Taide Ihan hirveä keskeneräisten piirrosten lista:

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
- viherriikinkukko
- mäyräkoirapotretti
- kahden euron kolikon kokoinen orava
- papukaija
- staffipotretti
- ilvesluonnos
- kissamaalaus nro 1
- kissamaalaus nro 2
- seropipotretti
- västäräkkikuva
- kruunukurkiluonnos

Onneksi näistä mikään ei ole ns. "vakava" tilaustyö, joten varsinainen DL on vain omassa päässäni. Osaisinpa keskittyä yhteen kuvaan niin kauan, että saisin sen valmiiksi... Onko jollain täällä varaa antaa järjestelmällisyyttä? Tarvitsisin ihan himpun verran vaan! ☝
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
"Seropipotretti" on kyllä sellainen sana, että jouduin tavaamaan sitä hetken. :ROFLMAO: Mun aivot oli vaan että "...sero-pipo-tretti??"

Mutta en valitettavasti voi antaa järjestelmällisyyttä, kun sitä ei löydy itseltänikään edes sitä himppua. 😔
Tunnustan hörötelleeni itsekin tuolle "seropipotretille". 🤣 Jouduin tarkistamaan, että lukeeko siinä nyt oikeasti se mitä pitää.

Ja voi harmi. No, mutta ainahan voit antaa vertaistukea! 🙌
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,690
Reaktioarvo
1,624
Samaistun tuohon vähän liiankin hyvin. :D: Veikkaisin, että suurin osa mun luonnoskirjan sisällöstä koostuu keskeneräisistä piirroksista.

(Eikä se piirustushaastekaan näytä mitenkään kovin kehuttavasti mulla edistyvän... Oon meinaan vieläkin saanut aikaseks vasta yhden keskeneräisen luonnoksen. Hups. :'D)
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Samaistun tuohon vähän liiankin hyvin. :D: Veikkaisin, että suurin osa mun luonnoskirjan sisällöstä koostuu keskeneräisistä piirroksista.

(Eikä se piirustushaastekaan näytä mitenkään kovin kehuttavasti mulla edistyvän... Oon meinaan vieläkin saanut aikaseks vasta yhden keskeneräisen luonnoksen. Hups. :'D)
Minä olen ollut vain vähän etevämpi ja tehnyt yhden (1) piirroksen valmiiksi... :'D On minulla kesken yksi luonnos ja idea (!) kolmanteen osioon. Köh... 🤣
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Samaistun!! Mulla on varmaan parikymmentä keskeneräistä piirustusta joita yritän epätoivoisesti saada valmiiks. Osassa on se ongelma että oon aloittanut ne melkein 2 vuotta sitten, jolloin taidot oli eri tasolla kun nyt enkä sen takia ees yritä saada niitä valmiiksi xD
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Samaistun!! Mulla on varmaan parikymmentä keskeneräistä piirustusta joita yritän epätoivoisesti saada valmiiks. Osassa on se ongelma että oon aloittanut ne melkein 2 vuotta sitten, jolloin taidot oli eri tasolla kun nyt enkä sen takia ees yritä saada niitä valmiiksi xD
Tämä on tuttua! :D Itselleni tulee välillä vanhoja piirroksia katsellessa sellainen olo, että haluaisin jatkaa tuota, mutta tuntuu kuin jotenkin pilaisin sen piirroksen aloituksen aikaisen atmosfäärin jatkamalla sitä myöhemmin, jos aikaa on kulunut paljonkin.

Olen ratkaissut ongelman välillä niin, että olen piirtänyt vanhan piirroksen läpi uuden version (tai tehnyt esimerkiksi uudestaan digitaalisesti), jolloin vanhan piirroksen olemus ei ikään kuin tahriinnu, vaan se saa jäädä sellaiseksi kuin se on, mutta kuitenkin piirroksen "henki" pääsee silti eteenpäin uuden kuvan muodossa. 👍
 
Ylös Pohja