Huoh mun ihmissuhteet romuttuu

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,594
Reaktioarvo
6,502
Joo tähän mennessä niistä ihmisistä joille oon puhunu ja jotka on ollu mun kavereita nii ainaki kolme on vähän niinku kadonnu mun elämästä
Syitä en ees tiiä kunnolla

Mietin tässä et pitäiskö vaa suoraa lopettaa yhteydenpito kaikkiin ja syrjäytyy kokonaan jos mää en ossaa pittää kenestäkään itelle tärkeestä kiinni
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,594
Reaktioarvo
6,502
Sama, en mäkään oo nähny kavereitani kuukausiin.
Mää nään joitakin koulussa :S Mut välillä tuntuu et sielläkään mulla ei kuitenkaan oo kavereita
Mut kuukausiin... Miten ihmeessä niin pitkään aikaan et oo nähäny D:
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,708
Reaktioarvo
2,897
Mää nään joitakin koulussa :S Mut välillä tuntuu et sielläkään mulla ei kuitenkaan oo kavereita
Mut kuukausiin... Miten ihmeessä niin pitkään aikaan et oo nähäny D:
Helposti. Joka kerta ku sovitaan jotain niin sit ei nähdäkään ja varsinkin mä oon pelännyt ja pelkään vieläkin aika paljon poistuu kotoo, siis esim Helsinkiin tai jotain, kyllä mä täs semi lähellä pystyn jotenkuten liikkumaan. Plus se että pelkään vieläkin että ne vittuilee mulle ihastuksist ni must tuntuu et alan itkee samantien jos mua aletaan taas kritisoida
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,594
Reaktioarvo
6,502
Helposti. Joka kerta ku sovitaan jotain niin sit ei nähdäkään ja varsinkin mä oon pelännyt ja pelkään vieläkin aika paljon poistuu kotoo, siis esim Helsinkiin tai jotain, kyllä mä täs semi lähellä pystyn jotenkuten liikkumaan. Plus se että pelkään vieläkin että ne vittuilee mulle ihastuksist ni must tuntuu et alan itkee samantien jos mua aletaan taas kritisoida
Aaa okei :( Harmillista kyllä
 
Ylös Pohja