hyvä että pääsit eroon, se tosiaan on kuvottavan näköistäkin.Hyi. Mua ällöttää röökinsavu, koska olen päässyt siitä p*skasta eroon. Mua myös ahdistaa rintaa ajatella että joku vetää sitä keuhkoihinsa. Siis joku semmonen outo psyykkinen reaktio katsellessa semmosia kuvia. Tupakan savu näyttää niin oksettavalta.
paha kun tupakoijat ei itse edes tajua kuinka hirveelle se haisee.Joo hyi rutto. Ite olin kerran linja-autossa jossa se kuski oli polttanu eikä ollu sen jäläkee ees tuulettanu sitä linkkua (vaikka siis linkussaha ei muutenkaan sais polttaa) ja se linkku lemusi aivan hirveälle
Nimenomaan, ja sit ku osa on sellasia et niitä ei ees kiinnosta muut ihimisetpaha kun tupakoijat ei itse edes tajua kuinka hirveelle se haisee.
Hei ei kannata pittää ikkuinoita auki. Parempi jos ne nimenomaan pittää kiinni ja laittaa verhot tai sälekaihtimet eteen. Ja jos on ilmalämpöpumppu tai tuuletin tai jotain nii sellasen laittaa päälle nii talo pysyy viileänäMinäkin vihaan tupakansavunhajua. Oma isäni tupakoi niin altistun sille valitettavasti melkein päivittäin, etenkin nyt kun täytyy pitää ikkunoita koko ajan auki ettei kämppä paahdu.
No ei ole ilmalämpöpumppua. Ulkolämpötila 30, sisällä 32 joten se ikkunoiden auki pitäminen on melko kannattavaa. Etenkin yöllä kun viilenee jopa viiteentoista. Aamulla herää ihanan viileästä huoneesta joka tosin lämpenee päivän mittaan. Sälekaihtimet on kiinni aina, samoin verhot, silti tulee kuumuus sisään. Tämä talo vain on tällainen. :/Hei ei kannata pittää ikkuinoita auki. Parempi jos ne nimenomaan pittää kiinni ja laittaa verhot tai sälekaihtimet eteen. Ja jos on ilmalämpöpumppu tai tuuletin tai jotain nii sellasen laittaa päälle nii talo pysyy viileänä
Esim meillä on tosi iso talo jota on hankala pittää viileänä muuten mutta ku me ollaan koko päivän pidetty sälekaihtimet ja ikkunat kiinni ja ilmalämpöpumppu on ollu koko ajan päällä nii koko talossa on ollu viileää vaikka ulukona on koko päivän ollu 33°C
Mutta siis ikkunoiden kauttahan tulee lisää lämmintä ilmaa 🤔No ei ole ilmalämpöpumppua. Ulkolämpötila 30, sisällä 32 joten se ikkunoiden auki pitäminen on melko kannattavaa. Etenkin yöllä kun viilenee jopa viiteentoista. Aamulla herää ihanan viileästä huoneesta joka tosin lämpenee päivän mittaan. Sälekaihtimet on kiinni aina, samoin verhot, silti tulee kuumuus sisään. Tämä talo vain on tällainen. :/
ikkunat laitetaan aamulla kiinni.Mutta siis ikkunoiden kauttahan tulee lisää lämmintä ilmaa 🤔
Mut joo jos teillä talo kuumenee muutenki nii on kyllä vähän hankala :/
just tää... ja sitten on isot kattoikkunat joita ei voi peittää. ne tuo lämpöä sisälle.aurinko paistaa kattoa vasten ja lämmittää
Aa okei D:aurinko paistaa kattoa vasten ja lämmittää
No sitten :'Dikkunat laitetaan aamulla kiinni
hyi hyi. sitä ois saanu selitellä..Tuli mieleen ko olin kaverin kans kahestaan laskettelemassa ja mentiin semmoseen kotaan. Sitten jotku pojat siellä alko polttaan tupakkaa ja lähettiin äkkiä vittuun sieltä ettei se haju tartu vaatteisiin:DD Ois varmaan tuullu vähän sanomista..
Niin ois.. oidn varmaan saanu arestia.. paitsi etten ikinä käy missään :Dhyi hyi. sitä ois saanu selitellä..
En miekään yhtään mistään :D t. Kotihiiri nössöen ole koskaan tästä syystä saanut arestia :D
en ole koskaan tästä syystä saanut arestia :D
Liityn kerhoonEn miekään yhtään mistään :D t. Kotihiiri nössö