Suhteet Kehtaanko perua menon?

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
En oo nähny yhtä kaveriani todella pitkään aikaan. Tai sanoisinko oikeestaan että hän on entinen kaverini, kun nähtiin viimeksi 1,5 vuotta sitten ja ollaan juteltu vaan harvoin snäpissä, mutta sovittiin kuitenkin tapaaminen tälle päivälle kun halutaan vaihtaa kuulumiset ja viettää aikaa yhessä. Meijän tapaaminen ois jo neljältä, niin harmittaa ja hävettääkin jos nyt joudun perumaan. Mutta kun ei oo yhtään semmonen sosiaalinen olo, ja tälle päivälle olis muuta tekemistä josta en aiemmin tienny. On myös niin lämmintä että miun olo on aika tukala ja voimaton D: Lisäks miulla on mt-ongelmia, jotka vaikuttaa aika paljon. Mitä te tekisitte, oonko ihan törkee jos nyt perun?
 

Kertokaapliis

Asiantuntija
Liittynyt
13.3.2021
Viestejä
280
Reaktioarvo
153
Ihanku ois mun kirjottama :D munkin pitäs nähä yhtä kaveria, asun siis eri paikkakunnalla ja ei yhtään huvittais nähä häntä ku ei vaan niinku jaksa ja jotenki tuntuu et sen seurassa on nykyään tosi kiusallista :D en vaan kehtaa välttämättä perua ku perun melkein aina ne😂 mut mä nyt en muutenkaan oo mitenkään ihmisten seurassa viihtyvä paitsi perheeni ja poikaystäväni mut muut mua ei kiinnosta yhtään :/
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,997
Reaktioarvo
8,483
Ihanku ois mun kirjottama :D munkin pitäs nähä yhtä kaveria, asun siis eri paikkakunnalla ja ei yhtään huvittais nähä häntä ku ei vaan niinku jaksa ja jotenki tuntuu et sen seurassa on nykyään tosi kiusallista :D en vaan kehtaa välttämättä perua ku perun melkein aina ne😂 mut mä nyt en muutenkaan oo mitenkään ihmisten seurassa viihtyvä paitsi perheeni ja poikaystäväni mut muut mua ei kiinnosta yhtään :/
Miksi tälläistä ihmistä pitäisi sitten nähdä? Siitä on kasvattu erilleen.
 
Ylös Pohja