Mielenterveys Juu kunpa en olis koskaan syntynytkään, paska olo

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,493
Reaktioarvo
2,893
Kaikki on väärin. Vihaan tätä yhteiskuntaa, vihaan ihmisten tuomitsemista koko. Vitun. Ajan. vittu aina vaan

En näköjään voi tehdä mitään ilman että joku tulee urputtaa. En näköjään voi olla mitään ilman että joku tulee urputtaa. En voi olla oma itseni. En voi olla greyseksuaali ilman että joku oman elämänsä sankari tulee vitsailemaan siitä kuinka "oh i am greensexual, i am attracted to the color green" ha ha ha ha you're so funny haha vittu hauskaa tosi hauska vitsi tosi original ja kaikkee. Onpa hauskaa vitsailla aseksuaalien kustannuksella vau super hulvatonta.

Tosin itse kyllä puolustan huumoria ihan viimiseen asti, mutta siinä on ero milloin ollaan ilkeitä ja milloin ei. Tossa greensexual läpässä ei ainakaan ollut musta mitään hirveän hauskaa ja se tuntu enemmänkin vaan siltä että pilkataan greyseksuaaleja. En jaksa vittu olla tämmönen, mä haluun olla normaali. Miksi vitussa mä en saa olla normaali.

Mä en jaksa sitä että mä en voi olla oma itteni ilman että mulle nauretaan. En mä kehtaa edes sanoa kellekään miten mä identifioidun, en mä kehtaa puhua tällasista asioista jos ne leimataan vaan jokskin vitun "oppression olympics" tyyppiseks jutuks.

En mä jaksa. En vittu mitään. Vittu antaisin mitä vaan jos voisin olla joku toinen ku mä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,493
Reaktioarvo
2,893
Äh, ehkä mä oon sittenkin vaan cis.

Taas tää edestakas palloilu alkaa. Miten se on niin helvetin vaikeeta vaan asettua yhteen vitun termiin. Voi vittu.

Siis tää sukupuoliasia on se kaikista pahin. Mikään muu, ees aseksuaalisuus ei oo yhtä hankala enkä palloile senkään kanssa niin paljon. Sukupuoli on se mitä en vaan näköjään pysty päättämään millään tavalla.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,493
Reaktioarvo
2,893
Juu minkä takia nykyään oon obsessed with gender. En ollu kai ennen. Uskon et se johtuu siit ku oon alkanu yliajattelemaan asioita lgbt-paskan takia. Sori, mut mun on pakko nyt vähän vittuilla siihen suuntaan, vaikka nimenomaan itekin kuulun lgbt-yhteisöön. Mua vaan vituttaa suunnattomasti se että todennäköisesti sen takia oon alkanu obsessoimaan sukupuolesta ja todennäköisesti oon sitte kuitenkin iha vaa cis muija (joskin maskuliininen sellainen, kai, ainakin osittain) mutta oon alkanu vaan yliajattelemaan koska lgbt-jutskat. Kiva. Kiitti siitä. Oon nyt viime syksystä asti ahdistunu loputtomasti tästä asiasta ja sahannu edestakas. Mikähän sen oikeesti laukas sillo syksyllä? Varmaan just katoin youtubesta jotain nonbinary-paskaa. Jihuu. Tai uskon et se alko siitä epävarmuudesta ehkä et miten voin olla nainen mut ihan surkee nainen ku oon masc. Sit aloin varmaan miettiä et en mä sit oo nainen ollenkaan. Sit uskon et siin oli kans sitä et aloin tuntea naiseuden vastenmielisenä muutenki, just siks ku en oo tarpeeks feminiininen eli en oo tarpeeks hyvä ja toisaalta koska mulle tuli itelleki sellanen olo että naiseus on jotenkin noloa ja huonoa. Hmm hmm hmm. Miten tää voi vaihdella näin? Haluun vaan vittu yksinkertasen sukupuolikokemuksen, mä en JAKSA kertakaikkiaan mitään vitun sahaamista edestakas. Miksen mä voi pysyä siinä että oon muija, miks mun pitää liukua edestakas sinne tänne tonne ja aaaaaa aaaaa aaaaaa mut ei mul oo silloinkaan aina hyvä olo ku tunnen itteni naiseks koska sekin on kaikki ihan paskaa ja vittu. Vihaan olla nainen ja vihaan etten saa olla normaali ihminen sen takia, mut nähdään aina vaan sukupuolen kautta. Voi vitun vittu itken. En mä vaa jaksa. Tarviin apua ku mul on selkeesti niin huono olo ettei tästä tuu hevonvittuakaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,493
Reaktioarvo
2,893
On ihan selvää että tarvin apua ammattilaiselta tms. Nää termit ei pysy mulla kun muutamia päiviä ja sit alan taas epäilee kaikkea itessäni. Tosin kaikki muut on viel ihan fine ainoastaan toi sukupuoli on nyt vaan se ongelma, ei ne muut termit tho. Onneks. Vituttaa vaan jos nyt oon sillee aa ok oon cis ja sit taas vähän ajan päästä jotain muuta.


