No on siinä sanat biisissäTämä koko biisi.
VAROITUS!!! VIIRUS LINKKI!!! VAROITUS!!!Tässä vielä pahempi! Jotkut ilmeisesti pitävät näitä voimaannuttavina, mutta mielestäni ovat vain härskejä ja naurettavia.
Älä nyt paljasta, saatanan [poistettu]!VAROITUS!!! VIIRUS LINKKI!!! VAROITUS!!!
Siis sinänsä komppaan tätä, mutta toisaalta mitä mä oon ymmärtänyt niin ei kai niitä ole tarkoitettukaan hyviksi sanoituksiksi. Nehän on lähinnä bilebiisejä tms. Itseänikin välillä ärsyttää biisit joissa ei niin sanotusti oo mitään ideaa, mutta välillä se on ihan kiva vaan fiilistellä.Yleisesti näitten kaikkien nykyräppäreiden tuotanto ja pop laulajien myös, eihän ne edes yritä tehdä kunnollisia sanoituksia, esimerkkeinä toimikoon Lil pump - Gucci gang ja Nicki Minaj - stupid hoe, niissä on kyllä varmaan paskimmat sanotukset mitä oon kuullu.
Ja oikeastaan kaikki mitä näiltä hittikanavilta tulee, kun niitä jää pitemmäksi aikaa kuunteleen, huomaa ettei sanoissa ole mitään tolkkua.
Jos tollaset sois bileissä ni mä lähtisin niistä bileistä ku leppäkeihäs :DSiis sinänsä komppaan tätä, mutta toisaalta mitä mä oon ymmärtänyt niin ei kai niitä ole tarkoitettukaan hyviksi sanoituksiksi. Nehän on lähinnä bilebiisejä tms. Itseänikin välillä ärsyttää biisit joissa ei niin sanotusti oo mitään ideaa, mutta välillä se on ihan kiva vaan fiilistellä.
Hah :DJos tollaset sois bileissä ni mä lähtisin niistä bileistä ku leppäkeihäs :D
Hyvä pointti!Hei nää biisit mitä täällä esimerkkinä, on voimaannuttavia siinä mielessä että nainen ottaa heidän oman kehon takaisin koska aikanaan miesräppärit ja muusikot on objektoinut naisen kroppaa ja laulanut siitä halventavasti mikä on ollut ok. Mutta nainen edes vähissä vaatteissa, ei ok. Eli ihan kun olisimme miesten omaisuutta ja vain mies saa seksualisoida naista. Nää mimmit on että meidän kroppa, meidän seksuaalisuus. Ja oikeasti ne saa monet miehet tuntemaan olonsa epämukavaksi ja that's the point. Mutta joo, ei ehkä parhaimmat lyriikat.
Täysin samaa mieltä!
En kyseistä artistia ymmärrä ja en pidä ollenkaan. Miten joku voi kuunnella hänen kaltaistaan musiikkia. En ymmärrä.
Samaa mieltä
En kyseistä artistia ymmärrä ja en pidä ollenkaan. Miten joku voi kuunnella hänen kaltaistaan musiikkia. En ymmärrä.