Aihe vapaa I swear 😂😂😂

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Looooool :Dddd en just nyt kestäis tätä biisiä:
Mutta kiitos nyt vaan sitten xD

Totakaan oo hetkeen kuunnellu ja juma että tota on alkuvuodesta kuunneltu niin saatanasti.. ei pysty.......... Mate...... What........

Rääh miks oon nykyää koko ajan sillee mate mate mate mate xD ja koko ajan myös "my man" tai "i love my man" voi vittu itkettäis jos ei naurattais

Jopa naisista meinaan kirjottaa ain: "i love my man" : DDDDDD Että ok. And i oop-

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ei vittu mä en tiiä :------D miks pitää kuunnella this is me. Biisi toisensa jälkeen mä vaa kärsin :DDD voi vittu. Miten voi olla näin herkkä

HHH

Kieltämättä sairasta

:_)

hei MÄ en tämmösten kriisien jälkeen VOI kuunnella tämmösiä biisejä. Tai siis tämmösten kriisien AIKANA. Kun oon just itkeny silmät päästäni useammanki kerran sitä että vittu tää on väärin vittu tää on väärin voi vittu että tää on väärin

Niin en sen jälkeen pysty kuuntelemaan mitään "this is who i'm meant to be, this is me" niiku eih?????????????

Älkää ny vittu :DDDDDDDDD naurettavaa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Mitä vittua.....

"No
Just be as you are"

Mitä mä JUST sanoin. Tää alkaa olla jo naurettavaa.

Ja out of the woods :DDDDD tää.... On naurettavaa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Odotan vaa sitä et tulee the way XDDDDDDDDDD siin vaiheessa kyllä pettää pokka koska ensinnäkin sitä tuli kuunneltua öö helmikuussa ja toiseks se (tai no siis, hillitön hopeinen kuu, hela nimittäin, tietty) soi sillon ku j oli meillä sillon yks yö XDDDDDDDDDDDDDDDKDKDLDLDLF literally se vaa alko soimaa telkkaris ja olin sillee "..............."

Mitä vittua tää lista

Tää :D tuo :D mieleen :D vaa :D helmikuun :D mutta ihmekös tuo

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ei tullu the way vielä mutta tuli you run XDDDDDDDDDDDDDDDDKSKS

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Hessun ääni :----------------D mä literally vaa irvistän tääl henkisestä kivusta :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD SEIS NYT JO XDDDD

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Se tunne ku en oo kuullu tätä biisiä.... Varmaa kuukausiin tai jotain.... Niiku oikeasti en oo... Ja nyt.....

Mä-

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
No vittu tää just:
Tsiisus.. timppa tuolla koskettimis 😂😂💖 end me.......

Ei vittu........

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
End me now.......... En oo kattonu totakaa vittu niin pitkään aikaan tai paljon muutakaa.. no jotain nyt tietysti niiku k&p:n kolmoskauden mut nii..

End my misery.............

Ja tää:
Mitä vittua nyt taas... Katoin ton vähän aikaa sitten ja öööh ei... Just nope... My man 😂

Toinen vidi muute mitä en oo kattonu vähään aikaan... Tää:

.......... Ihana :D ihan nuorena poikana siinä 😭💘 lollllll söpö.

Can i just-

Oh god.

Niiku....

Ola? My man.
Villu? My man.
Hessu? My man.
Timppa? My man.
Jne. 🤷 skreek rääh

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ahaha palaan mielessäni muutenki jatkuvasti siihenkin, ku näin pienenä the arkin jossai keikal ja jotenki tykkäsin siit musasta muistaakseni vitusti (en tiiä tykkäsinkö olast jo sillon :D) mut JOSTAIN syystä mun faija muistaakseni ei ihan tykännyt yhtä paljon ku mä, ei tainnu tykätä olan naisellisista muuveista 🤔 nimittäin faijan tuntien se oli varmana se syy :D muistan ku ihmettelin miks hitos se ei muka tästä bändistä tykkää... Noh, varmasti syy oli just toi :---D lyön vaikka vetoa

Snif snif se on ainut kerta ku oon nähny olan livenä snif snif

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
....... Bro i'm literally just trying to vibe🤦 mut ei siinä mitään

Mitä vittua edes

My fucking god now..... :D

Minä joka päivä:
Ja muutenki: MINÄ NYT ku oon kattonu ton videon taas koska TYLER XD joka on niin sanottu entinen ihastukseni.

Muuten.........

Perun kaikki puheeni siitä kuinka tarvin lisää bi ikonei jotta voin olla comfortable... No sir i don't need them, mä tarviin vaa olan kosk literally se saa mut ajattelee et jos toi täydellisyyski on bisse ni mitä pahaa siin muka sit vois ikin olla. Oh lord and here we go again 😭💖 my man. Tosin TYLER-
(jos nyt ymmärsin oikein että seki on bi)
Mutta en jaksais tykätä tylerist mitä vittua-

Tosin sinänsä ei kyllä ihme että mul on uncomfortable olo bisseydest koska tietysti mul on edelleen kirkkaana mielessä se ku koko suuntautuminen oli pelkästään muotia. Tai siis niinhän ihmiset ajatteli ja se oli jotenki mukamas coolia. En tosin tiedä onkse sama asenne vieläkin vähän, maybe...