Hahahahahahahah tänki aiheutti se ku luin jonku sametin tekstin, vittu se muija on kyl rasittava joka välis jossain paasaamassa jotain mut ku luin sen tekstin aloin ajattelemaan et oon sittenkin cis ":D:D:D" aha ollaan sit cis mikäs siinä vittu paitsi että muutaman päivän päästä taas kriiseillään ku en tunnekaan itteeni naiseks (mitä se edes tarkottaa että _tuntee_ ittensä naiseks, wth)

Joo ei tässä, mitään, kai mä sitten olen cis. Mutta kyllähän mä vissiin sitä apua tarvitsen kun välillä nää ahistukset menee niin pahaks.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,493
Reaktioarvo
2,893
EN YMMÄRRÄ miksi mua ahdistaa niin lujaa. Vaikka nyt ahdistaa jo selkeästi vähemmän mutta silti. Ja siis ihan ilman syytä tuntuu että kaikki vaan ahdistaa niin vitun paljon edelleenkin. Ilman mitään syytä. Luulen että mun pakko-oireet on vaan niin tulilla ettei pysty olee normaalisti, ehkä se on vaa sitä. Uskoisin. Sit on tosi vaikee ajatella silleen normaalisti. Mut ainakin nyt oon saanu jtn selkeyttä päähäni. Ilmeisesti. Niin ja sekin ahdistaa kun tosiaan pitäisi laittaa viestiä mutta en ole vaan saanut aikaiseksi vielä. Sen viestin sille äijälle sentään saan aikaiseksi, sille joka yritti iskeä mua, ja se jätti mut rauhaan :O oikeen yllätyin että se ei alkanu vänkäämään vastaan. Niiku. Vau? Oikeesti. Todella yllättävää. Eli sentään jotkut asiat järjestyy ihan hyvin, vaikka nyt tuo yksi viestin lähettäminen tässä mua ahdistaakin ja häiritsee kun se pitäisi joskus saada aikaiseksi vaikka ei sillä niin kiire ole. Juuh.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,493
Reaktioarvo
2,893
Hohhoh vittu, mistähän oikeasti johtuu tää loputon huono olo. Varmaan se on osasyy ku en oo päässy lenkille niin ajatukset sekottuu vitusti. Ei oo ollu aikaa rauhottua ja ajatella. Tai siis oon ajatellut ehkä liikaakin mut en oo päässy rentoutuu. Ku taas monesti lenkillä jos käy ja silloin ajattelee niitä asioita jotka on sekaisin niin se rentouttaa enemmän koska saa raitista ilmaa ja jos on musiikkia viel mukana niin sekin auttaa yleensä vähän. Noh, ehkä tässä joku päivä asiat loksahtaa kohdalleen. Pelottaa että ne menee pahemmaksi tho. Tää olo on nyt niin vitun huono että en oikeen tiiä mitä edes voin tehdä.
 
Ylös Pohja