Itekkään en ajattele albumia kokonaisuutena, jos niin voisin ees sanoa. En ite tykkää kaikista noiden mun lempialbumienkaan biiseistä. Mutta itse tykkään valita lempialbumini hyvien biisien mukaan. Jos mun mielestä valtaosa jonkun kuuntelemani albumin biiseistä on hyviä, niin silloin valitsen sen lempialbumikseni. Muutama huono biisi ei haittaa. Tää siis on vaan mun mielipide ja mun oma tapa määritellä lempi albumini DDD:::En oo koskaan ymmärtänyt kuka jaksaa aatella oikeest albumia kokonaisuutena. Loogisempaa puhua lempibiisistä mun mielestä? Mutta sanotaan vaikka taylorin 1989. Yleensäkään taylorilla ei oo huonoja biisejä joten oisin voinu sanoo minkä vaan sen albumin.
Juu en minäkään yleensä ajattele jonkin biisin aikana, että mihin albumiin se kuuluu ja aika sekalaista mäkin kuuntelen.Rammstein - Sehnsucht
30 Seconds to Mars - 30 Seconds to Mars
On joo tosi vaikee nimetä kokonaisuutena hyviä albumeita, koska joissakin hyvissäkin albumeissa on huonoja biisejä joita ei sit mielellään kuuntele. Yleensä mä kuuntelenki ihan sekalaisia biisejä enkä edes ajattele mihin albumeihin ne kuuluu, mut noi kaks nyt tuli mieleen koska noi on selkeet suosikit jotka tulee heti vastauksena tohon kysymykseen.
Bah, humbug! regards Uncle Scrooge, when asked about Christmas.Arctic Monkeys - Humbug
The Smiths - Strangeways, Here We Come
Twenty One Pilots - Trench
Ehkä nämä.