Syvälliset kerron nyt asioita itsestäni:

Poistettukäyttäjänimi1405

Rotista haaveileva kelarotta
Liittynyt
9.2.2022
Viestejä
995
Reaktioarvo
523
olen se...
- joka sanoo itsevarmasti että joku asia on päivänä X tai on satavarma että joku deadline on päivänä Y ja totuus onkin sitten jotain ihan muuta
- jolla menee 10 sekuntia kauemmin kuin muilla tajuta vitsi, tai sitten olen se joka esittää tajuavansa sen 10 sekunnin kuluttua ja nauraa vaikka oikeasti ei ymmärrä
- joka ottaa monet asiat tosissaan, jos joku vitsillä sanoo jotain niin minä olen yleensä se joka kysyy että "ai oikeesti????"
- jota luullaan yleensä tunnolliseksi ja ahkeraksi ja "kympin tytöksi" tai perfektionistiksi, totuus on että olen laiska paska jota kiinnostaa liiankin vähän
- jonka piti mennä nukkumaan jo tunti sitten mutta joka päätyi kirjottamaan tätä postausta

kirjotan lisää joskus jos inspiroi, kertokaa tekin random asioita itsestänne tänne
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,031
Reaktioarvo
8,492
olen miettinyt millaista on olla sosiopaatti D: vaikuttaako se muuten kuin siten ettei tunne sympatiaa tms
Jos vähän vakavemmin, niin sosiopaatti eroaa psykopaatista sillä tavalla, että sosiopaatti tuntee tunteita. Suurin osa ystäväpiiristäni rakastaa minua, koska olen muokannut heidät rakastamaan minua eivätkä tiedä parempaakaan kuin minä. Ja minä sitten jaan rakkauttani monella tavalla, olen luonut oman maailmani ja olen sen ikuinen Aurinko.
Ja sitten suurin osa psykopaateista saa "hitit" väkivallasta, jota kammoan mutta kun sitä on joutunut käyttämään, niin ei ole haitannut tippaakaan.
 

Poistettukäyttäjänimi1405

Rotista haaveileva kelarotta
Liittynyt
9.2.2022
Viestejä
995
Reaktioarvo
523
Jos vähän vakavemmin, niin sosiopaatti eroaa psykopaatista sillä tavalla, että sosiopaatti tuntee tunteita. Suurin osa ystäväpiiristäni rakastaa minua, koska olen muokannut heidät rakastamaan minua eivätkä tiedä parempaakaan kuin minä. Ja minä sitten jaan rakkauttani monella tavalla, olen luonut oman maailmani ja olen sen ikuinen Aurinko.
Ja sitten suurin osa psykopaateista saa "hitit" väkivallasta, jota kammoan mutta kun sitä on joutunut käyttämään, niin ei ole haitannut tippaakaan.
Milloin sait diagnoosin? Muistan että joskus demissä kerroitkin jotain mutta en muista kovin tarkkaan
Miten sitten sosiopatia näkyy arjessasi D: ja miten ei ole haitannut vaikka kammoat D:
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,031
Reaktioarvo
8,492
Milloin sait diagnoosin? Muistan että joskus demissä kerroitkin jotain mutta en muista kovin tarkkaan
Miten sitten sosiopatia näkyy arjessasi D: ja miten ei ole haitannut vaikka kammoat D:
Yläasteella ensimmäisen kerran ja kuusi vuotta sitten toisen kerran. Toinen kerta oli niinkin hupsua, kun TE-toimisto ehdotti että tapaan psykologin, joka oli uusi juttu heidän toimistossaan. Mainitsin sitten siinä olevani sosiopaatti niin tämä nuori nainen oli hieman innoissaan ja pyysi tapaamaan pari kertaa lisää. Kolmannella kerralla nainen oli itkuinen ja sanoi, että ei odottanut koskaan tapaavansa kaltaistani ihmistä. Samalla mittasi älykkyyteni ja se on yhä 133 äo-pistettä.
Se näkyy niin, etten välitä mistään mitä tapahtuu oikeastaan. Mutta kun alan välittämään asioista, esim. ruoanlaitosta niin muutun autistisen tarkaksi runkkariksi. Ja fyysinen väkivalta on niin barbaarista, ei sivistyneiden ihmisten tekoa. Parempi väkivalta tapahtuu puhumalla. Olen siis joutunut puolustamaan itseäni puukotuksilta, sormien katkaisuilta jne. suhteissa, kokenut turpaanvetoja kaduilla kärkkään suuni takia, mutta kun oikeasti on pitänyt itse amistella, niin sitä lyödään voittaakseen eikä läpsytellä kuin hintit. Opettelin mm. nylkemään ihmisen (tai eläimen) elävältä (en ole tehnyt tätä) ja koko prosessi naurattaa yhä.
 

