Aihe vapaa Joulu

Karkinrakastaja

Kokenut
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
122
Reaktioarvo
105
Kertokaas joulusta🥰 Siis jotain miten aiotte viettää joulun sit vaik mitä toivoitte joululahjaks ja mitä annatte muille, miten ootte koristellu tai jotai mistä tulee joulufiilis😍🎅
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Kertokaas joulusta🥰 Siis jotain miten aiotte viettää joulun sit vaik mitä toivoitte joululahjaks ja mitä annatte muille, miten ootte koristellu tai jotai mistä tulee joulufiilis😍🎅
Meen jouluksi kotiin. Toivon lahjaksi villasukkia, koska nyt ei oo ollu paljon sukkia. Sain viime jouluna wacomin piirtopöydän lahjaksi, niin pitää kai se maksaa takaisin vastaavalla lahjalla

Amazon product
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
En tiedä. Muuta kuin että mennään mummun luo, ehkä joulupäivänä. Ja ollaa koristeltu sen verran ainakin että ollaan laitettu jouluvaloja. Ja jotain muuta pientä kans esim mulla on sellane pieni tonttu mun huonees D:
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,387
Oon varmaan kotona ja käyn pikaisesti sukulaisilla ja katselen televisiota. En erityisesti toivo mitään joululahjaksi, mutta hyvää jouluruokaa on mukava syödä.
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Meen jouluks ehkä tampereelöe sukulaisille tai sit oon kotona en tiiä viel ja en tiiä mitä haluun joululahjaks ei äiti oo kusyny ees multa et mitä saan joululahjaks mut molemmilta veljiltämi on lysyny mut ei viel multa ja eilen ku katoin telkkari niin olipa kiva ku isoveli oli keittiös ja äiti tuli keittiöön ja kysy sit veljeltä et mitä se haluu joululahjaks ja sit beli kerto et mitä halui mut multa ei sit oo lysytty mitä haluun eikä mul oo aikaa muille ostaa mitään joululahjoi tänä jouluna plus rahapussi on otettu pois multa et oon ollu jo yli kuukauden ilman rahapussia tiettyjen asioiden takia
 

Karkinrakastaja

Kokenut
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
122
Reaktioarvo
105
Meen jouluks ehkä tampereelöe sukulaisille tai sit oon kotona en tiiä viel ja en tiiä mitä haluun joululahjaks ei äiti oo kusyny ees multa et mitä saan joululahjaks mut molemmilta veljiltämi on lysyny mut ei viel multa ja eilen ku katoin telkkari niin olipa kiva ku isoveli oli keittiös ja äiti tuli keittiöön ja kysy sit veljeltä et mitä se haluu joululahjaks ja sit beli kerto et mitä halui mut multa ei sit oo lysytty mitä haluun eikä mul oo aikaa muille ostaa mitään joululahjoi tänä jouluna plus rahapussi on otettu pois multa et oon ollu jo yli kuukauden ilman rahapussia tiettyjen asioiden takia
Okei:( vähä epäreilulta kuulostaa
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Okei:( vähä epäreilulta kuulostaa
Niin noh oon täs ennen jpulua jääny tupakista kii tai noh marraskuun alussa jäin kii ja noh sen takia lähti rahapussi ja noh se asia sit käytiin vasta nyt viikonloppuna läpi ku siis olin luullu et äiti ottaa asian puheeks et tulee juttelee enoh sit se sanoki et saan rahapussin vasta sit takas ku ollaan jutelti asia läpi ja sit mä otin sen viikonloppuna puheeks plis sit nyt viikonloppuna valehtelin kun olin veljen huonees käynu hakee purkkaa ja omenallkööriä ja siel oli sit ollu jälkiä et oon käyny siel ja noh sit sanoin vaan wt oisin purkkaa pelkästään hakenu vaikka otin myös omenalikööriä ka sit en oo kolmeen päivään saanu joulusukkaaannjerkkua ku se on niin ku joulukalenteri et joka päivä äiti laittaa joulusukkaan herkin niin en oo kolmeen päivään saanu herkkua koska öiti ties et en oo ihan kaikkee kertomi.nyt kuitenkin sit tunnustin kolmen päivän päästä et otin myös alkoholia mut ku luulin et alkais huutaa et oon salaa alkoholia ottanu mut ei ees huutanu sen 5akia usein just salaa teen asioita ja jos jään kii alan balehtelee.koska luulen et äiti hermostuu vaikka ei hermostu
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,151
Reaktioarvo
5,470
Menen vanhempien luokse jouluksi ja käydään aattona molempien isoäitien luona kylässä syömässä. En halua lahjoja keneltäkään, enkä aio antaa lahjoja kenellekään. En ole koristellut mitenkään, enkä aiokaan. Mielestäni joulussa paras asia on se ruoka, muuten en siitä juhlana niinkään välitä.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,596
Reaktioarvo
6,502
En oikeen toivo mittää joululahjaksi D:

Paitsi suklaata

Rekkalastillinen.


