En usko että olen raskaana. Tietääkseni raskaana ollessa kuukautisia ei ilmene? Mutta kiitoksia silti.Onnea mammalle uudesta masuasukista!!
Voi ilmetä.En usko että olen raskaana. Tietääkseni raskaana ollessa kuukautisia ei ilmene? Mutta kiitoksia silti.
Jaahas. No voi paska. Mutta tuo olisi kyllä aika epätodennäköistäVoi ilmetä.
Hyvä sekin mainita! Onnea ripulin kanssa kamppailuun, menenkin tästä mätkäisemään itseäni vesipullolla :DOlin kommentoimassa, mutta en keksinyt mitään tärkeää kuin perus "Menkat ovat ihan tuskaa näin helteillä. Mulla kivut ja turvotus ovat inhottavimmat." Ajattelin vielä jopa lisätä, että mä olen tällä hetkellä ripulissa, mutta sehän vasta onkin tärkeää tietoa. Suosittelen lämmintä kauratyynyä ja yksi hoitaja antoi myös vinkin, että jos täyttää pullon kuumalla vedellä ja hieroo sitä vatsan päällä, niin se helpottaa.
Kiitos tuesta! :D Joo!Hyvä sekin mainita! Onnea ripulin kanssa kamppailuun, menenkin tästä mätkäisemään itseäni vesipullolla :D
Kiitos myös sinulle! Kaunista iltaa sinne! :DKiitos tuesta! :D Joo!
Samoin! :DKiitos myös sinulle! Kaunista iltaa sinne! :D
Et tykkää juhasta perkele xDOnpas aleksi ihana. Ja martti myös. Ja juha. Ja kristiina.
Torvinen rulaa kuules :D kova on, jos en pidä niin arvostan x10000Et tykkää juhasta perkele xD
Mutta et voi olla rakastunut siihen xD koska tulisin hulluks ku sit meil olis jo liikaa samoja ihastuksia!! :0Torvinen rulaa kuules :D kova on, jos en pidä niin arvostan x10000
Kamala :DMutta et voi olla rakastunut siihen xD koska tulisin hulluks ku sit meil olis jo liikaa samoja ihastuksia!! :0
Ripuliko vaivaa? D:Yyh voin pahoin! D: En halua yrjötä...
Joo kai. En onneksi oksentanut. Se saattoi olla myös ahdistusta. D:Ripuliko vaivaa? D:
Ehkä D: tsemppiä kumpaankin, ehkä se siitä!Joo kai. En onneksi oksentanut. Se saattoi olla myös ahdistusta. D:
Kiitos! D:Ehkä D: tsemppiä kumpaankin, ehkä se siitä!
Asioilla on tapana lutviintuaKiitos! D:
Sä käytät sellaisia sanoja, etten aina ymmärrä. ':D Googletin kuitenkin "lutviintua" ja nyt tiedän! Kiitos, olet oikeassa.Asioilla on tapana lutviintua
Elämä pohjois-savossa takaa tyylikkään murteen :D se on hieno sana, lutviintuu se tietämättömyyskin joskus! Kiitos että myönsit että olen oikeassa.Sä käytät sellaisia sanoja, etten aina ymmärrä. ':D Googletin kuitenkin "lutviintua" ja nyt tiedän! Kiitos, olet oikeassa.