Juhannussuunnitelmia?

Freya

Sensei
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
476
Reaktioarvo
505
Millaisia juhannussuunnitelmia teillä on? Suunnittelen juuri minkä mekon sitä laittaisi päälle. :D
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,469
Varmaan mennään perheen kanssa katsomaan juhannuskokkoa ja syödään jotain herkkuja. Eipä sen kummempaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,046
Reaktioarvo
2,893
En tiedä. Mutta toivottavasti oon siihen mennessä päässy jo siihen pisteeseen etten itke joka saatanan päivä. Muuten menee vaan poratessa sekin.
 

klovni

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
188
Reaktioarvo
129
En varmaan mitään ihmeellistä. Kavereiden kanssa pyörimistä ja vanhempien luona käyn syömässä makkaraa, se on muodostunut jonkinlaiseksi "juhannusperinteeksi" :)
 

huchu

she/they
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
233
Reaktioarvo
244
en tiiä, varmaan ryyppään joko yksin tai kavereiden kanssa 😐
 

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
4.4.2021
Viestejä
956
Reaktioarvo
993
luultavasti tulee nähtyä vähän sukulaisia, turvavälit sun muut mielessä pitäen. varmaan nautiskelen myös siihen aikaan toivottavasti lämpimistä kesäpäivistä, ja ehkä voisin jopa käydä pulahtamassakin!
 

Freya

Sensei
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
476
Reaktioarvo
505
Olen saanut nyt juhannusmenua edistettyä, ja juhannuksena taidan lähteä Seurasaareen. Mekko ei ole vieläkään selvillä. Seppele on kuitenkin nyt tehty (tekokukista.)
Mukavia suunnitelmia teillä!
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Neljäs juhannus kotona. Toisaalta mennään sitten todennäköisesti etsimään tuntemattomia sukulaisia vanhojen valokuvien ja muiden todisteiden kanssa. Jo kuolleet isoisovanhemmat jättivät meille vuosia sitten avaimen johonkin rakennukseen, niin senkin salaisuus pitäisi saada selville jos joku jostain tavoitetaan.
 

huchu

she/they
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
233
Reaktioarvo
244
en tiiä, varmaan ryyppään joko yksin tai kavereiden kanssa 😐
hahah mullahan on jopa kunnon suunnitelmat nyt, meen tutun mökille ryyppää ja jos siellä meno on lame nii lähen sieltä jonnekki muualle ettii seuraa :---D saas nähä millane tästä juhannuksesta nyt tulee....
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,229
Reaktioarvo
828
Töitähän tässä seuraavat kaksi viikkoa, 7 päivää viikossa, ilta kuudesta aamu kuuteen. Mikäs tässä.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Mennään merenrannalle porukoiden kanssa nuotioimaan ja ehkä kalastetaan. Sitten syödään tekemääni suklaajuustokakkua.
 

hemulinlada

hömelö
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
602
Reaktioarvo
655
Mennään perheen kanssa mökille ja sit siellä uidaan ja sen semmosta :D muutamat sukulaiset saattaa tulla myös käymään :)
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Me tavataan bristolin ja ympäristön suomalaisten kanssa huomenna ja pelataan mölkkyä ja pesäpalloa, nautitaan piknikistä ja grillaillaan. Päivästä on varmaan perheellisiä mukana ja illemmalla sitten rellestetään aikuisten kesken. Oon itseasiassa innoissani! Mun eka "oikea" juhannus sen jälkeen kun muutin Englantiin.
 

Freya

Sensei
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
476
Reaktioarvo
505
Ihana kuulla lisää teidän suunnitelmianne! Tsemppiä teille, jotka vietätte sen töissä. Mekko on valittu, kohta lähden juhannuskimpun ostoon kaupoille!
 

Freya

Sensei
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
476
Reaktioarvo
505
Neljäs juhannus kotona. Toisaalta mennään sitten todennäköisesti etsimään tuntemattomia sukulaisia vanhojen valokuvien ja muiden todisteiden kanssa. Jo kuolleet isoisovanhemmat jättivät meille vuosia sitten avaimen johonkin rakennukseen, niin senkin salaisuus pitäisi saada selville jos joku jostain tavoitetaan.
Kerrothan muuten jos löydätte jotain! Tämä kuulostaa jännältä ja olen utelias.
 
Ylös Pohja