Musiikki Jakakaa lempi albuminne

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Omia suosikkejani ovat:
Happoradio - Kaunis minä
Poets Of The Fall - Jealous Gods
Kaija Koo - Kuka sen opettaa

nyt teijä vuoro!
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Sabaton - Coat of arms
Five finger death punch - Got your six
Sabaton - the last stand
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,467
Hankala kysymys, niitä on niin monia! Mutta tässä suurin piirtein top 10, ei missään järjestyksessä:

System of a Down - Hypnotize
My Chemical Romance - Three Cheers for Sweet Revenge
Rammstein - Mutter
Bring Me The Horizon - Sempiternal
Ghost - Meliora
Alice Cooper - Trash
Korn - The Serenity of Suffering
Nirvana - Nevermind
Type O Negative - October Rust
Mötley Crüe - Dr. Feelgood
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,025
Reaktioarvo
2,892
En oo koskaan ymmärtänyt kuka jaksaa aatella oikeest albumia kokonaisuutena. Loogisempaa puhua lempibiisistä mun mielestä? Mutta sanotaan vaikka taylorin 1989. Yleensäkään taylorilla ei oo huonoja biisejä joten oisin voinu sanoo minkä vaan sen albumin.
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,384
crashdiet-rest in sleaze
ratt-invasion of your privacy
Grateful dead-shakedown street
Dissection-storm of the light's bane
Laaz Rockit-city's gonna burn

on monia muitakin mitkä ei nyt osu mieleeni.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
En oo koskaan ymmärtänyt kuka jaksaa aatella oikeest albumia kokonaisuutena. Loogisempaa puhua lempibiisistä mun mielestä? Mutta sanotaan vaikka taylorin 1989. Yleensäkään taylorilla ei oo huonoja biisejä joten oisin voinu sanoo minkä vaan sen albumin.
Itekkään en ajattele albumia kokonaisuutena, jos niin voisin ees sanoa. En ite tykkää kaikista noiden mun lempialbumienkaan biiseistä. Mutta itse tykkään valita lempialbumini hyvien biisien mukaan. Jos mun mielestä valtaosa jonkun kuuntelemani albumin biiseistä on hyviä, niin silloin valitsen sen lempialbumikseni. Muutama huono biisi ei haittaa. Tää siis on vaan mun mielipide ja mun oma tapa määritellä lempi albumini DDD:::
 

pullasorsa

Typerä nainen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
84
Reaktioarvo
81
Rammstein - Sehnsucht
30 Seconds to Mars - 30 Seconds to Mars

On joo tosi vaikee nimetä kokonaisuutena hyviä albumeita, koska joissakin hyvissäkin albumeissa on huonoja biisejä joita ei sit mielellään kuuntele. Yleensä mä kuuntelenki ihan sekalaisia biisejä enkä edes ajattele mihin albumeihin ne kuuluu, mut noi kaks nyt tuli mieleen koska noi on selkeet suosikit jotka tulee heti vastauksena tohon kysymykseen.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,985
Reaktioarvo
8,477
U2 - Pop (tätä ei moni ymmärrä, mutta livenä soitettuna ne kappaleet, jotka levyllä ovat keskeneräisiä, ovat mahtavia, ainoa miinus on kaksi biisiä loppupäästä, jotka oltaisiin voitu korvata Holy Joella, mutta silti parempi kokonaisuutena ja sisältää useamman lempibiisini kuin esim. Achtung Baby tai Boy)
Gorillaz - Plastic Beach
Oasis - (What's the Story) Morning Glory
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Rammstein - Sehnsucht
30 Seconds to Mars - 30 Seconds to Mars

On joo tosi vaikee nimetä kokonaisuutena hyviä albumeita, koska joissakin hyvissäkin albumeissa on huonoja biisejä joita ei sit mielellään kuuntele. Yleensä mä kuuntelenki ihan sekalaisia biisejä enkä edes ajattele mihin albumeihin ne kuuluu, mut noi kaks nyt tuli mieleen koska noi on selkeet suosikit jotka tulee heti vastauksena tohon kysymykseen.
Juu en minäkään yleensä ajattele jonkin biisin aikana, että mihin albumiin se kuuluu ja aika sekalaista mäkin kuuntelen.
 

Makkachin

Puudeli
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,137
Reaktioarvo
1,171
Arctic Monkeys - Humbug
The Smiths - Strangeways, Here We Come
Twenty One Pilots - Trench

Ehkä nämä.
 

almanakka

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
455
Reaktioarvo
399
The Smiths - The Queen Is Dead
The Strokes - Is This It
Electric Light Orchestra - A New World Record (Out of the Bluella on enemmän omia lempibiisejä, mutta edellä mainittu on kokonaisuutena toimivampi eikä liian pitkä)
Tame Impala - Lonerism
Kraftwerk - Computerwelt (tässäkin on ehkä päällimmäisenä mielessä kokonaisuus, koska Kraftwerk ei ole ihan näin ylhäällä suosikeissani. Mutta levy toimii ihan helkkarin hyvin, ja nimenomaan saksaksi. Nimikkokappale ja Computer Liebe ovat englanniksi vähän pliisuja)
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Pitäisi tutkailla levyhyllyä oikein ajatuksella, että saisin listattua kaikki lempparit, mutta tälleen ekana sen kummempia harkitsematta tuli mieleen Rammsteinin Mutter ja Reise, Reise (ehkä ensimmäiseksi mainittu ennen kaikkea). On sitä nyt parempaakin musaa kuin Rammstein, mutta ehkä näillä levyillä on myös jonkinlaista tunnearvoa mulle tai jotain. :unsure:
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Sweet - Desolation Boulevard
Bowie - Pin ups
Johnny Thunders - So alone
 
Ylös Pohja