Poistettukäyttäjänimi1405

Rotista haaveileva kelarotta
Liittynyt
9.2.2022
Viestejä
995
Reaktioarvo
523
Yläasteella ensimmäisen kerran ja kuusi vuotta sitten toisen kerran. Toinen kerta oli niinkin hupsua, kun TE-toimisto ehdotti että tapaan psykologin, joka oli uusi juttu heidän toimistossaan. Mainitsin sitten siinä olevani sosiopaatti niin tämä nuori nainen oli hieman innoissaan ja pyysi tapaamaan pari kertaa lisää. Kolmannella kerralla nainen oli itkuinen ja sanoi, että ei odottanut koskaan tapaavansa kaltaistani ihmistä. Samalla mittasi älykkyyteni ja se on yhä 133 äo-pistettä.
Se näkyy niin, etten välitä mistään mitä tapahtuu oikeastaan. Mutta kun alan välittämään asioista, esim. ruoanlaitosta niin muutun autistisen tarkaksi runkkariksi. Ja fyysinen väkivalta on niin barbaarista, ei sivistyneiden ihmisten tekoa. Parempi väkivalta tapahtuu puhumalla. Olen siis joutunut puolustamaan itseäni puukotuksilta, sormien katkaisuilta jne. suhteissa, kokenut turpaanvetoja kaduilla kärkkään suuni takia, mutta kun oikeasti on pitänyt itse amistella, niin sitä lyödään voittaakseen eikä läpsytellä kuin hintit. Opettelin mm. nylkemään ihmisen (tai eläimen) elävältä (en ole tehnyt tätä) ja koko prosessi naurattaa yhä.
Oho, mielenkiintoista... miksiköhän se nainen itki D: ja miten alunperin päädyit diagnosoiduksi
ahaa, okei, kuulostaapa jännältä. mutta miten ihmeessä olet opetellut nylkemään elävältä jotain D:::
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,031
Reaktioarvo
8,492
Oho, mielenkiintoista... miksiköhän se nainen itki D: ja miten alunperin päädyit diagnosoiduksi
ahaa, okei, kuulostaapa jännältä. mutta miten ihmeessä olet opetellut nylkemään elävältä jotain D:::
Sitä pelotti, kun sanoi että ei ole koskaan tavannut sosiopaattia.
Opettelin, koska oli tylsää. Petyin siihen, miten yksinkertainen toimi se on.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,149
Reaktioarvo
5,470
- olen hyvin looginen, hahmotan esim. koneiden toiminnan ja matemaattiset ongelmat todella nopeasti
- minua pidetään hikkenä ja oletetaan, että pänttään tentteihin ihan hulluna; todellisuudessa en edes kauheasti lue, mutta olen silti ollut aina luokkieni kärkikastia
- en usko olevani neurotyypillinen, mutta mitään varsinaista diagnoosia minulla ei ole
- ihmiset pitävät minua luovana ja taiteellisena, vaikka itse koen todella paljon vaikeuksia luovien ideoiden keksimisessä; koen "taiteellisuuteni" perustuvan lähinnä usean eri taidetyypin teknisen toteutuksen hallitsemiseen
- olin ennen todella stressaantunut kaikesta, mutta nykyään en jaksa pahemmin välittää oikein mistään; elämä on helpompaa näin!
- olen aina ollut sosiaalisesti kömpelö, mutta nykyään osaan hurmata ihmisiä paskoilla vitseilläni, kjeh räh!
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,031
Reaktioarvo
8,492
- olen hyvin looginen, hahmotan esim. koneiden toiminnan ja matemaattiset ongelmat todella nopeasti
- minua pidetään hikkenä ja oletetaan, että pänttään tentteihin ihan hulluna; todellisuudessa en edes kauheasti lue, mutta olen silti ollut aina luokkieni kärkikastia
- en usko olevani neurotyypillinen, mutta mitään varsinaista diagnoosia minulla ei ole
- ihmiset pitävät minua luovana ja taiteellisena, vaikka itse koen todella paljon vaikeuksia luovien ideoiden keksimisessä; koen "taiteellisuuteni" perustuvan lähinnä usean eri taidetyypin teknisen toteutuksen hallitsemiseen
- olin ennen todella stressaantunut kaikesta, mutta nykyään en jaksa pahemmin välittää oikein mistään; elämä on helpompaa näin!
- olen aina ollut sosiaalisesti kömpelö, mutta nykyään osaan hurmata ihmisiä paskoilla vitseilläni, kjeh räh!
Kerros, hicky, paras vitsisi..
 

