Mielenterveys Huhhuh enpä oo varmaan kuukausiin ollu näin aktiivinen

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Oon tänään ulkoillut, tiskannut astiat ja pyyhkinyt pöydät ja jopa söin päivällä oikeasti ruokaa(!!)
Lisäksi oon jaksanu ekaa kertaa ikuisuuteen vähän "askarrella" (toki voi olla ettei tuo projekti koskaan valmisti mutta kuitenkin:D)

Huhhuh tää on outoa ja ihanaa. Toki nyt vähän väsyttää mut yllättävän vähän:D
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Hehe tervetuloa pilvirajalle rakas. Täällä on ihan kivaa käydä aina välillä. Jos ne pudotukset ei olisi niin hurjia niin kaikki olisi hyvin.

No jaa, vitsit vitseinä. Hyvä että saat asioita tehtyä ja elämääsi elettyä, nauti siitä!
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Hehe tervetuloa pilvirajalle rakas. Täällä on ihan kivaa käydä aina välillä. Jos ne pudotukset ei olisi niin hurjia niin kaikki olisi hyvin.

No jaa, vitsit vitseinä. Hyvä että saat asioita tehtyä ja elämääsi elettyä, nauti siitä!
Hihih kiitos kiitos ihanaiseni.
Olihan tuo ihan hauskaa, illalla vaan sammuin jossain 8 aikaan pesemättä hampaita ja tekemättä mitään iltatoimia. Ja sitten heräsin sitten kolmelta yöllä ja valvoin tunnin ennen kuin nukahdin ja heräsin nyt uudelleen:D

Eli kyllähän tuosta jonkinlaiset verot piti maksaa mutta ei se mitään, saa nähän vieläkö oon tämän päivän toimelias vai en lol
 
Ylös Pohja