Syvälliset Kertokaa omituisimmat unenne

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,147
Reaktioarvo
5,467
Haluan tietää, unet ovat mielestäni hauskoja.

Itse näen unia varsin harvoin, mutta silloin kun pääsen niistä nauttimaan niin tulee melkeinpä poikkeuksetta ihan kummallista settiä. Voin kirjoittaa muutaman tänne, kunhan kerkeän.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,977
Reaktioarvo
8,475
Noh, eräässä unessani menin koti-saunaan harrastamaan seksiä kauniin naisen kanssa, mutta se nainen lauteille mennessä olikin koiramme! Ja silti unessa, kun aloin penetroitumaan koiraan niin koira olikin isäni.
Huutojen määrää ei ole koskaan mitattu.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,147
Reaktioarvo
5,467
Noh, eräässä unessani menin koti-saunaan harrastamaan seksiä kauniin naisen kanssa, mutta se nainen lauteille mennessä olikin koiramme! Ja silti unessa, kun aloin penetroitumaan koiraan niin koira olikin isäni.
Huutojen määrää ei ole koskaan mitattu.
Huutis ääneen tälle, sairaat setit!
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
No siis tässä keskustelussa tuo 1.uni jossa en ollut varma olenko hereillä vai en.
Viime yönä kohtasin samanlaisen karmean tunteen unessa ja näin samankaltaista unta, josta en voinut herätä, koska koin olevani hereillä. Näin painajaista jossa heräsin painajaisesta ja siinä unessa minulla oli paniikkikohtaus päällä.

Oikeestaan näin koko yön ihan super outoja unia. En tiedä mitä olin oikein vetänyt ennen nukkumaanmenoa.
Näin esimerkiksi sellaista unta että joku vaalikampanja tyyppi huijas minut Helsinkiin hissillä lähikaupastamme. Eli siis lähikaupassa oli hissi, jolla pääsi Helsinkiin muutamassa sekunnissa :DD
Ja kotikuntani on kaukana Helsingistä :D
ja olin siis töissä siinä kaupassa ja kysyin vaan siltä tyypiltä että mitä voisin tehdä, ilmeisesti hissillä halus minut viedä jonnekin työtehtävien pariin mut eipä ollu :D

Näin paljon sellaisia unia joista sais hyvää taidetta :D

Monta kertaa olen nähnyt unia, jossa olen kauppakeskuksessa ja siellä on lentäviä hissejä :D aivoni selvästi pitävät hisseistä!

Viime viikolla näin sellaisen unen, että olin koulumme pihan vanhassa rakennuksessa ja siellä oli tyhjä huone, jossa oli hyllyjä johon oli järjestetty lasten leluja. Siinä unessa karmeinta oli siellä tilassa vallitseva outo haju, siis sellainen paskaa muistuttava haju, joka ei ollut ihan paskan hajuinen kuitenkaan. Sen tilan hirvee haju halus karkottaa minut pois sieltä.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,977
Reaktioarvo
8,475
No siis tässä keskustelussa tuo 1.uni jossa en ollut varma olenko hereillä vai en.
Viime yönä kohtasin samanlaisen karmean tunteen unessa ja näin samankaltaista unta, josta en voinut herätä, koska koin olevani hereillä. Näin painajaista jossa heräsin painajaisesta ja siinä unessa minulla oli paniikkikohtaus päällä.

Oikeestaan näin koko yön ihan super outoja unia. En tiedä mitä olin oikein vetänyt ennen nukkumaanmenoa.
Näin esimerkiksi sellaista unta että joku vaalikampanja tyyppi huijas minut Helsinkiin hissillä lähikaupastamme. Eli siis lähikaupassa oli hissi, jolla pääsi Helsinkiin muutamassa sekunnissa :DD
Ja kotikuntani on kaukana Helsingistä :D
ja olin siis töissä siinä kaupassa ja kysyin vaan siltä tyypiltä että mitä voisin tehdä, ilmeisesti hissillä halus minut viedä jonnekin työtehtävien pariin mut eipä ollu :D

Näin paljon sellaisia unia joista sais hyvää taidetta :D

Monta kertaa olen nähnyt unia, jossa olen kauppakeskuksessa ja siellä on lentäviä hissejä :D aivoni selvästi pitävät hisseistä!

