Tyyli Kertokaa teidän tyyleistä. :)

lukija1

Harjoittelija
Liittynyt
8.4.2021
Viestejä
5
Reaktioarvo
3
Otsikko kertookin jo aika paljon, mut haluisin et kerrotte teidän tyyleistä, miten löysitte teidän tyylin, mistä yleensä ostatte vaatteenne jne. Mun oma tyyli on viel vähän hakusessa. Tykkään kyl tosi paljon niinku cottagecore, fairycore, grunge fairycore ja 90's tyyleistä (ettikää vaikka pinterestistä jotta tiiätte mitä tarkotan). Mutta siis ongelmana on se, että en tiiä mistä tollasia vaatteita saa. Enkä kyllä lähe mistään sheiniltä tai aliexpressiltä tilaamaan. D:
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,382
En osaa luokitella kunnolla tyyliäni, haluan käyttää vaatteita ja asusteita, mitä ei kovin monella ole. Tekisin vaatteitani itse ja tuunaisin jos kunnolla osaisin. Useimmiten pukeudun mustiin farkkuihin t-paitoihin ja huppareihin, mutta tykkään värikkäistä asusteista, koruista, vöistä ja huiveista.
Otan paljon vaikutteita elokuvista, musiikista ja vanhoista valokuvista. Vaatteita ostan yleensä kirppiksiltä, empstä ja impericonista. Ihan perus toppeja ja alusvaatteita ostan lidlistä, cubukselta ha h&m:ltä. Koruja ja vöitä cybershopista.

Tässä jotain mistä tykkään.
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,885
Reaktioarvo
1,407
Kuvailisin mun tyyliä gootin ja 30-luvun gangsterityylin välimaastoksi.
Käytän paljon vanhanaikaisia vaatteita kuten silinteriä ja hännystakkia, ja samalla käytän sellasia perinteisiä goottivaatteita, ja pukeudun aina mustaan. Ja joskus jos oon jotain pihatyötä tai autonrassausta tekemässä mut saattaa nähä verkkareissa tai työhaalarissa ja Gulf lippis päässä jossain pellonlaidassa heilumassa riippuen päivästä :DD
Ite ostan vaatteet yleensä EMP:ltä, Undergroundista tai kirppareilta.
 

ohojelma

Lohduton lohduttaja
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
136
Reaktioarvo
126
Mullakin tyyli vielä vähän hakusessa, mutta rakastan yhdistellä värikkäitä mekkoja ja hameita arkisempiin vaatteisiin. Ehdottomasti haluaisin pukee vaikka joka päivä mekkoja päälle, mutta tosi vaikee löytää mistään just tämmöselle melko pienikokoselle sopivia mekkoja, ettei oo mittään hirviän lapsellisia. :D
Mut juu, taidan olla vähä tämmönen söpöilijä, joka tykkää käyttää myös urheiluhousuja paljon.
 

varjojenmaa

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
300
Reaktioarvo
305
Kuvailisin tyyliäni erittäin epämääräiseksi. Käytän toisaalta hameita ja mekkoja, ja toisaalta mustia college-housuja, t-paitoja ja fleece-takkia. Erityisesti pidän mustasta yliopistohupparistani, jota kannan ylpeydellä :) askartelen itse helmikoruja, ja erityisesti isoja korvakoruja, joita sitten käytän mielelläni. Hiusten kohdalla miulla on jatkuva kasvatusprosessi menossa, että voisin jonakin päivänä tehdä keskiaikaisia kampauksia hiuksiini.
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Retro! Saan inspiraatiota 60-luvusta ja kaikkien vihaamasta 70-luvusta. Musiikki vaikuttaa aika paljon, ja mun tyyli-idoleita on esim. David Bowie, Marc Bolan, George Harrison ja Patti Smith.
Hassua tässä tyylissä on se, että vanhemmat ihmiset tuijottaa ja hymyilee mulle xD
 

kuljeskelija

Matkalla
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
888
Reaktioarvo
861
Tyyliäni on vähän vaikea ehkä lokeroida minnekään, se kun vaihtelee paljon. Tällä hetkellä käytössä on leveälahkeiset farkut ja erilaiset t-paidat. Korut on useimmiten kidcore-tyylistä inspiroituneita.
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
782
Reaktioarvo
752
En oikein osaa sanoa, mutta siskoni sanoo tyyliäni maalaistytöksi ja täytyy kyllä sanoa, että se on melkeinpä sellainen.
 