Niin ja koulussa pittäis olla huomenna tai torstaina kouluruoka lounaaksi 😍 En Malta oottaa et saan kinkkua se on aina ollu nii hyvvää jopa koulussa
Ja huomenna pittäis myös kotiluokan jouluovi saaha valamiiksi, toki se on jo valamiiksi mut aina voi vähä viimeistellä ennen virallista äänestystä parhaasta ovesta xD
 

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
4.4.2021
Viestejä
956
Reaktioarvo
993
menen perheen kanssa jouluksi ja uudeksi vuodeksi itä-suomeen sukulaisten luo. toiveita ei oikeastaan oo, tänä vuonna oon ostellut joululahjoja muille jopa ehkä vähän liiankin innokkaasti. :D joitain joulukoristeita oon laitellut.
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Jouluaattona aamulla katsotaan jouluohjelmia ja koristellaan kuusi, sekä syödään riisipuuroa.
Sitten mummuni tulee myös meille ja syödään yhdessä ruoka, pipareita ja joulutorttuja, sekä avataan lahjat :3

Tänä vuonna en oikeastaan ole toivonut muuta, kuin äitiäni ja mummuani säästämään rahojaan, että voisimme sitten yhdessä joulun jälkeen ostaa uudet varusteet harrastukseen. Tietysti perinteiset yökkärit olisivat mukavat saada :3 sekä miksi ei jotain kivaa pientä yllätystäkin :D
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Oon kirjaimellisesti jouluhullu! Ja hassuinta tässä on se, että vietän ns. kristittyjen joulua ja rakastan sitä, vaikka en yhtään usko niihin juttuihin. Ja kuuntelen joululauluja joissa lauletaan Jeesuksesta. Joulukirkossa on kiva tunnelma (en tosin oo käynyt "oikeessa" joulukirkossa jouluaamuna). Tosin haluaisin yhdistää joulunviettoon myös jotain pakanajuttuja, koska uskon niihin, ja jouluhan oli alunperin pakanajuhla.

Vietän joulua perheen kanssa. Oon silti koristellut omankin asunnon jo tosi jouluiseksi, koska joulun odotus on parasta aikaa: koristeet, joululaulut, kauppakeskuksien jouluiset näyteikkunat jne. Pitäis vielä hankkia muutama joululahja. Rakastan lahjojen ostamista ja tekemistä, mutta aina on se sama ongelma, että mitä se lahjan saaja oikeesti haluaa ja tarvitsee (suklaa on aina hyvä ratkaisu tähän). Ite toivon esim keittiötarvikkeita joita mulla ei vielä ole (miten edes oon pärjännyt pitkään ilman niitä??), Arabian retroastioita, kirjoja yms.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
No, mä en oikeestaan ees jaksais joulua vielä. Loma voi olla ihan kiva, ku saa rauhassa harjotella opeteltuja asioita, mutta oikeesti en jaksais ajatella jouluu, ku tykkään niin paljon arjesta, koulunkäynnistä ja harrastuksista. En tiiä, mitä mulle on oikein tapahtunut, kun normaalisti oon ihan joulufiiliksissä, mut en vaan jaksais jouluu nyt.

Mutta varmaan syödään pipareita, joulutorttuja, availlaan lahjoja emt. Ja varmaan teen joulukortteja mun kavereille, tykkään askartelusta.
 

Karkinrakastaja

Kokenut
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
122
Reaktioarvo
105
Niin noh oon täs ennen jpulua jääny tupakista kii tai noh marraskuun alussa jäin kii ja noh sen takia lähti rahapussi ja noh se asia sit käytiin vasta nyt viikonloppuna läpi ku siis olin luullu et äiti ottaa asian puheeks et tulee juttelee enoh sit se sanoki et saan rahapussin vasta sit takas ku ollaan jutelti asia läpi ja sit mä otin sen viikonloppuna puheeks plis sit nyt viikonloppuna valehtelin kun olin veljen huonees käynu hakee purkkaa ja omenallkööriä ja siel oli sit ollu jälkiä et oon käyny siel ja noh sit sanoin vaan wt oisin purkkaa pelkästään hakenu vaikka otin myös omenalikööriä ka sit en oo kolmeen päivään saanu joulusukkaaannjerkkua ku se on niin ku joulukalenteri et joka päivä äiti laittaa joulusukkaan herkin niin en oo kolmeen päivään saanu herkkua koska öiti ties et en oo ihan kaikkee kertomi.nyt kuitenkin sit tunnustin kolmen päivän päästä et otin myös alkoholia mut ku luulin et alkais huutaa et oon salaa alkoholia ottanu mut ei ees huutanu sen 5akia usein just salaa teen asioita ja jos jään kii alan balehtelee.koska luulen et äiti hermostuu vaikka ei hermostu
👍🏻Hyvä kai et kerroit totuuden en osaa oikein muuta kommentoida❤️
 

Karkinrakastaja

Kokenut
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
122
Reaktioarvo
105
En oikeen toivo mittää joululahjaksi D:

Paitsi suklaata

Rekkalastillinen.


Niin ja koulussa pittäis olla huomenna tai torstaina kouluruoka lounaaksi 😍 En Malta oottaa et saan kinkkua se on aina ollu nii hyvvää jopa koulussa
Ja huomenna pittäis myös kotiluokan jouluovi saaha valamiiksi, toki se on jo valamiiksi mut aina voi vähä viimeistellä ennen virallista äänestystä parhaasta ovesta xD
Joo jouluruoka on ihan parasta
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
867
Reaktioarvo
1,569
Menen viettämään joulun perheeni luokse Uudellemaalle. Lahjoja en ole ostanut koska olen köyhä :D Ihanaa kun saa jouluruokaa! Rakastan kinkkua ja siihen sitten perunaa ja kalaa + tietysti perunalaatikko nams! Joka jouluaamu pitää katsoa Lumiukko sekä joulupukin kuumalinjaa ;) Aamupuurot nams 😍
 
Ylös Pohja