Aihe vapaa I swear 😂😂😂

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
ViestejÀ
53,119
Reaktioarvo
2,931
TÀÀllÀ kuolee kaipaukseen
Se on tauti, johon sain huonon ennusteen

Vittu tÀtÀ biisiÀ

MeikÀvaan

Asiantuntija
ViestejÀ
3,726
Reaktioarvo
2,673
Huhhuh...... Mulla ei kyllÀ taida olla pÀtevyyttÀ siihe xDDD
Nyt on! :D
Kai sĂ€ oot muuten @MeikĂ€vaan jo nĂ€hnyt noi jyystĂ€jĂ€ mestarin videot pantsesta ja juhasta ja martista đŸ€” kannattaa kattoo nopee (xD)
Olen toki! :D ainakin pantsen & martin!
Ja @MeikĂ€vaan TOI SUN HITON BANNERIKUVA VOI VIITTU MIKÄ SHOKEERAUS TAAS

HHHHH! :D sairasta
Stalkkeri hihii :D no mutta juu, komeahan se on!

qualitymonkey

ViestejÀ
53,119
Reaktioarvo
2,931
😭😭😭😭😭😭😭✋ my men.

Nyt on muuten vitusti tallenneltu kuvia, ettÀ nÀin. Helvetin vittu :D

Kun mÀ sanoin ettÀ rakastan elÀmÀÀ
Tarkotin sua

No huhhuh miten samaistuttavaa lyriikkaa ,,

Teen henkistÀ kuolemaa paraikaa

Sielu sulaa

Mutta

Ei

Mut niiku:

Alright, niin söpö ku olan hiukset harmaantuu ❀❀❀❀ miks mĂ€ rakastan tota miestĂ€ aina. A i n a.

Villusta puhumattakaan jne.

Mutta mitÀ vittua nyt taas kieran:

MÀÀ kuolen, mÀÀ kuolen. MikÀ vittu siinÀ nyt on.

Siis mua ihan ahistaa kuinka paljon tunnen. En tiiÀ miks ahistaa mut ahistaa vaan niin saatanasti.

qualitymonkey

ViestejÀ
53,119
Reaktioarvo
2,931
Please don't

what the fuck.

Ok tÀÀ biisu nii vitusti:

Koska: Stop stealing my heart away.

qualitymonkey

ViestejÀ
53,119
Reaktioarvo
2,931
Juu okei moikka, unohin jo j:n. Kuka j? Who is he? Tho? Smh. SMH SMH SMH SMH. so emotional 😭😂😭😂😭😂

PLEASE-

also miks kuuntelen akustista emotionaalista versiota demi lovaton this is me:stÀ. Niiku. Miks? Haloo. Kyyneleet on jo muutenki nii vitun lÀhellÀ ja emotional breakdown ja

0/5 jos totta puhutaan mutta -100/5 jos multa kysytÀÀn

..... Mate 😭😭😭😭😭😭😭😭

no more hiding who i wanna be
This is me

I said.... MATE. NOT THAT SHIT. OK I GUESS I'LL DIE THEN.

Also mitÀ vittua Ola edes tekee ettÀ oon yhtÀkkiÀ silleen "ya sure i love him more than anyone" ok..... Not true, mut siis. En mÀ sitÀ eniten rakasta??? Kai??? Vai rakastanko??? Tai sit kaikkia yhtÀ paljon. Mut siis meinaan vaan ettÀ en tienny ettÀ tilanne on nÀin vitun kriittinen.

EN TIENNY SITÄ KYLLÄ KIRINISTÄKÄÄN. siis tiedĂ€n et se on basically ollu viime syksystĂ€ asti mut niiku.... En ajatellut sitĂ€ pitkÀÀn aikaan melkein ollenkaan????

Samoin Ola, en miettinyt sitÀ silleen super paljon, toki vÀlillÀ jonkun verran mutta en nyt ehkÀ nÀin paljon? Mutjoo KIITTI VAA aaaaaa oon niin jotenkin ahdistunu.

Also en tienny et... Tallinnas oli vĂ€hĂ€n aikaa sitte joku jutska mis oli sekĂ€ villu et tĂ”nu... EttĂ€ kiva, vaikkakin... En tiedĂ€ oisko ees ollu mahollist koska you know, matkustaminen on.... No. Niin. MinĂ€ & matkustaminen... HyvĂ€ yhdistelmĂ€. MinĂ€ ja stressi. HyvĂ€ yhdistelmĂ€. Lopputulos: vaikeuksia ja mahdollisesti itsetuhoisia ajatuksia, nimim. Muistan sen yhden risteilyn missĂ€ kelasin ettĂ€ hyppĂ€iskö. Tosin en tiedĂ€ kuinka tosissani sitĂ€ edes oikeasti ajattelin mutta joo, olin jotenkin hajalla mun... Ihastuksesta tietenkin, ja sit mun toinen ihastus (tietysti) lohdutti mua siinĂ€ 😑 jepjep.