Viime viikolla näin sellaisen unen, että olin koulumme pihan vanhassa rakennuksessa ja siellä oli tyhjä huone, jossa oli hyllyjä johon oli järjestetty lasten leluja. Siinä unessa karmeinta oli siellä tilassa vallitseva outo haju, siis sellainen paskaa muistuttava haju, joka ei ollut ihan paskan hajuinen kuitenkaan. Sen tilan hirvee haju halus karkottaa minut pois sieltä.
Hissejä jatkuvasti!
 
Liittynyt
20.4.2022
Viestejä
2,183
Reaktioarvo
949
No siis viime yönä näin ihme unta ja tää on TODELLA epäselvä selostus:D

Tapahtumapaikkana oli mun vanha koulu ja sen piha. Olin jotenki joutunu ns pahisten puolelle (ilmeisesti mun vanhemmatki oli siellä) en tiiä missä taistelussa. Sitten toisella puolella oli mun joukkuekavereita, vanhoja opeja, koulukavereita ja tuntemattomiaki :D Osasin lentää ja liitelin lyhyen veitsen kans puukottamassa vähän kaikkia. Sitten jotenki jossaki kohtaa hyppäsin hyvisten puolelle ja aloin puukottaan niitä pahiksia. Yhtäkkiä ne oliki tomaatteja ja vesimeloneja mitkä oli vaan veitten jäljiltä palasina :D Ne oli vielä semmosessa neliömuodostelmassa koulun katolla..

En muista miten tää uni lopulta päätty, mutta olin kai jotenki valveunessa ja tiedostin että a) tää on unta b) olin nähny samantyylistä aikasemminki :D ei ollu siis uhtään pelottava uni, vaan en ois todellakaan halunnu herätä kesken kaiken. Muistan miten sen unen aikana mietin että toivottavasti en herää ennen ku uni loppuu. Enkä kyllä herännykään. Ja rakastan tommosia unia missä tiiän että nään unta :DDD
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,884
Reaktioarvo
1,407
Nään outoja unia jatkuvasti, mutta unohdan suurimman osan.
Muistan kuitenkin joskus 9-vuotiaana nähneeni sellaisen unen jossa olin parin sen aikaisen kaverin kanssa vanhan ala-asteen pihalla, oltiin saatu raahattua sinne jollain ilveellä ilmatorjuntatykki, ja yritettiin ampua sillä joku lentokone alas, mutta siitä tykistä tulikin ulos vain vesimeloneita.

Sitte oli myös yks uni jossa olin taaskin siellä vanhan ala-asteen pihalla, sitten Freddy Krueger ilmestyy paikalle, ja kysyy multa että voisinko keksiä jonkun osuvan nimen jollekin uudelle kauhufilmille :D
En muista että minkälaisen nimen sitten keksin, mutta ilmeisesti se oli hauska, kun itse Freddykin alkoi sille nauramaan.
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Todella nopeasti unohtuu osa unista, mutta jotkut muistaa melkein ikuisesti. Ei voi olla ärsyttävämpää että juuri kun on tapahtumassa jotain mielenkiintoista/ihanaa/hauskaa unessa niin sitten tulee aamu ja herää. Sen alkaa tuntemaan kuinka alkaa heräämään unesta ja yrittää väkisin keskittyä nähdäkseen mitä tapahtuu, aina huonolla tuloksella.

Lähes kaikki unet on aina omituisia, mutta muistaakseni viimeisimmässä unessa olen sukulaisten luona kyläilemässä. Ei olla oltu enää missään tekemisissä kun valitsivat tien lain väärältä puolelta, joten unessa ihmettelen että miksi kaikki on kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Kyllä siinä vähän pelotti että onko kaikki seonnut vai mitä nyt on kyseessä. Siinä sitten kyselivät muistaakseni kuulumisia ja olin varmaan seota. D: Ehkä lähdin ulos sieltä talosta. Se uni taisi loppua siihen ja tuli aamu joka ei ollut edes kaunis, yleensä on mukavampaa herätä auringon nousuun.