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
4.4.2021
Viestejä
956
Reaktioarvo
993
oma vaatetyylini on hieman sekalainen, ehkä osaksi sellainen vintage-vaikutteinen. mietin vaatteissani enemmänkin miulle sopivaa värimaailmaa (lämpimät, murretut ja syksyiset värit) sekä ekologisuutta. ostan vaatteeni enimmäkseen kirpputorilta. plus rakastan käyttää baskeria.
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Mun tyyli on todellllla sekalainen.
Toisena päivänä mulla on kaikki ketjut cargo-housuissa & pääkallo-T-paita, toisena taasen trumpettifarkut ruusukuvioinnilla, sekä joku kiva napapaita :D

Tosiaan tykkään siis monen laisesta :D. Vaatteita olen ostanut mahdollisuuksien mukaan kurppareilta. Lisäksi melkein kaikki mun ehdottomasti käytetyimmistä vaatteista on mun äidin vanhoja, kun hän oli nuori 90-luvun lopulla, sekä häneltä siitä 2010 paikkeilta :)) On aina kivaa päästä tonkimaan äidin "vanhoja" vaatteita ja päästä itse käyttämään niitä hyviä löydöksiä sillä ollaan tosi saman kokoiset äitini kanssa :D

Oon myös ostanut muutamia vaatteita EMP:ltä ja New Yorkerista, sekä kaikista perus Cubus ja h&m jne.

Vaatteiden tuunaaminenkin tuntuu kivalta, ja oon päässyt sitä toteuttamaan farkkutakkin kanssa ostettuani muutaman kangasmerkin lempibändeiltä, jota on nyt sitten tullutkin käytettyä paljon enemmän. Nää kangasmerkit löyty kans EMP:ltä! :)
 

Poistettukäyttäjänimi100

Eläinrakas heppahöpsö c:
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,465
Reaktioarvo
1,446
Öö käytän farkkuja tai hameita tai collegehousuja tai pyöräilyshortseja, kaikenlaisia paitoja ja kaikkea mustasta värikkääseen😂

Eli en osaa sanoa
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,147
Reaktioarvo
5,467
Tyylini on vähän sellainen hevari-/rokkarityyppinen. Joskus gootiksikin kutsuttu, mutta sitä en kyllä koe olevani.

Pukeudun oikeastaan pelkästään mustaan tai hyvin tummiin väreihin. Käytän paljon bändipaitoja ja -huppareita, sekä revittyjä farkkuja. Farkkuihin yhdistettynä yleensä niittivyö. Kenkinä aina sään salliessa korokepohjaiset maiharit, kesällä jotkut simppelit nilkkurit. Takeista puhuttesssa pidän nahkatakeista ylivoimaisesti eniten, mutta myös farkkutakkia tulee käytettyä jonkin verran.

Koruja käytän päivittäin, ja ne ovat aina hopeisia koska kultainen riitelee ihoni pohjasävyn kanssa. Korvakoruina ovat 90% ajasta joko sellaiset korpinkallo- tai kuunsirppikorvikset, ne ovat lempikoruni. Chokereita käytän myös paljon, pääasiassa sellaisia paksumpia nahkaisia.

Kaikkeen tähän yhdistän vielä suht tumman meikin. Rakastan dramaattista eyelineriä ja tummanpunaista huulipunaa. Nyt korona-aikana tosin ei sitä huulipunaa ole kauheasti tullut käytettyä ja silmämeikin rooli on korostunut, eli melkein päivittäin olen tehnyt jonkin tyyppisen tummahkon smokey-eye -meikin.

Tässä jotain esimerkkikuvia, koska koen vähän hankalaksi kirjoittaa tyyliäni auki. Mikään näistä nyt ei ole täsmälleen oikein mutta ainakin vähän sinne päin:
1625316219681.png 1625316386925.png 1625316529255.png
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,147
Reaktioarvo
5,467
Tyylini on vähän sellainen hevari-/rokkarityyppinen. Joskus gootiksikin kutsuttu, mutta sitä en kyllä koe olevani.

Pukeudun oikeastaan pelkästään mustaan tai hyvin tummiin väreihin. Käytän paljon bändipaitoja ja -huppareita, sekä revittyjä farkkuja. Farkkuihin yhdistettynä yleensä niittivyö. Kenkinä aina sään salliessa korokepohjaiset maiharit, kesällä jotkut simppelit nilkkurit. Takeista puhuttesssa pidän nahkatakeista ylivoimaisesti eniten, mutta myös farkkutakkia tulee käytettyä jonkin verran.

Koruja käytän päivittäin, ja ne ovat aina hopeisia koska kultainen riitelee ihoni pohjasävyn kanssa. Korvakoruina ovat 90% ajasta joko sellaiset korpinkallo- tai kuunsirppikorvikset, ne ovat lempikoruni. Chokereita käytän myös paljon, pääasiassa sellaisia paksumpia nahkaisia.

Kaikkeen tähän yhdistän vielä suht tumman meikin. Rakastan dramaattista eyelineriä ja tummanpunaista huulipunaa. