Itkettää ku Demiä ei enää oo :'(

swindle

piisamirotta
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
196
Reaktioarvo
232
hämmentää etten vieläkään oo kokenu minkäänlaista henkistä romahdusta tämän takia mutta eiköhän se jossain vaiheessa ole vielä tulossa :|
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,597
Reaktioarvo
6,502
hämmentää etten vieläkään oo kokenu minkäänlaista henkistä romahdusta tämän takia mutta eiköhän se jossain vaiheessa ole vielä tulossa :|
Ei mullakaan sentään VIELÄ sitä romahdusta oo tullu, tän Varasijan ansiosta D:::
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,387
Mulle kanssa :'(( Olin ihana sairaan onnellinen ku siellä tuntu jotenki hyvältä olla ku pysty kertoo ihan kaiken

Vaikka loppua kohden ilmapiiri muuttuki aika ikäväksi...
Niinpä. Ei siellä enää viimeiseen viiteen vuoteen ollut samaa lämminhenkisyyttä kuin vaikka 10-15 vuotta sitten, mutta oli se usein jopa laadukkaampi kuin suomi24 tai vauva.fi. :(
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,597
Reaktioarvo
6,502
Niinpä. Ei siellä enää viimeiseen viiteen vuoteen ollut samaa lämminhenkisyyttä kuin vaikka 10-15 vuotta sitten, mutta oli se usein jopa laadukkaampi kuin suomi24 tai vauva.fi. :(
;____; Tulee kyllä ikävä
Sillon ku siellä oltiin sovussa niin se oli kyllä mahtava paikka
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
hämmentää etten vieläkään oo kokenu minkäänlaista henkistä romahdusta tämän takia mutta eiköhän se jossain vaiheessa ole vielä tulossa :|
Mä en ikinä tämmösissä vaan käsitä tapahtuvaa kun en itkenyt edes riparini vikana päivänä kun kaikki muut itkivät mutta itken muuten melko herkästi
 
Ylös Pohja