"Ihastus"keskustelu jossa en kysy että "mitä tää jätkä meinaa?"

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Enkä edes että "mitä tää tyttö meinaa?"
Eijeijei kysyn että "mitä minä tyttö meinaan?"

Tiedän siis yhden kaverini olevan ihastunut minuun mutta omista tunteistani en ole varma.
Hän on mukava, osaa pyytää anteeksi, ymmärtää mua ja on mun silmissä alkanut näyttää paremman näköseöle kun ennen(:D?)
Mut toisaalta en ole ihan varma koska en ole koskaan ihastunut(kai(tai ainakaan kunnolla)).

Snäppäillään ja jutellaan ja haluan jutella mutta en halua antaa "väärää singnaalia" ja satuttaa häntä jos en olekkaan ihastunut
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
ei sun ole varmaankaan pakko sanoa sille mitään asiasta ennen kuin olet selvillä omista tuntemuksista. jos et olekaan ihastunut tai halua edetä mihinkään, voit vaan jatkaa normaalia elämää. kaveri pääsee ajan kanssa yli.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
En osaa vastata tohon sun kysymykseen, koska itekkin miettisin tota, jos oisin samassa tilanteessa, mut siis en oo itekkään ikinä ihastunut ainakaan mitenkään kunnolla. Oon aina osannut ajatella rationaalisesti ja et se tyyppi on kuitenkin ihan tyhmä, eikä mulle oo ikikä tullut noita asiallisenihmisen kertomia merkkejä ihastumisesta. D:
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
En osaa vastata tohon sun kysymykseen, koska itekkin miettisin tota, jos oisin samassa tilanteessa, mut siis en oo itekkään ikinä ihastunut ainakaan mitenkään kunnolla. Oon aina osannut ajatella rationaalisesti ja et se tyyppi on kuitenkin ihan tyhmä, eikä mulle oo ikikä tullut noita asiallisenihmisen kertomia merkkejä ihastumisesta. D:
Niin tässä jo mietin yks päivä että miten mä ikinä löydän kumppanin jos en ihastuD:
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Niin tässä jo mietin yks päivä että miten mä ikinä löydän kumppanin jos en ihastuD:
Nii mäki kyl haluisin joskus seurustella, mennä naimisiin, tai edes ihastua kunnolla. :/ Toisaalta musta myös tuntuu etten oo vaan tavannut ketään mukavaa poikaa. Kaikki näkemäni pojat ovat tavalla tai toisella tyhmiä, joten ei ihmekkään, jos en ihastu.
 
Ylös Pohja