Katos perkele vatsa turvonnu

Meikävaan

Asiantuntija
Reaktioarvo
2,673
Menkat näin kuumalla on aika kivuliasta. Muutenkin stressaa niin tuntuu vielä pahemmalta. Ai saatana nyt oksettaa taas tämäki. Yhyy nyt itkettääkin. Ja masentaa myös. Vittu kun vituttaa

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Reaktioarvo
777
Olin kommentoimassa, mutta en keksinyt mitään tärkeää kuin perus "Menkat ovat ihan tuskaa näin helteillä. Mulla kivut ja turvotus ovat inhottavimmat." Ajattelin vielä jopa lisätä, että mä olen tällä hetkellä ripulissa, mutta sehän vasta onkin tärkeää tietoa. Suosittelen lämmintä kauratyynyä ja yksi hoitaja antoi myös vinkin, että jos täyttää pullon kuumalla vedellä ja hieroo sitä vatsan päällä, niin se helpottaa.

Meikävaan

Asiantuntija
Reaktioarvo
2,673
Olin kommentoimassa, mutta en keksinyt mitään tärkeää kuin perus "Menkat ovat ihan tuskaa näin helteillä. Mulla kivut ja turvotus ovat inhottavimmat." Ajattelin vielä jopa lisätä, että mä olen tällä hetkellä ripulissa, mutta sehän vasta onkin tärkeää tietoa. Suosittelen lämmintä kauratyynyä ja yksi hoitaja antoi myös vinkin, että jos täyttää pullon kuumalla vedellä ja hieroo sitä vatsan päällä, niin se helpottaa.
Hyvä sekin mainita! Onnea ripulin kanssa kamppailuun, menenkin tästä mätkäisemään itseäni vesipullolla :D

Ylös Pohja