Poistettukäyttäjänimi1405

Rotista haaveileva kelarotta
Liittynyt
9.2.2022
Viestejä
995
Reaktioarvo
523
- olen hyvin looginen, hahmotan esim. koneiden toiminnan ja matemaattiset ongelmat todella nopeasti
- minua pidetään hikkenä ja oletetaan, että pänttään tentteihin ihan hulluna; todellisuudessa en edes kauheasti lue, mutta olen silti ollut aina luokkieni kärkikastia
- en usko olevani neurotyypillinen, mutta mitään varsinaista diagnoosia minulla ei ole
- ihmiset pitävät minua luovana ja taiteellisena, vaikka itse koen todella paljon vaikeuksia luovien ideoiden keksimisessä; koen "taiteellisuuteni" perustuvan lähinnä usean eri taidetyypin teknisen toteutuksen hallitsemiseen
- olin ennen todella stressaantunut kaikesta, mutta nykyään en jaksa pahemmin välittää oikein mistään; elämä on helpompaa näin!
- olen aina ollut sosiaalisesti kömpelö, mutta nykyään osaan hurmata ihmisiä paskoilla vitseilläni, kjeh räh!
vau kuulostatpa mielenkiintoiselta!
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
-Numerot ja logiikka ovat pahimpia vihollisiani
-Olen kuulemman lahjakas taiteessa
-Olen kuulemman myös lahjakas tekstien kanssa
-Kiinnostun aina jostain uudesta asiasta, mutta sitten kyllästyn siihen nopeasti
-En osaa uida
-Olen hyvä oppimaan kieliä mutta huono käyttämään niitä
-Huomaan helposti kahden ihmisen väliset romanttiset suhteet, jos se ei ole julkista tietoa. Epäilykseni ovat vahvistuneet monesti oikeiksi.
-Oon huono ryhmäpelaaja. Menin kerran pakohuoneeseen kavereiden kanssa, mutta olin koko ajan hiljaa. Oli vaan vaikeaa päästä mukaan, kun muut tiesi nopeasti ratkaisuja, mutta itse vasta mietti D:
-En tykkää käydä päivisin kävelyllä. Olen iltavirkku.
-Saan monesti katua sitä kun teen asioita ennen kuin ajattelen
-Uskon, että minulla on ADD ja autismin piirteitä. Diagnoosia ei vielä ole.
-Ihmisiä ärsyttää se kun en kuule monesti heidän sanomia asioita.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
-Numerot ja logiikka ovat pahimpia vihollisiani
-Olen kuulemman lahjakas taiteessa
-Olen kuulemman myös lahjakas tekstien kanssa
-Kiinnostun aina jostain uudesta asiasta, mutta sitten kyllästyn siihen nopeasti
-En osaa uida
-Olen hyvä oppimaan kieliä mutta huono käyttämään niitä
-Huomaan helposti kahden ihmisen väliset romanttiset suhteet, jos se ei ole julkista tietoa. Epäilykseni ovat vahvistuneet monesti oikeiksi.
-Oon huono ryhmäpelaaja. Menin kerran pakohuoneeseen kavereiden kanssa, mutta olin koko ajan hiljaa. Oli vaan vaikeaa päästä mukaan, kun muut tiesi nopeasti ratkaisuja, mutta itse vasta mietti D:
-En tykkää käydä päivisin kävelyllä. Olen iltavirkku.
-Saan monesti katua sitä kun teen asioita ennen kuin ajattelen
-Uskon, että minulla on ADD ja autismin piirteitä. Diagnoosia ei vielä ole.
-Ihmisiä ärsyttää se kun en kuule monesti heidän sanomia asioita.
Lisään:
-Olen erityisherkkä
-Olen erittäin itsekriittinen
-Monesti en jaksa ihmisiä, tykkään olla enemmän yksin ja tämän vuoksi piirini ovat kapeat.
 

