Keho Käyttäkää aurinkorasvaa

Emilia

Bonketi bonk
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
59
Reaktioarvo
91
Suosittelen tätä paljon!

Ei sillä, että olen kaksi päivää peräkkäin palanut auringossa, enkä kertaakaan laittanut aurinkorasvaa :D
 

Keskiyö

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
244
Reaktioarvo
258
Laitoin eilen sitä kerroksen ja paloin tunnissa :D

tänään en edes vaivautunut...
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Mä en oo ikinä palanut ja aurinkorasvaa aloin käyttää vasta muutama vuosi sitten, mutta oon nyt yrittänyt ryhdistäytyä tän asian kanssa kun aurinko kuitenkin vanhentaa ihoa eikä se nyt terveellistäkään ole altistua sille koko ajan. Pitäisi käydä ostamassa
 

Poistettukäyttäjänimi100

Eläinrakas heppahöpsö c:
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,465
Reaktioarvo
1,446
Oon oikeesti lätränny viimisen viikon aikana hulluna aurinkorasvaa :D empähän pala :D: pari vuotta sitten olin kesäleirillä ja muut ei laittanu aurinkorasvaa nii en itekkään kehannu niin paloin ihan super pahasti ja naamaan tuli jotain vesikellojaki D: hävettää
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
pitäis kyllä, mutta oon aina unohtanu :'D mä en oikeestaan pala muuten (rusketun tosi helposti), paitsi sitten vitiligo läiskät palaa D:
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,449
Reaktioarvo
2,338
Yritän opetella käyttämään, vaikkakaan auringossa ei kauheasti tule aikaa vietettyä. Ihokaan ei oikeastaan ole palanut kertaakaan, lievästi maksimissaan joskus yläkoulun alussa, kun istuin auringossa kaverian ja katsoin, kun muu luokka pelasi pesäpalloa.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,469
Olen viime aikoina suorastaan uinut aurinkorasvassa. Palan todella helposti, joten yritän vältellä auringossa oloa ylipäänsä.
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,386
Sori, mutta en ole tainnut laittaa aurinkorasvaa yli kymmeneen vuoteen. :(
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
En oo ikinä oppinut vaikka tiedän että kannattaisi. Olen palanut kahdesti, kerran kun oli antibiootit ja silti nautin auringosta ohjeiden vastaisesti. Ja toisen kerran kun olin surfaamassa Ghanassa ja aurinko porotti taivaalta ja heijasti vedestä. Mulla on espanjalaista verta niin mun iho on vähän thicker, mutta vaikka ei pala niin silti vahingoittaa ihoa kun on ilman rasvaa
 
Ylös Pohja