Onneksi ehdittiin kuitenkin käydä siellä Marsissa moikkaamassa Ziggy Stardustia ja kavereita. Nyt aloitamme laskeutumisen!Onneksi Mars-reissu jäi lyhkäiseksi niin ei tarvitse siellä värjötellä. Turvavyökin on jo tiukasti kiinni!
Olitko viime yönä demissä vai nukuitko koko matkan jossain komerossa?Mistä täällä oikein höpistään :D olen pihalla kuin lumiukko.
Minä menin nukkumaan joskus kymmenen jälkeen kai D::: olin hyvin väsynyt.Olitko viime yönä demissä vai nukuitko koko matkan jossain komerossa?
Voivoi, missasit paljon D:Minä menin nukkumaan joskus kymmenen jälkeen kai D::: olin hyvin väsynyt.
Ei se haittaa D: parempi vaan että nukuin.Voivoi, missasit paljon D:
Ollaan siirrytty Finnairin tyyliin, kummastakin veloitetaan erikseen 18,29e (mut oon kiva muka-lentoemo ja annan tän kerran ilmaseks)Kyllä kiitos molempia
Kiitos suosittelusta.Eiköhän se pian helpota. Ensi kerralla supsittelen pahoinvointilääkettä
Okei villiä D:Lennettiin demistä Marsiin ja sieltä tänne
Jos olis ollu mukana ni näitä mun oksennuksia ei lainehtis ympäri penkkejä DD:varasiko joku mukaan pahoinvointipillereitä, niille olisi käyttöä nyt!
autan siivoamisessa, mutta älä yrjöä niskaani D:Jos olis ollu mukana ni näitä mun oksennuksia ei lainehtis ympäri penkkejä DD:
Lentoemon kärrystä löytyy!varasiko joku mukaan pahoinvointipillereitä, niille olisi käyttöä nyt!
Jos olis ollu mukana ni näitä mun oksennuksia ei lainehtis ympäri mun penkkiä DD:
Ah kiitos! <3autan siivoamisessa, mutta älä yrjöä niskaani D:
Ja miksei kukaan tätä minulle kertonut! D':Lentoemon kärrystä löytyy!