monanyymi

Uusi
Liittynyt
16.2.2022
Viestejä
46
Reaktioarvo
39
Heitänpä muutaman random faktan itsestäni

- Astun aika usein vinoon, joten kaadun aika usein.
- Jalkani ovat mustelmilla tämän takia.
- Hankin ainakin puolet musiikkimaustani musiikin tunneilta.
- Olen oikeasti poika, heh heh. Sori jos luulitte että olisin tyttö. En ole. Ehkä. Olen itsekin vähän hukassa sen kanssa. Olen ollut jo 5 vuotta. Enemmänkin. Ehkä. En osaa laskea. Ainakaan paljoa.
- En voi pitää haarukkaa vasemmassa kädessä enkä veistä oikeassa.
- Alan itkeä, jos ympärilläni on liikaa ihmisiä.
- Minulla on klaustrofobia.
- Olen homoromanttinen aseksuaali.
- Tykkään kanoista. Meillä oli niitä joskus.
- Osaan soittaa rumpuja. Badum tss.
- Puujalkavitsit on lempiasiani koko maailmassa.
- Tykkään ihailla autoja.
- Rakastan pitkiä metsälenkkejä.
 

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
4.4.2021
Viestejä
956
Reaktioarvo
993
- pidän kissoista ja minulla on kaksi gis-saa
- olen melko pienikokoinen nainen :D
- olen hyvin musikaalinen ihminen monella tapaa
- viihdyn yksin, mutta seurakin kelpaa silloin tällöin
- tutustun mielelläni uusiin ihmisiin
- minulla on pakko-oireinen häiriö
- mutten nykyisin anna sen häiritä paljoakaan
- en ole koskaan seurustellut
- ikäkriiseilen jo tässä vaiheessa elämää
- pidän matkustelusta
- pidän kahvista
- en osaa piirtää muuta kuin muotokuvia
- osaan puhua ranskaa
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,889
Reaktioarvo
1,408
Kerronpa minäkin muutaman hassun faktan itsestäni.

- Olen kokenut ja nähnyt kaikenlaista yliluonnollista ja ties mitä lentäviä lautasia, kukaan ei yleensä tosin usko kertomuksiani, joten moni pitää minua täytenä foliohattuna ja sekopäänä.
- Uskon olevani tässä maailmassa jo toiseen otteeseen, sillä muistan hämärästi joitain yksityiskohtia/tapahtumia edellisestä elämästäni, ja muistan kokeneeni väkivaltaisen kuoleman vuonna 1944, josta edelleen arvet omassa rintakehässä, mutta se onkin sitten tarina toiselle kerralle. Tämänkin takia minua pidetään hulluna, ja juttujani ei usein uskota.
- Moni pitää minua taiteellisesti lahjakkaana ja luovana henkilönä.
- Moni pitää minua myöskin melko ilkeänä ja itsekkäänä sekä sydämmettömänä henkilönä, riippuen tietysti kuka on kyseessä.
- Minulle ei ole ikinä diagnosoitu minkäänlaisia mielenterveysongelmia, vaikka joskus minulla onkin ollut ehkä lieviä masennuksen oireita, ja joskus aikanaan mulle saattoi tulla hyvinkin väkivaltaisia aikomuksia, joista olen (luultavasti) päässyt eroon.
- Suurimmat fobiani ovat philofobia, submechanofobia, tokofobia ja kaikkein pahimpana Gelotofobia.
- Tykkään kovasti kaikenlaisista vanhoista filmeistä, musiikista ja vaatetuksesta.
- Omistan erään todella hyvän ystävän, joka on minulle tärkein henkilö koko maailmassa, ja jonka vuoksi voisin uhrata henkeni.
- Rakastan kaikenlaisia autoja, etenkin klassikkoja, olen siis innokas autoharrastelija, jos niin voi sanoa.
 
Ylös Pohja