Elääkö n. 150 eurolla kuussa?

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Jos en saa kuntoutusrahaa, toi olis se millä olis elettävä jos muuttan pois kotoa.

Elääkö tuolla?
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,490
Joo siis vuokrat, vesi, sähköt laskettu tuosta ulos. Muita pakollisia ei.
No uskon kyllä että sitten pärjäät kun yksin kuitenki asut. Toki ei sitä nyt herroiksi elele mutta kun budjetoi kunnolla nii voi jäähä vaikka säästöönki jonku verran
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
No uskon kyllä että sitten pärjäät kun yksin kuitenki asut. Toki ei sitä nyt herroiksi elele mutta kun budjetoi kunnolla nii voi jäähä vaikka säästöönki jonku verran
No siis asuisin mun töissäkäyvän kämpiksen kanssa
 
Viimeksi muokattu:

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
No sittenhän se on vielä parempi tilanne, sehän on aika usein halvempaa asua kämppiksen kaa ku yksin
No joo periaatteessa kai joo en tiiä yhtään:D
Stressaa vähän jo etukäteen miten tuun selviämään ja kun oon tässä masenteluissa vähän sluibannut kotitöissä niin osaanko enää?
 

mielikuvitusolento

Asiantuntija
Liittynyt
8.12.2021
Viestejä
308
Reaktioarvo
253
No kyllähän sil elää jos ei tarttee ostaa mitään lääkkeitä, maksaa puhelin- tai nettilaskuu tms.. Tai siis jos pelkkään ruokaan toi niin pärjää mut joutuu kyl elämään aika kurjasti valitettavasti. Toivottavasti tuut saamaan kuntoutusrahaa. D:
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
No kyllähän sil elää jos ei tarttee ostaa mitään lääkkeitä, maksaa puhelin- tai nettilaskuu tms.. Tai siis jos pelkkään ruokaan toi niin pärjää mut joutuu kyl elämään aika kurjasti valitettavasti. Toivottavasti tuut saamaan kuntoutusrahaa. D:
Noh, lääkkeitä ja rasvoja tulis kyllä ostella. Puhelin juttuja ei tartte maksaa kun ne on isosisaruksellekkin vanhemmat hoitaneet. Eikä vakuutuksia onneksi
Sormet ristissä on kyllä että saisin sen rahan.
En tiiä onko ees järkee muuttaa, kun tulee niin paljon halvemmaksi asua kotona
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
713
Reaktioarvo
820
Sormet ristissä on kyllä että saisin sen rahan.
En tiiä onko ees järkee muuttaa, kun tulee niin paljon halvemmaksi asua kotona
Taloudellisesti muutto ei oo kannattava, pitää miettiä haluaako taloudellisen turvan vai itsenäisyyden. 150 eurolla ruokkii ittensä mutta muuten jää tiukille.
Kuntoutusrahassa ainaki itsellä semmonen kettumainen tilanne että vaikka se on myönnetty niin saan jotain viikon pätkiä kerrallaan ja aina tarvii todistuksia kuntoutukseen osallistumisesta ennen jatkopäätöksiä ":)". Mulla tosin ehkä maailman hankalin historia kelan kanssa, muilla tuntuu sujuvan vähemmillä ongelmilla tukihommat.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Taloudellisesti muutto ei oo kannattava, pitää miettiä haluaako taloudellisen turvan vai itsenäisyyden. 150 eurolla ruokkii ittensä mutta muuten jää tiukille.
Kuntoutusrahassa ainaki itsellä semmonen kettumainen tilanne että vaikka se on myönnetty niin saan jotain viikon pätkiä kerrallaan ja aina tarvii todistuksia kuntoutukseen osallistumisesta ennen jatkopäätöksiä ":)". Mulla tosin ehkä maailman hankalin historia kelan kanssa, muilla tuntuu sujuvan vähemmillä ongelmilla tukihommat.
Ööm hitto toivottavasti ei käy noin kun ei mulla enää oo mitään kuntoutusta eikä kela siitä mitään tietoja vaatinutkaan?
Tiiän ettei tossa sillai oo mitään järkeä ja pitäs elää aika Kelasta suuhun(:D) mut haluisin toisaalta hyödyntää tilaisuuden asua tän mun kaverin kanssa ennen ku se muuttaa johonki hevon helevettiin. En sitten tiiä miten fiksua se ylipäätään olis, entä jos tulee vaikka riitaa tai jotain?
 

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
926
Reaktioarvo
701
Itse pärjäisin jos tuo jää kaiken pakollisen jälkeen käteen. Pyrkisin laittamaan joka kuu (ehkä juuri ennen kuin seuraava raha tulee) tuosta summasta edes pienen summan (esim 10€) säästöön :)
 

Hydrangea

Asiantuntija
Liittynyt
13.4.2023
Viestejä
260
Reaktioarvo
169
Mulla meni yksin asuessa ruokaan tuon verran kuussa ENNEN hintojen nousua.

Kuulostaa kyllä ankealta elämältä tuon summan kanssa.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,467
Elää tuolla, vähän toki joutuu miettimään miten rahansa käyttää.
 
Ylös Pohja