I'm drunk in the back of the car
And i cried like a baby coming home from the bar
Mut miks toi on minÀ
sitÀ paitsi toi on specifically minÀ sillon kun olin ryyppÀÀmÀs ja mietin koko ajan timppaa ja itkin sitÀ koko illan ja himas makasin lattial ja itkin ja meinasin pudota sohvalta ja
Yyyyyy Taylor miks aina
NÀÀ tayn biisit on kyllÀ
Oh fucking hell
MÀ en jotenkin yhtÀÀn ihmettele sitÀ ettÀ Taylor on yks mun lempiartisteista. It's obvious.
Eih en mÀ voi.
No one can choose who they fall for
Is that really so đ
Eih kauhee hermoromahus XD rakastan olaa niin paljon oikeesti mul lÀhtee jÀrki tÀllÀ sekunnilla en kyllÀ pÀrjÀÀ, ajattelen sitÀ koko ajan ja RAKASTAN. MitÀ hittoa.
Stressaa
Mut niiku ku se alko sillon 2020 ni lmao olin sillonki ihan sekasin siitÀ ja olin samaa aikaa sekasin lassest ja emt ja en tiiÀ miten se sit meni "ohi" tai silleen vÀhÀn rauhottu etten ihan koko ajan sekoillu sen suhtee ja sit aloin sekoilee muista... Kuten... TÔnust.. ja sitÀkin sitten ajateltiin niin helvetisti, laitettiin viestiÀ ja sÀrjettiin sydÀn (tai no siis ehkÀ vÀhÀn dramaattinen ilmaisu mut) ja jumiuduttiin siihen tÀysin, niin saatanasti, ja missattiin tilaisuus yhtee ÀijÀÀn, mut toisaalta en kyl tavallaan sitÀ kadu koska en tiiÀ oisko se sit kuitenkaan ollu ihan.. nii. Vaikka tykkÀsin siit mut nii. Kelasin vaa koko ajan et se ei oo tÔnu. Ja vielÀkin ajattelen sitÀ vitun ihmistÀ. Niinku kaikkia muitakin. Voi elÀmÀn kevÀt kuinka vitun paljo voi rakastaa.
Jollain tasolla vois kuvitella ettÀ timppa, hessu, villu ja tÔnu ois ne kaikist pahimmat, koska niillÀ on eniten muistioita jos ny muistan oikein: timpal 39, villul 12, hessul 6, tÔnul 5. Mutta en mÀ sitten tiedÀ :D mut se nyt on fakta ettÀ noista oon kirjottanu sinne muistioihin eniten, nÀköjÀÀn.. mut sit taas jos miettii vaikka soittolistojen pituutta ni nikol on pidempi lista ku tÔnul, ettÀ mitÀs tÀstÀ nyt sit pÀÀttelis rÀÀh huutista joka tuutista.
AAaaaaaa
niinpÀ niin.
"Ones got a birthday, its in december
which ones in july, i can't remember
I get em mixed up
What am i gonna do" đ ai. AHDISTAA VITUSTI XD
Mmkay.