Seurustelu Hyvä etten oo tällä hetkellä parisuhteessa (negatiivisuus varoitus)

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Tällä hetkellä ällöttää ja ärsyttää kaikki parisuhteeseen liittyvä kuten cuddlailun ajattelu (vihaan totakin sanaa), seksi ja kaikki rakkauslässynlää.
Joskus tulee tämmösiä kausia kun semmonen tuntuu suorastaan vastenmieliseltä enkä tiiä mistä se johtuu.
Ja tässä mielentilassa myös muiden rakkauslässynlää tuntuu ärsyttävältä joten koitan vältellä mahdollisimman paljon kaikkia alustoja jossa voisi tulla vastaan jotain että ”mun poikaystävä on ihana ja meidän suhde on ihanaa”. Ja kaikkia sarjoja ja elokuvia myös koitan vältellä. Enkä oo katkera omasta yksinäisyydestäni, tai en ainakaa koe niin, muuten vain ärsyttää.
Musta tuntuu etten pysty tällä hetkellä ihastumaan ollenkaan keneenkään, paitsi julkkiksiin LOL.
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
itellä on melkeinpä aina tommonen olo D: varmaan se on sitä kun en jotenkin osaa kuvitella itteeni parisuhteessa. en vaan jaksas olla koko ajan toiselle läsnä ja uskon että parisuhteen ylläpito tuottas ongelmia, kun on mielestäni raskasta ylläpitää mitä tahansa ihmissuhteita. koen olevani liian erakkoluonne parisuhteeseen. eikä miulla oikein ikinä kohtaa poikien kans, kun kaikki tuntuu olevan joko a) lapsellisia, b) kusipäitä tai c) muuten vaan erilaisia kun minä. ei miulla käy koskaan yhteen esimerkiks mielenkiinnonkohteet kenenkään pojan kanssa tai silleen synkkaa muutenkaan kunnolla D: en oo myöskään ollu ihastunu kolmeen vuoteen kehenkään. en tiedä mikä tähän kaikkeen pohjimmiltaan on syynä, mutta varmasti osittain ainakin se että sain paskaa kohtelua erityisesti pojilta monen vuoden ajan. kai siitä on tullu semmonen pakokauhu, että koska noi vihaa mua niin ei kukaan poika voi koskaan tykätä musta. välillä on tavallaan ihanaa ajatella että olis poikaystävä mutta sitten kun mietin teoriassa niin... ei. ja viimeks kun ihastuin niin se koko homma meni perseelleen ja jätti semmoset arvet ettei tosikaan, niin varmasti se ikään kun estää mua edes ihastumasta kehenkään kun oon luonu sen takia itelleni suojakuoren D:
 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
itellä on melkeinpä aina tommonen olo D: varmaan se on sitä kun en jotenkin osaa kuvitella itteeni parisuhteessa. en vaan jaksas olla koko ajan toiselle läsnä ja uskon että parisuhteen ylläpito tuottas ongelmia, kun on mielestäni raskasta ylläpitää mitä tahansa ihmissuhteita. koen olevani liian erakkoluonne parisuhteeseen. eikä miulla oikein ikinä kohtaa poikien kans, kun kaikki tuntuu olevan joko a) lapsellisia, b) kusipäitä tai c) muuten vaan erilaisia kun minä. ei miulla käy koskaan yhteen esimerkiks mielenkiinnonkohteet kenenkään pojan kanssa tai silleen synkkaa muutenkaan kunnolla D: en oo myöskään ollu ihastunu kolmeen vuoteen kehenkään. en tiedä mikä tähän kaikkeen pohjimmiltaan on syynä, mutta varmasti osittain ainakin se että sain paskaa kohtelua erityisesti pojilta monen vuoden ajan. kai siitä on tullu semmonen pakokauhu, että koska noi vihaa mua niin ei kukaan poika voi koskaan tykätä musta. välillä on tavallaan ihanaa ajatella että olis poikaystävä mutta sitten kun mietin teoriassa niin... ei. ja viimeks kun ihastuin niin se koko homma meni perseelleen ja jätti semmoset arvet ettei tosikaan, niin varmasti se ikään kun estää mua edes ihastumasta kehenkään kun oon luonu sen takia itelleni suojakuoren D:
Pitää löytää toinen erakkoluonne, niin voitte sitten molemmat olla omissa oloissanne ja viettää yhteistä aikaa vain silloin kun tuntuu siltä ja ymmärtää toisianne kun sanoo, että ei nyt, mun pitää olla yksin jonkun aikaa :D

Mua vituttaa se, että aina joka paikassa seurustelu mielletään just sellaiseksi ihmeelliseksi että tietty pitää haluta tehdä kaikki yhdessä ja jakaa koko elämä toisen kanssa.

Kaikkien parisuhteiden ei tarvi olla mitään 24/7 symbioositouhua. On ihan ok seurustella, eikä vaikka koskaan muuttaa yhteen, jos ei tunnu siltä. Tai nukkua eri huoneissa. Tai lähteä puoleksi vuodeksi yksin Lapin erämaahan jos haluaa. Tai harrastaa polyamoriaa. Kunhan vaan suhteen molemmat osapuolet on samalla sivulla asioiden suhteen.

Ja on myös ihan yhtä ok olla haluamatta parisuhdetta. Ei sen pitäis olla mikään itsrisarvo.


Sori, meni vähän aiheen ohi :D Ärsyttää vaan yhteiskunnan parisihdekeskeisyys!
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,886
Reaktioarvo
1,407
Mulla on kuule ihan sama juttu, mitä oikeisiin ihmisiin tulee, rakkaus on ihan turhanpäiväistä lässytystä, jos jotain läheisyyttä kaipaa, niin sen kun vaan pistää tyynyjä kasaan ja halailee niitä, kuvitellen että se ois vaikka joku elokuvahahmo.
 

Bones99

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
290
Reaktioarvo
230
Ai olet vanhapiika vai?
Siis hyi kaikki pussailu ja läheisyys, yäk!
Aloittajalle: No ei kun oikeesti, samaistun suhun täysin, itse en ole koskaan ihastunut enkä rakastunut helposti eikä läheisyyden osoittaminen ole luontevaa minulle.
 
Ylös Pohja