Hyvää äitienpäivää

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,997
Reaktioarvo
8,483
Täällä ei taida olla äitejä kuin @Girlofpunk, jolle toivon helppoa konttaus-aikaa, kun on siinä iässä muksu.

Muille: muistakaa rakastaa ja muistaa äitiänne, pienetkin teot auttavat. Itse vinkkasin siskonpoikaa tekemään äidilleen, eli pikkusiskolleni, kaffet valmiiksi, jos äitee sattui tulemaan töistä ennen koulua.
Minä menetin joulun aikaann äitini ja se tuntuu oudolta, ei surulliselta. Sitä tottui siihen, että äiti oli siellä (vaikka olikin 3/5 äiti) aina, jolle soittaa kun teki mieli. Ja äiti soitti aina joka lauantai (tai kun jotain törkeää oli tapahtunut tv-ohjelmissa..). Kuitenkin, äiti ei ole siellä loputtomiin eikä isoäidit sen enempää.
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,387
Kiitos
valentines day hearts GIF by Amy Ciavolino
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Liikuttava teksti. 😢❤
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Itsekään en omista enää äitiä, mutta mummoille soitin juuri. En päässyt tänä vuonna paikalle antamaan kukkasia. ): Tärkeitä ihmisiä ja hyviä roolimalleja.. Hyvää äitienpäivää äideille!
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,997
Reaktioarvo
8,483
Itsekään en omista enää äitiä, mutta mummoille soitin juuri. En päässyt tänä vuonna paikalle antamaan kukkasia. ): Tärkeitä ihmisiä ja hyviä roolimalleja.. Hyvää äitienpäivää äideille!
Mikset päässyt? Surullista, ettei pääse tapaamaan. Ja otan osaa äidittömyyteesi, snif snif.
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Mikset päässyt? Surullista, ettei pääse tapaamaan. Ja otan osaa äidittömyyteesi, snif snif.
Asun niin kaukana ja mulla on ollut tällä ja on seuraavalla viikolla tenttejä, niin kun menen takaisin kotikotiin niin aion olla siellä pidempää kuin pari päivää. Ajattelin viedä kukkia jälkijunassa kun palaan sinne parin viikon päästä.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,997
Reaktioarvo
8,483
Asun niin kaukana ja mulla on ollut tällä ja on seuraavalla viikolla tenttejä, niin kun menen takaisin kotikotiin niin aion olla siellä pidempää kuin pari päivää. Ajattelin viedä kukkia jälkijunassa kun palaan sinne parin viikon päästä.
Oispa kukkia, snif. Pidä mummollesi sitten hyvää seuraa!
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,997
Reaktioarvo
8,483
Tulikin tuosta eipitsaan mummosta mieleen, että oma isoäiti (äidinäiti ehti kuolla syöpään ennen syntymääni) tarjosi aina ruokaa, ihan överisti. Mentiin mummolaan 22:00 niin mummolla oli valehtelematta seitsemää eri ruokalajia pöydässä + jälkkärit. Mummo jäi eläkkeelle keittiömestarin urasta, mutta jatkoi kotona! Ihme, että ukki ei ollut lihavampi mitä oli!
 
Ylös Pohja