Aihe vapaa Kaikella on näköjään taas tarkoituksensa...

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,625
Reaktioarvo
2,921
Anteeksi mutta naurattaa. Toisaalta itkettää aika lailla myös.

Mitä edes sanoisin.

Taas tämmönen random keskustelu mutta miks oikeesti kaikki menee taas kerran Jumalan suunnitelman mukaan näköjään.

Mua niin naurattaa ja itkettää se, että kuuntelen tällä hetkellä tenth avenue northia (joka muuten on tavallaan myös tärkeä bändi jo teinivuosilta) ja mietin vaan sitä kuinka oon periaatteessa uskon takia jo aikoinaan rakastunu yhteen tyyppiin ja nyt oon taas menny rakastumaan toiseen. Tai niin, mikä nyt johtuu mistäkin, mutta molemmat basically sellasia tyyppejä että uskon kautta mä oon ilmeisesti yleensäkin niistä saanu tietää mitään. Ja oon ihan sillee oikeest että mitä. En tiiä. Aina nää on tämmösii. Aina. Tätäkään en tuu saamaan koskaan mutta i guess it's gods plan then.

nyt kuuntelen hey jesus ja alan kohta pillittää en mä tajua miks tääkin biisi on niin tärkee mulle.

Mutta siis oikeasti, huin ja kaikkien jälkeen (ei sillä et tunteet ois ohi niihinkään) tuntuu että tää tapahtu taas niin nopeesti.

Oon ihan jotenki?????? En ymmärrä??? Ja mite voi vaan olla niin rakastunut että tuntuu että pää vaan sekoo ja emt en oo tyylii ees pitkään aikaan tuntenu näin fyysisesti tätä? Tai sit oon mut en nyt jotenkin vaan muista.

Tuntuu et siitä ois muka kauan ku oon ollu rakastunu tälleen mut öö ei?????? Koska lee hoetaek nyt vähintään. Ja siitä ei oo kun hetki kun se alkoi.

Ah en kestä tätä tuskaa. Millä ihmeen perusteella mäkin noihin rakastun? Hohhoijaa taas. Ja nää on käyny vaan yhä sietämättömämmiks viime aikoina. Varsinkin hui, en tiiä oonko ikinä itkeny ketään ihastusta niinku itkin huita sillon. En mä oikein tiedä edes mitä ajatella. Mut on pakko uskoo siihen et tämäkin on kai osa vaan sitä suurta suunnitelmaa koska en pysty elämään ilman uskoa. Oon yrittänyt mutta en jotenkin vaan tunnu pystyvän elämään ilman uskoa. Vaikka kuinka yritän.

Oikeastaan koko elämä tuntuu ihan vaan pelkältä fever dreamiltä joka ei oo totta ollenkaan. Mutta. Miten se sitten onkaan mutta mulla se ei ainakaan tunnu kovin todelliselta. Tai tuntuu ja ei tunnu?

Joka tapauksessa. En tiedä pystynköhän nukkumaan tänä yönä, vaikka mua väsyttää


On vaan niin kamala olo. Ja tuska näistä tunteista totakin tyyppiä kohtaan, niinku muitakin tyyppejä kohtaan. Kaikki on niin. Turhaa. Ja ei elämä todellakaan voi olla totta, ei mitään muuta ku kuumeunta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,625
Reaktioarvo
2,921
Miten voi edes olla näin rakastunut ja samalla tuntuu että silläkään ei edes ole mitään merkitystä. Mun mielenterveys on todella koetuksella. Ja sit jotku ammattilaiset luulee että siihen auttaa lääkitys kun oikeasti tarvisin varmaan ennemminkin jotain hengellisiä keskusteluja tai jotain. Tai tavallaan tuntuu että mun tarvii olla lähempänä Jumalaa mutta en mä oikeesti tiedä mihin mä OIKEESTI uskon.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,625
Reaktioarvo
2,921
Eihhh.