En sitten yhtään masentavampaa unta keksinyt. :frown:

----------------------------------------------
Enemmänkin unia tuli mieleen mutta en tiedä onko painokelvollista (tai ainakin liian omituisia :D). Pitää vielä muistella lisää tai katsoa tuleeko seuraavana yönä uusi "filmi".
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
781
Reaktioarvo
752
Minusta on mielenkiintoista, miten unet voivat heijastua todelliseen elämään ainakin omalla kohdallani niin hyvin. Jos mulla on tulossa koe, niin saatan hyvinkin nähdä unta siitä. Toisaalta unissa on aina jotain omituista, esimerkiksi se koetilanne saattaa olla keskellä peltoa tai jotain todella kaoottista saattaa tapahtua kesken kaiken.
Myös mielen murheet näkyy mun unissa. Tässä kohtaa lienee hyvä varoittaa syömishäiriöoireilun mainitsemisesta.
Näin muun muassa kerran unta, että olin koulussa ja menin piiloon lukemaan jotain kappaletta seisten, koska ajattelin sen kuluttavan enemmän. Mun opettaja kuitenkin löysi mut ja suorastaan raivostui, jonka vuoksi jouduin järkyttävän kauhun valtaan. Muistaakseni hän myös soitti jonnekin ja jouduin pahoihin ongelmiin. Heräsin aamulla pienissä kuumotuksissa tuon unen takia. :D
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Toissa yönä uni oli erittäin kummallinen. Olin koti bileissä sellaisessa loft asunnossa. Tanssittiin keskellä olkkaria ja yhtäkkiä kaikki alkoi kapuamaan sinne yläkertaan pois musta ja mä olin ihan että mitä hittoa. Sillä hetkellä se lattia hajosi mun painosta ja mä putosin seuraavaan kerrokseen ja sit se lattia hajosi ja aina vaan monta kerrosta läpi ihan kun jossain piiretyssä. Lopulta mä putosin maanalaiseen keskeneräiseen bunkkeriin ja päätin et siitä saa sika kivan asunnon ja sit olinkin jo asunnon välittäjä myymässä asuntoa kun joku asuntoa katsomassa oleva halusi testata suihkua ja se suihku aiheutti tulvan niin että me oltiin nilkkoja myöden vedessä ja mä yritin epätoivoisesti kuivata sitä pyyhkeellä ja selittää sille ostajalle että ei tässä asunnossa ole mitään vikaa.
 

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
512
Reaktioarvo
308
haluatteko oikeasti että kerron. tapana on kirjotella niit ylös ain välil aamusin iha aivosumus😎
 

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
512
Reaktioarvo
308
poimittu joku vanha uni randomilla mun muistiinpanoista...

kaneja
6 metsässä jotka on mun siskon mut mun vastuul
pieni valkone jonka kaa poseerasin ikkunan ees kuvas

söin myös tikkarii siin unes yhes kuvas pyöreet lasit pääs ja yksi kani ilmeissti sylissä

kannoin yhtä erittäin pitkäkorvaista mutta pientä kania mukanani ja pyysin äitii tyylii kattoo sitä ja se tyylii sano et "monta niitä pitäs olla, minä en tiiä" joho mä "kuus kai niitä pitäs olla" äiti:"sitte niitä pitäs olla kuus siellä sitte"(mun piti siis ilmeisesti huolehtia että ne on tallessa kaikki)
 

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
512
Reaktioarvo
308
Minusta on mielenkiintoista, miten unet voivat heijastua todelliseen elämään ainakin omalla kohdallani niin hyvin. Jos mulla on tulossa koe, niin saatan hyvinkin nähdä unta siitä. Toisaalta unissa on aina jotain omituista, esimerkiksi se koetilanne saattaa olla keskellä peltoa tai jotain todella kaoottista saattaa tapahtua kesken kaiken.
Myös mielen murheet näkyy mun unissa. Tässä kohtaa lienee hyvä varoittaa syömishäiriöoireilun mainitsemisesta.
Näin muun muassa kerran unta, että olin koulussa ja menin piiloon lukemaan jotain kappaletta seisten, koska ajattelin sen kuluttavan enemmän. Mun opettaja kuitenkin löysi mut ja suorastaan raivostui, jonka vuoksi jouduin järkyttävän kauhun valtaan. Muistaakseni hän myös soitti jonnekin ja jouduin pahoihin ongelmiin. Heräsin aamulla pienissä kuumotuksissa tuon unen takia. :D
Itsellä ain tykkään myös tulkita unia koska mun mielestä kaikis unis on ainakin joku pieni alitajunnan viesti
 
Ylös Pohja