Aaaaaaa this shit is weirdddddd

Imo heterous tai homous on helpompaa varmaan ymmärtää tai tunnistaa itessään mut bisseys on niin hämärää ja epäselvää ja huttusta ja

Man everything is so weird.

Mut ei tylerii pls-

Muuten

Ääää ei vittu hajoon kosk Ola mut siis nii

Äh emt unohin jo basically mitä olin kirjottamas lmao unohin kaikki paitsi olan oon nyt vaa jotenki nii DDD: haha please stop-

HHAHAH APUA ei vittu mitä tajusin

Damiano näyttää kirinilt 🤦 ..... Bro i'm literally just trying to vibe 😭

Hahah pls

Ei sillä et täl hetkel paljoo damianoo aattelisin mutjoo aina joskus kuitenkin

Oon tällä hetkellä lähinnä sillee "omg kieran my love" ja "omg ola my love" ja sit tietty nää muutki sankarit mutttttttjoooooooh

Hehe,,,,,,,,,

Ahdistaa miten paljon villu näyttää tossa videossaki l:ltä, voi perkeles. Se on ihan kuin l. <- pieni vainoharhasuus tostaki, mitä jos joku tietää kenestä l:stä puhun 😱😱😱😱 seis.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ikävä l:ää snif snif sekosin siitäkin kyllä niin että hirvitti itseänikin mutta joo mutta entäs villu sitten,,,

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Tosin must tuntuu et varmaa voisin sanoo l:n nimenki mutta sit kuitenkin.... Apua ei :D en uskalla. Mitä jos se vaikka lukee varasijaa XDDDDDD vaikka en tiiä ehkä se saattais tunnistaa ittensä muutenki. Toivottavasti kukaan ei tunnista mitään, oon vainoharhanen ku mikäki

Voi saatana,,,,

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Miks mul soi päässä:
Hirvimettällä, hirvimettällä
muija keittää jo perunoita

😂😂😂😂😂😂😂😂 Auttakaa

Jumalauta nyt vittu :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Voi saatana.......................... :D mitä vittua........

Mutta luoja sentään kun olis siitä rockstopista tollasena lyhyenä videona se missä timppa höpisee jotain siis voi VITTUJEN KEVÄT KU SE ON SÖPÖ. niin nuorena poikana seki siinä snif snif ;__; yyh itken. Meinaan vaa että en jaksais kahlata sitä koko jaksoa aina läpi vaikka eihän se nyt varmaan super vaikee oo siitä löytää mut anywayyy

En oo muute vielkää nähny sitä jaksoo mis on se joku toine juttu mis timppa on. Siis oon muutamia nähny mut ainakin se joku jakso on viel löytämättä missä sitä näkyy 😭😗🥰 sNiF 😭✋

No vittu nyt mulla soi päässä, mikäpä muukaan kuin: it takes a fool to remain sane 😭😭 aaaaaAAAAaaaa

Oli muute suhteellisen läppä tänää ku oltii matkalla sinne terapiaa ni radios soi beatles 😭 ja olin sillee et no tämäkin vielä. Aaaaaa eih.

Wait... No, no. Hell no :

Ja tämäkin vielä:

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Joo kiitti.

Ei enää juhaa.... Ei enää juhaa..... Apua.... Minä en sinne enää mene...... XD

Eikä pantseekaan pliis.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Vittuuuuu

Pitkästä aikaa katoin tän:

😬😬😬😬😬 Ei tiedä ketä kattois.... Mutta timppa on aina timppa... Mutta toisaalta........ Niinpä niin...... Toi kohta missä timppa ja juha on vierekkäin lmaoooooo ne on about yhtä lyhyitä salee tai näyttää must, emt ehkä juha on vähän pidempi idk mut ei kyllä oo pitkä sekään.

Noniin vittu on tää nyt taas saatana.... Saan kauheen henkisen stressin kyllä tästä. Alan itkeeeee.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Rakastan: juhaa
Rakastan: timppaa
Rakastan: hessuu
Rakastan: pantsee (ehkä)
rakastan: potee (ehkä)

....

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Eeeehhhhhhh

Mul on vieläkin hirvee olo siitä että mulla on tunteita. Syyllisyys. Mutta miks. Miksei se olis ok? Jostain syystä se ei vaan oo, vaikka en itsekään ees ymmärrä että miks.

Mut siis pakkohan sen on olla?

Mä yritän 😔💔

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Sen on pakko olla ok. Se on. Se on. Mä en voi sille mitään ja vaikka voisinki ni ei se oo niin vakavaa. Ei siin oo mitään pahaa. Kaikki on hyvin.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Kai sä oot muuten @Meikävaan jo nähnyt noi jyystäjä mestarin videot pantsesta ja juhasta ja martista 🤔 kannattaa kattoo nopee (xD)

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Hnnnh mutta kieltämättä on huvittavaa että mun kännykän galleria on täynnä kuvia papparaisista-

Ei tää nyt ihan mee niinku pitäs 🤔🤔

Mitä jos ne näkeeeee
Mikä mä oon, oon 🎶

Voi perkeles miten paljon taas aattelen villuu ja okei muitakin tietysti.

Siis... Edes potesta ei pääse yli niin se nyt on jo vittu hupaisaa. Ei nyt saatana, aina vaan enemmän ahistaa.

Ylös Pohja