Mun kaipuu tota ihmistä kohtaan on niin sietämätön.

Vähän samanlainen ku huita kohtaan oli ja on kai vieläkin.

Vähän samanlainen ku timppaa kohtaan oli ja on ehkä vieläkin.

Mut oikeasti tuntuu tismalleen siltä et näin oli tarkotus tapahtuu. En oo varmaan ikinä ennen tuntenu et mikään ois ollu näin ennalta suunniteltua. Tai en tiedä mutta täs on jotain ihan hemmetin outoa. Ja oikeastaan tuntuu niinku oisin ollu jo pitkään rakastunut tohon.

Ja yhtäkkiä tää yks biisi ja yks toinenkin biisi vaan kuvastaa tätä ja mun tunteita sitä kohtaan. En tajuu tämmösiä tunteita. Oon ihan ku joku lapsi joka kokee jotain turvattomuuden tunnetta ilman sitä ihmistä tai jotenki. Oon niin totaalisen sekasin.

Sit tää yks biisi muistuttaa myös lassesta mut silti niin paljon myös tosta. Ah miten tämmösiä asioita voi tapahtua. Miten.

En ymmärrä miten onnistun aina näkemään kaiken negatiivisesti mutta mä näen ja nyt oon niinku pudonnu johonkin kuiluun joka ei lopu koskaan..

En käsitä miten aiemmin oon selvinnyt edes jotenkuten mut nyt en selviä ja joka päivä on ihan yhtä tuskaa enkä tunne edes olevani elossa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,625
Reaktioarvo
2,921
"ei mikää paina mua alas mä katon ylös" bro HOW. Rakastan tätä biisiä mut miten mä en vaan tunne noin ? Oon miettinyt niin paljon kuolemista että must tuntuu että teen kuolemaa tälläkin hetkellä enkä vaan yksinkertaisesti oo olemassa. Tuntuu niinku oisin läpinäkyvä.

En ymmärrä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,625
Reaktioarvo
2,921
Ah skillet. Muistot. Miten mulla oli ripari ja iskoaikoina niin turvallinen olo. 😭😭 Nostalgia.

Ja miten usko voi olla samaan aikaan niin vahvaa mutta silti ihan sekavaa ja ristiriitasta.

Forgiven ja indescribable on kyllä molemmat sellasia biisejä jotka jotenki tavallaan sytyttää sen liekin. Ja heaven kai myös. Heaven on muutenki sellanen biisi jonka oon kuullu ekaa kertaa varmaan joskus 11-vuotiaana tai jotain niin oikeest mitä vittua nyt taas 😭😭😭😭😭 tuntuu ettei mulla oo muita vaihtoehtoja kuin uskoa. Oon niin sekasin mutta silti en osaa olla uskomatta. Ja silti tuntuu että en usko tarpeeksi vahvasti.

Mut onkse edes oikein? Jotenki se tuntuu myös väärältä. Ihan niin kuin tekisin jotain väärin.

En yksinkertaisesti tiedä mikä on oikein mut silti mä en osaa edes muuta kun luottaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,625
Reaktioarvo
2,921
Miten mul oikeesti oli sillon sellane olo et mitään pahaa ei vois sattua.

En ois siitä niin varma enää.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,625
Reaktioarvo
2,921
Miten mul oikeesti oli sillon sellane olo et mitään pahaa ei vois sattua.

En ois siitä niin varma enää.
Koko elämä on vaan pahaa unta mutta en tiedä. Ehkä mun silti vaan pitää uskoo. En tiedä enää mitä tehdä tai aatella. En tiiä kuka oon enkä tiedä oonko ees todellinen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,625
Reaktioarvo
2,921
Ja sillee joku rakastuminen tuntuu niin pieneltä asialta tän kaiken rinnal mut ku ei se oo. Se on niin suuri tunne ettei sitä edes voi kestää
 
Ylös Pohja