AMK Jäin ryhmätyön ulkopuolelle ja nyt ahdistaa D:

AMK, ammattikorkeakoulu.

rukiveer

Kokenut
Liittynyt
12.2.2021
Viestejä
113
Reaktioarvo
71
Meillä oli siis tehtävänä ryhmässä tehdä joku tehtävä täksi päiväksi. No huomasin eilen että meidän ryhmä oli palauttanut sen tehtävän, ilman mun nimeä, ja oon ihan hukassa että millon tää tehtävä on ees tehty ja millon on kommunikoitu tästä koska en yhtään tiiä D: ahistaa. Toki noi mun ryhmäläiset on kaikki kavereita j mä en oikeen tunne niitä. Mut nyt ei oo mitää hajuu et mitä teen
 

rukiveer

Kokenut
Liittynyt
12.2.2021
Viestejä
113
Reaktioarvo
71
Meillä on kyllä wa ryhmä meidän ryhmälle, koska ollaan muutenkin ryhmänä muissa jutuissa koululla, mutta ei sielä ole tästä puhuttu :/
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
Tää se varmaan ois mut en tiä uskallanko lol :D koska toi ope on vähän sellane hönö et se varmaa ottaa ton sit tunnella puheeks koko luokan eessä et miks ei oo sovittu kunnolla ja sit vasta jäisinki silmätikuks
no kyllä aikuisten ihmisten pitää osata ottaa jokainen ryhmäläinen huomioon että ehkä on ihan aiheellistakin ottaa puheeksi koko luokan kuullen.
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Itekin oon sitä mieltä, että huomauttaisit tästä tilanteesta sun opellesi. Hänelle olisi ehkä helpointa tässä tilanteessa kertoa siitä, ettet tiennyt koko tehtävästä yhtään mitään. Ja jos se ei onnistu, niin onko sulla koululla jotain tuttua henkilökunnan taholta, jolle voi asiasta kertoa? Tosin tää tilanne kyl vaikuttaa aika hankalalta ja ikävältä, kun sun ryhmäläiset on tehnyt tehtävän ilman sun tietämättä. 😰 Itekin olisin tällasessa tilanteessa aivan pihalla.
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Jep. Sano opettajalle ja kerro meille miten meni. Mullaki on muistaakseni joskus ollu sama tilanne..
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Meillä oli siis tehtävänä ryhmässä tehdä joku tehtävä täksi päiväksi. No huomasin eilen että meidän ryhmä oli palauttanut sen tehtävän, ilman mun nimeä, ja oon ihan hukassa että millon tää tehtävä on ees tehty ja millon on kommunikoitu tästä koska en yhtään tiiä D: ahistaa. Toki noi mun ryhmäläiset on kaikki kavereita j mä en oikeen tunne niitä. Mut nyt ei oo mitää hajuu et mitä teen
Miten on mennyt?
 
Ylös Pohja