Poistettukäyttäjänimi502
Asiantuntija
- Reaktioarvo
- 826
pääsen ainakin neljänteen hakukohteeseeni jos ylempiin en :) tuntuu hyvältä. kaikissa muissa on siis valinnat vielä kesken paitsi tässä.
kiitos! oon kyllä niin onnellinen että pääsen nyt oikeasti vaihtamaan alaaOnnea!
Onnittelut! Mitäs oot menossa opiskeles?pääsen ainakin neljänteen hakukohteeseeni jos ylempiin en :) tuntuu hyvältä. kaikissa muissa on siis valinnat vielä kesken paitsi tässä.
sairaanhoitajaksi :) ja kiitokset!Onnittelut! Mitäs oot menossa opiskeles?
oon ensimmäisellä varasijalla mun ykköstoiveeseen ala on onneksi kaikkialla sama, mut ei tarvitsis muuttaa jos pääsisin nyt tuonne ensimmäiseen kohteeseen :) oon lisäksi toisella varasijalla kolmanteen kohteeseen.Jesse! Mikä helpotus ja stressi pois mielestä! Onnittelut että ainakin paikka löytyy, toivotaan vielä että pääsisit myös mielekkäämpiin paikkoihin!
joo kyllä! :) kyllä niin kauan mietinkin tätä alanvaihtoa että eiköhän oo täysin oikea ratkaisu nyt.Onnea!! Uudet tuulet puhaltaa siis? :3
Wau, hienoa!! Onnea!! :3joo kyllä! :) kyllä niin kauan mietinkin tätä alanvaihtoa että eiköhän oo täysin oikea ratkaisu nyt.
ihanaa, onnittelut!ja nyt sain viestin että pääsin varasijalta ensimmäiseen toiveeseeni :) ei tarvitse siis muuttaa!
Ihana kuulla, onnea!<3ja nyt sain viestin että pääsin varasijalta ensimmäiseen toiveeseeni :) ei tarvitse siis muuttaa!
Onnea! ❄ja nyt sain viestin että pääsin varasijalta ensimmäiseen toiveeseeni :) ei tarvitse siis muuttaa!
Oiih, onnea ihan super paljon!! Oon tosi ilonen sun puolesta!! :3ja nyt sain viestin että pääsin varasijalta ensimmäiseen toiveeseeni :) ei tarvitse siis muuttaa!
Sori et onnittelen vähän myöhässä mutta tosi paljon onnea koulupaikan saamisesta ja iloa opiskeluun <3pääsen ainakin neljänteen hakukohteeseeni jos ylempiin en :) tuntuu hyvältä. kaikissa muissa on siis valinnat vielä kesken paitsi tässä.
Vautsi onnea!ja nyt sain viestin että pääsin varasijalta ensimmäiseen toiveeseeni :) ei tarvitse siis muuttaa!