Keho Isot jalat (D:)

Bella

Asiantuntija
Liittynyt
27.2.2021
Viestejä
236
Reaktioarvo
205
Ärsyttää kun mulla on aika isot reidet , jonka takii nyt tai kesällä viittii pitää shortseja tai esim. Mennä rannalle uikkarreissa kun ahistaa kun muut kattoo aina (tai siltä se tuntuu). Et sillee varmaa pitäs tehä jotain mut mitä et ne pienentys D*:
 
Viimeksi muokattu:

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,387
Minullakin on, mutta eipä siihen voi oikein tehdä mitään. Toki varmaan jollain salitreenillä voi kiinteyttää mutta en tiedä auttaako se sitten paljoa.
 
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
307
Reaktioarvo
566
Huhheijjaa. Tiedän että puhuminen on helppoa ja toteuttaminen vaatii paljon enemmän. Itsekin häpesin (ja edelleenkin häpeän) mun kehoa, reisiä, vatsaa, mitä vielä, jokaista kohtaa... Ymmärrän kuitenkin että se on hieman typerää ja osaan rationalisoida sen että mun keho on hyvä ja arvokas ja mulla pitäisi olla täysi oikeus pitää vaatteita joissa se näkyy. Oon siis tehnyt päätöksen ja sopimuksen itseni kanssa, että en anna sen häpeän estää mua tekemästä, olemasta ja pukeutumasta.

Se häpeä kehosta ei kuitenkaan oo mun tai sun vastuulla tai meidän syy vaan tän kulttuurin kauneusihanteiden. Sulla on oikeus myös pukeutua peittävästi tai olla osallistumatta uimiseen tms.
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
867
Reaktioarvo
1,569
Meillä suurimmalla osalla on joitakin asioita kehossaan joita häpeää tai vihaa. Itselläni on aina ollut todella huono itsetunto ja vihannut omaa kehoa. Varsinkin alakroppaa joka mulla on geenien takia iso. Perää ja reittä löytyy paljonkin. Aloitin treenaamaan 2018 ja edelleen yhtä isot. Ehkä lihaksikkaammat, mutta ei ne siitä pienentynyt ole. En ainakaan itse ole huomannut. Oikeastaan kun syömishäiriötä sairastin 2017-2018 niin silloin olivat joo pienemmät, mutta ei tietenkään terveellisellä tavalla. Siinäkin oli syy miks lopetin syömisen, kun ajattelin olevani liian lihava. Nyt kun katson niitä kuvia taakse päin niin ajattelen et mitä mun päässä on oikein liikkunut. Älä sorru siihen.
Nyt vanhemmiten oon tottunut mun isoihin reisiin ja pyllyyn. Jopa kehuja saanut joten eipä sitä enään häpeile niin paljoa. En tietenkään ole kokonaan sujut itseni kanssa, mutta pikku hiljaa hyväksyn itseni sellaisena kuin olen.❤
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
Mun reidet on ihan tosi läskit (luulen et mul jotenki kerääntyy enemmän sinne rasvaa kuin vatsaan) ja ne hankaa yhteen mikä on epämukavan tuntusta mut oon jotenkuten jo tottunut niihin enkä jaksa miettiä niitä jos oon esim uikkareis. Joskus joo, mut oon oikeest nii tottunu että eipä siinä oikeestaan mitään. Tää on niin normaalia mulle, että en jotenki edes tajua että siitä pitäs tehä ongelma. Muutenki oon päässy aika hyvin sinuiks (tällä hetkellä) kehoni kanssa. Joka kerta kun luen esim jotain "näin laihdutat" niin mul tulee automaattisesti ajatus "mutta kun mä en haluu enkä aio laihduttaa, eikä mun tarvi" joten kai oon vähän päässy parempaa suuntaa täs.
 
Ylös Pohja