Kävin keskustelun "Marko Hietalan" kanssa

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,449
Reaktioarvo
2,338
Okei, nyt kerron hieman tätä alustavaa tarinaa:
Huomasin, että kyseinen tili alkoi seurata minua. Ei siinä mitään. Sitten kuitenkin tuli jokin kiitosviesti englanniksi, ja ajattelin "Aha, vai sillä lailla, kiva kiva."
Sitten tuli sydän, jonka jälkeen tämä "Weng Qianfu" päätteli, etten puhu englantia ja laittoi todennäköisesti Google Translatella käännetyn viestin, johon viimein sitten vastasi. Sitten keskustelu ilmeisesti eteni suuntaan, johon Weng Qianfu ei halunnut sen menevän, joten esto tuli.

Melko naurettavaa hommaa. Todellakin yritti saada minut uskomaan tämän homman. Hauskintahan tässä on se, että äijä oli kirjoittannut "official" väärin: Offical.
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,449
Reaktioarvo
2,338
Ja tässä vielä käännös. Käytän tässä tässä Feng Qianfun nimenä vain kirjainta Q, omani on M niinkuin minä.
Ensimmäisestä viestistä en saanut näyttökuvaa, joten se nyt jää valitettavasti uupumaan.

Q: <3 hei rakas, et puhu englantia
M: Kyllä puhun
Q: Järkytyitkö? / Yllätyitkö?
M: Ai mistä?
Q: Arvostin sitä, että seurasit minua takaisin. Ja se tekee meistä automaattisesti ystäviä. Ihmettelen nyt, miksi jätit viestini huomiotta. Pliis, tarvitsen vastauksen sinulta, jos profiilini voi olla "kno ept" sinulle. Kiitos! (Ei mitään hajua mitä "kno ept" tarkoittaa)
Q: Tämä minun yksityistilini
M: Ja kuka sä olet?
Q: Marko
M: Epäilen
Q: Tiedän epäileväsi
M: Miksikäs nimesi on kiinaksi?
Q: En tahdo ihmisten tietävän tämä minun yksityistili.
M: Jaa okei, mitenkäs tämä suomnen kielen laita sitten?
Q: Se on okei
M: Ainakin sä yrität / Yrität kovasti, pakko sanoa
M: Mutta en ole vakuuttunut
M: Enkä muuten koskaan seurannut sua takaisin
Q: Voit sitten unohtaa sen
M: Unohtaa minkä?
M: Tiedäthän, on outoa kun suomalainen ei puhu suomea suomalaiselle
Q: Hmmmm
Q: Sanoit että minä väärennös oikea?
M: Jep
Q: Moro
M: Tämä oli hauskaa
M: Kiitos nauruista
Q: Ajattelin, sinä työskentelet tehdä liike me tavata minun seuraavassa showssa (Niin huono englanti, että suomennoskin täysin rikki)
M: Itseasiassa näin Markon juuri pari päivää sitten
M: Halloota?
M: Äijä häipyi
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
I real Marko yes
Vitsi olis kiinnostanu mitä se Marko tahtoo :D

Mulle soitti joku puhelinhuijaaja tänään. Mulla oli kiire niin sanoin sille että soita kolmen tunnin päästä. Se vastas ettei käy koska työvuoro loppuu ennen sitä. Mä vastasin et "I don't care. Call me in two hours then". Se suuttu varmaan tosta ku sanoin etten välitä sen työajasta ja sulki puhelun 😂
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Kerran joku yritti MSP:ssä noin kymmenen vuotta sitten kertoa olevansa Tuuli. xD Jäin lankaan. 🧶
 
Ylös Pohja