qualitymonkey
Official pappojen kuolaaja
- Reaktioarvo
- 2,931
Ei jaksa oikeest enää. Niiku seki et joku sanoo et aseksuaalit pitäa kuulemma kaikki raiskata tai jotai juu ehkä pitäs vaa olla välittämättä tollasestakaa. Se on kiva et joku huutelee tuolla kuinka mut pitäs raiskata. Mut toi on toisaalta ihan arkipäivää monelle muulleki seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjen edustajalle. Nice.....
Ja siis ehkä toikin olivaa joku ajattelematta heitetty typerä kommentti mut mitä vittua kuka oikeesti laukoo tollasta :D en minä oo ainakaan kertaakaan sanonu kenestäkään et se pitäs raiskata, enpä ainakaan muista.
En ainakaan sellasist jotka ei oo tehny mitään pahaa
Sillee huoh i guess sanokaa sit mitä vaa eipä tässä oikee voi estääkää. Yritän muistaa et jos joku sanoo mulle "tapa ittes" ni se ei tarkoita et mun pitää tehdä niin mut se on aika hankalaa ku on pakko-oireita ni sit tuntuu et on vaa pakko tappaa ittesä i guess. Mut ei mun pidä
Ja siis ehkä toikin olivaa joku ajattelematta heitetty typerä kommentti mut mitä vittua kuka oikeesti laukoo tollasta :D en minä oo ainakaan kertaakaan sanonu kenestäkään et se pitäs raiskata, enpä ainakaan muista.
En ainakaan sellasist jotka ei oo tehny mitään pahaa
Sillee huoh i guess sanokaa sit mitä vaa eipä tässä oikee voi estääkää. Yritän muistaa et jos joku sanoo mulle "tapa ittes" ni se ei tarkoita et mun pitää tehdä niin mut se on aika hankalaa ku on pakko-oireita ni sit tuntuu et on vaa pakko tappaa ittesä i guess. Mut ei mun pidä