Mut joskus mÀ vaan mietin ettÀ mitÀ saatanaa nyt taas

qualitymonkey

ViestejÀ
53,119
Reaktioarvo
2,931
Also oh shit hell no mulla Rupes taas sattuu tohon kÀden ihoon se mikÀ on vittu ollu varmaa jotai vuoden nyt. Muistan ku se alko sillon kai ku oli ne a keissit ja nyt sitÀ ei oo ollu paljoo viime aikoina mut damn ku sattu Àske. VielÀkÀÀn saanu selville mikÀ seki on.

Se on vaa pahaa ku tostaki koko keissist tulee vÀhÀn ehkÀ mieleen a ku se alko sillon ja voi jeesus muistoja muistoja ja vittu hiphei.

qualitymonkey

ViestejÀ
53,119
Reaktioarvo
2,931
I'm drunk in the back of the car
And i cried like a baby coming home from the bar

Mut miks toi on minÀ

sitÀ
paitsi toi on specifically minÀ sillon kun olin ryyppÀÀmÀs ja mietin koko ajan timppaa ja itkin sitÀ koko illan ja himas makasin lattial ja itkin ja meinasin pudota sohvalta ja

Yyyyyy Taylor miks aina
NÀÀ tayn biisit on kyllÀ

Oh fucking hell

MÀ en jotenkin yhtÀÀn ihmettele sitÀ ettÀ Taylor on yks mun lempiartisteista. It's obvious.

Eih en mÀ voi.

No one can choose who they fall for

Is that really so 😭

Eih kauhee hermoromahus XD rakastan olaa niin paljon oikeesti mul lÀhtee jÀrki tÀllÀ sekunnilla en kyllÀ pÀrjÀÀ, ajattelen sitÀ koko ajan ja RAKASTAN. MitÀ hittoa.

Stressaa

Mut niiku ku se alko sillon 2020 ni lmao olin sillonki ihan sekasin siitÀ ja olin samaa aikaa sekasin lassest ja emt ja en tiiÀ miten se sit meni "ohi" tai silleen vÀhÀn rauhottu etten ihan koko ajan sekoillu sen suhtee ja sit aloin sekoilee muista... Kuten... TÔnust.. ja sitÀkin sitten ajateltiin niin helvetisti, laitettiin viestiÀ ja sÀrjettiin sydÀn (tai no siis ehkÀ vÀhÀn dramaattinen ilmaisu mut) ja jumiuduttiin siihen tÀysin, niin saatanasti, ja missattiin tilaisuus yhtee ÀijÀÀn, mut toisaalta en kyl tavallaan sitÀ kadu koska en tiiÀ oisko se sit kuitenkaan ollu ihan.. nii. Vaikka tykkÀsin siit mut nii. Kelasin vaa koko ajan et se ei oo tÔnu. Ja vielÀkin ajattelen sitÀ vitun ihmistÀ. Niinku kaikkia muitakin. Voi elÀmÀn kevÀt kuinka vitun paljo voi rakastaa.

Jollain tasolla vois kuvitella ettÀ timppa, hessu, villu ja tÔnu ois ne kaikist pahimmat, koska niillÀ on eniten muistioita jos ny muistan oikein: timpal 39, villul 12, hessul 6, tÔnul 5. Mutta en mÀ sitten tiedÀ :D mut se nyt on fakta ettÀ noista oon kirjottanu sinne muistioihin eniten, nÀköjÀÀn.. mut sit taas jos miettii vaikka soittolistojen pituutta ni nikol on pidempi lista ku tÔnul, ettÀ mitÀs tÀstÀ nyt sit pÀÀttelis rÀÀh huutista joka tuutista.

AAaaaaaa

niinpÀ niin.

"Ones got a birthday, its in december
which ones in july, i can't remember
I get em mixed up
What am i gonna do" 🙃 ai. AHDISTAA VITUSTI XD

Mmkay.

qualitymonkey

ViestejÀ
53,119
Reaktioarvo
2,931
HaHHHHH nÀin niin hÀmÀrÀÀ unta taas, ja siinÀ oli ainakin tÔnu. Kai piitukin? MitÀköhÀn vittua sekin nyt sinne ilmesty

Ylös Pohja