Aihe vapaa joku mummo kaatu eilen bussissa (huono kuski)

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
se tilanne oli aika shokeeraava D:
tää vanha mummo tuli linkkiin ja kuski lähti heti liikkeelle, eikä yhtään oottanu, että mummo pääsis istumaan tai sais edes otettua kiinni mistään. yhtäkkiä se mummo kaatu selälleen ja huudahti "ai kauhee" tms. kaikki matkustajat säikähti ja pari naista meni auttamaan hänet ylös, yks tyttö tarjoskin paikkaansa hänelle ja hän istu siihen.

kuski ei edes pahotellu tai mitään, mutta onneks oli kuitenki sen verran aivosoluja, että älys hidastaa mummon kaaduttua. siinä oli muutama muukin vanhempi rouva ja he alko puhumaan siitä, kuinka tuo kyseinen kuski yleensäkin on kusipää, ei lähes koskaan moikkaa ja lähtee aina liikkeelle hirmu aikaseen yms. sanoinkin sitten, että tuostahan vois antaa palautetta kyseiselle firmalle.

mummolle ei onneks käyny kovin pahasti, mutta käsi tuli ilmeisesti kipeeks, koska kun hän lähti linkistä ja puhu joidenki teinityttöjen kans, niin he sano että "kannattaa käydä näyttämässä sitä kättä jossain" tms.

itse asiassa kuulin kerran miun veljeltä, että kun hän oli bussissa, niin joku vanha mies kaatu siellä (yllätys yllätys kuski ei oottanu) ja kuulemma piti jopa kuttuu ambulanssi, mutta muuten en muista sitä tapausta.
ilmeisesti siis muitakin tämmösiä tunarikuskeja on, vai liekö ollu sama tyyppi.

jotenki pöyristyttävää, että kun joillaki vanhoilla ihmisillä ei välttämättä esim. oo käsissä voimaa kovin paljoo tai muuten liikkuvuus on huonoa, niin ei voida yhtään ottaa sitä huomioon.
vittu että miulla menee pahasti tunteisiin tuommoset kuskit. sie oot basically asiakaspalveluammatissa ja silti vaa murjotat, etkä edes välitä muiden hyvinvoinnista ja mietit omaa napaas. vaikka miten ois kiire seuraavaan paikkaan, niin ei voi olla noin vaikeeta oottaa.

mietin just, että tänään vois kyllä ottaa yhteyttä siihen firmaan ja sanoa että hei, olin eilen bussissa numero *** tähän ja tähän kellonaikaan, kuka sillä ajo? koska miullahan on siis bussikortti enkä tämän takia saanu matkustamisestani mitään kuittia (ellei se sitten tuu jotenkin sähkösesti näkyviin?), niin en tiiä kuka kuski se oli. mutta pitää tästä kyllä joku valitus / palaute antaa, en voi vaan jättää tätä tähän.
 
Viimeksi muokattu:

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
voi mummeliparka ;___; tottakai voit laittaa palautetta, jos siltä tuntuu ja kannattaa laittaa D: onhan toi aika... kummallista etten sanois. mut onneks ihmisiä meni auttaa!!! D: uskon vielä ihmisiin

kuulostaa myös tosi suomalaiselta omaan korvaan, tai sillee et on joko liian awkward tai välinpitämätön tehdäkseen mitään asioille [viittaan bussikuskiin], huokaus D: minä ku haluisin uskoo, että tää oli joku yksittäinen slip tältä tyypiltä. mut ei taida olla
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
soitin siihen firmaan ja kerroin tilanteen D: se tyyppi sano et ottaa selvää kuka siellä ajo, kuulemma kukaan muu ku mie ei oo ottanu sinne yhteyttä. en nyt sit tiiä mitä siitä sille työntekijälle seuraa, mutta varmaan (ja toivottavasti) joku puhuttelu ainakin. oon ylpee itestäni kun soitin, vaikka aluks vähän ahistikin soittaa sinne D: mut näin ne asiat menee eteenpäin, kun jos yhestä työntekijästä tulee paljon valituksia / ilmotuksia huonosta käytöksestä, niin hän voi saada vaikka potkutkin. kerroin tosiaan myös sen, että linkissä olleiden ihmisten mukaan tää ei ollu mikään yksittäistapaus, vaan samanen kuski on ollu aiemminkin monta kertaa tommonen.
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Höh. Meillä päin kuskit odottaa aina että kaikki vanhemmat henkilöt pääsee paikalle istumaan ennen kuin lähtee liikkeelle. Itse taas olen monta kertaa meinannut olla naamallani kun kuski on lähtenyt liikkeelle suunnilleen heti kun olen saanut matkani maksettua. Meitä nuoria ne ei jaksa odottaa sen vertaa.
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Höh. Meillä päin kuskit odottaa aina että kaikki vanhemmat henkilöt pääsee paikalle istumaan ennen kuin lähtee liikkeelle. Itse taas olen monta kertaa meinannut olla naamallani kun kuski on lähtenyt liikkeelle suunnilleen heti kun olen saanut matkani maksettua. Meitä nuoria ne ei jaksa odottaa sen vertaa.
miusta tuntuu et täällä lähetään aina liikkeelle ennen aikojaan, paitsi jotkut saattaa jäädä odottamaan että vanhukset pääsee istumaan. tuntuu että se riippuu täällä tosi paljon kuskista, eikä oo mitään semmosta vakiota miten kuskit toimii. jännä kun suurin osa kuskeista tuntuu olevan semmosia tympeitä, mut sit on se pieni osa niitä hirmu asiakaspalveluhenkisiä, mukavia ja ilosia kuskeja. onneks siellä päin otetaan edes vanhukset huomioon, mutta oon kyllä sitä mieltä, että ihan kaiken ikäset matkustajat pitäs huomioida samalla tavalla D: nimim. itekin oon nuori, mutta kuinkahan monesti miekin oon meinannu lentää sinne käytävälle...
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
Ties kuinka monta kertaa oon ollu bussissa jossa saa "pelätä henkensä edestä" juuri tuon takia :D ite aina horjahtelen ja taisinpa kerran kaatua melkein jonkun matkustajan syliinkin sen takia, ja sit tuntu et kaikki katto MUA oudosti vaikka sen kuskin vikahan se oli :D kaikilla ei voi olla niin hyvä tasapaino että pysyy pystyssä tollases tilanteessa
 
Ylös Pohja