ei oo kyllä lgbt-identiteeteis säästelty. Tosin toi muunsukupuolinen kuulostaa vähän oudolta koska en oo siis mikään täys agenderi kuitenkaan mut silti.en oo cissukupuolinenkaan. Tajusin sen viimeistään nyt siin vaihees ku muistelin niit parii tapausta mis must tuntu oudolta mennä naisten vessaan ja naisten pukkariin uimahallis. Toinen tapahtu joskus yläasteella, toinen mun mielestä nuorempana. Joten se tuskin on voinu olla näiden lgbt-juttujen aiheuttamaa hämmennystä koska en tod tienny niistä muistaakseni silloin. Ekaa kertaa sain tietää et voi olla muuta kun nainen tai mies varmaan joskus lukion tienoilla, millon ne nyt alko tulee enemmän tietoisuuteen, joskus 2015 paikkeillako? Mun mielestä joskus sillon ite kuulin. Ei kai yläasteella vielä puhuttu mitään siitä? :O niin se tunne oli pakko tulla jotenki legit must itestäni. Tai siis että kai mä kuitenkin jotain ihmettelin sitä et oonks mä muka tyttö, mut totta kai mä kuittasin sen pelkkänä turhana hämmennyksenä koska en vissiin tienny et se ois mahollista. En tosin tiedä, ehkä se sitten kuitenkin on ollu aina pelkkää turhaa hämmennystä, kuka siitä tietää. Mut joka tapauksessa muistan kun menin liikkaryhmän kaa uimahallis naisten pukkariin ja katoin sitä ku siin luki naiset ja must tuntu ihan viiiitun oudolta mennä sinne muiden mukana :D kelasin vaa et ooks mä oikeesti nainen. Mut sit en tiiä et voiks toi tunne tulla jostai muusta syystä??? Ja siis muistan sen hämärästi mut muistan vaa sen omituisen tunteen mut sit aattelin et noh mitä välii kyl mä voin naisten pukkariin mennä. Mut kyl must jotenkin tuntu kai silt et kumpikaan ei oo mulle oikee pukkari. Mut sit kuitenki overall oon mun mielest sekotus tyttöä ja sukupuoletonta ja muunsukupuolista. Tai siis tarkotan vaa et kaikki noi sanat jossain määrin kuvaa sitä. On ollu hetkiä jolloin samaistun naiseuteen, on ollu hetkiä jolloin samaistun sukupuolettomuuteen, on ollu hetkiä jolloin samaistun muunsukupuolisuuteen. Tai no siis tässä tapauksessa varmaan sukupuoleton ja muunsukupuolinen tarkottaa aika lailla samaa mut se sanahan painottaa vähän eri asioita. Sukupuoleton painottaa just sitä et ei oo mitään sukupuolta ja muunsukupuolinen painottaa sitä et on jotain muuta sukupuolta. Etne saattaa eri hetkinä tuntua erilaisilta noi sanat. Joskus toinen sopii paremmin ku toinen jne. Vaikka en usko et oon ikin täysin sukupuoleton tai muunsukupuolinen vaan uskon et aina mulla on jonkinlainen tytön identiteetti silti vaikka se oliskin semmonen "wtf" tasoa välillä. Et tulee sit noita hämmennyksen hetkiä?? Ja sit tähän päälle viel se et no siis, en todellakaan oo poika enkä mitään, mut silti tosiaan välil oon sillee et pls miksen vaa voi näyttää tolt eli basically mul tuntuu olevan kateutta siitä milt pojat näyttää, mut poika sanana ei todellakaan tunnu oikeelta. Mut joko se on joku ihan muuhun asiaan liittyvä juttu tai sitten se on tota muunsukupuolisuutta vaan mut poika mä en oo koska se sana ei kuulosta mult yhtään tai et se ei tunnu niiku omalta. Mut siis tää on ollu jo aik monta vuotta sitten ainakin koska muistan kun katoin ftm trans timelinei ja olin kade mut silti koskaan en oo kokenu olevani varsinaisesti poika. Ehkä se sit liittyy siihen muunsukupuolisuutee vaa. Herrajumala että voi olla complicated sukupuoli.miks. yleensä ihmiset on joko miehiä tai naisia tai ei kumpikaan mut sit oon minä joka on periaatteessa ihan nainen kyllä mut sit kuitenki sukupuoleton kinda ja muunsukupuolinen kinda, ei poika mutvälil tuntuu tosi sellaselt et gender envyt tulille miehiä kohtaan mut en silti oo mies missään hiton nimessä. Et okei?????? Aika vitun vaikee ja mahdotonta pistää itteään johonkin boksiin. Emt varmaan silti laittaisin aina kuitenki nainen jos jossain lomakkees kysytään tai jotain koska se nyt on muutenki käytännössä helpointa ja + identifioidun ainakin osittain siihen joten it's good enough vaikka se välillä oudolta tuntuukin mut anyway se on varmaan good enough.

En Vaa vittu ymmärrä mikä saatana mua vaivaa. Vittu että vihaan.

Ei mus oikeest oo mitään vikaa mut idioottien mielestä on. Ja se on helvetin hauskaa 🙂
 
Ylös Pohja