Elokuvat & Sarjat Huomasin eilen et yhteen kattomaani sarjaan oli tullu uus kausi

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,497
Nyt oon jo puolivälissä kattomassa sitä xD
Tää uus kausi on parempi ku noi kolmos– ja neloskaudet. (Ykkönen ja kakkonen on parhaat!) Toki osa on siltikin edellee aika awkwardia katottavaa ja välillä on pakko skipata kymmenen sekuntia eteen mut siis kummiski xD Yks mun lempparisarjoista, löytyy YLE Areenasta nimellä Meidän luokka (Klassen)
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,497
Siis tässä kaudessa nää hahmot on tosi ristiriitaisia. En ossaa päättää et tykkäänkö niistä vai en ja ainoostaan muutama on sellane mistä mulla ei oo kertaakaan tullu sellasta tunnetta et onpa toi aivan perseestä. Yks Emilki on vähä sillee et no oot hyvä tyyppi mut toisaalta miks kummiski teet noin paskasti

Spoileri
(siis se Emil varasti tyttöystävälleen lahjan ja oli mukana myymässä varastettuja tennareita. Muunmuassa)
 

Kahdeksas kääpiö

Harjoittelija
Liittynyt
23.9.2021
Viestejä
7
Reaktioarvo
8
Hei, oon itekki kattonu nuo kaikki kaudet. Ja se on kyl hirveetä teinidraamaa täynnä mut se siinä varmaa koukuttaaki. :D Tulee kyl aina nopeesti kaottuu ku uus kausi tulee, kuudes kausi on tulossa mut en tiiä yhtää millon se tulee areenaan. Nuo hahmot on kyl aika outoja, hauskoja ja mielenkiintosii. :D En tiiä mis ees katon tommosta mut nuo on oikeesti hyvii :D
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,497
Hei, oon itekki kattonu nuo kaikki kaudet. Ja se on kyl hirveetä teinidraamaa täynnä mut se siinä varmaa koukuttaaki. :D Tulee kyl aina nopeesti kaottuu ku uus kausi tulee, kuudes kausi on tulossa mut en tiiä yhtää millon se tulee areenaan. Nuo hahmot on kyl aika outoja, hauskoja ja mielenkiintosii. :D En tiiä mis ees katon tommosta mut nuo on oikeesti hyvii :D
Hahah tämäpä :D Kauheeta draamaa mitä ei tosielämässä jaksais sekuntiakaa mut tossa se on vaa hauskaa ja koukuttavaa lol
Ai niin totta, kuudeski kausi on tulossa :O Enhän mää sitäkää enää muistanu hahah
 
Ylös Pohja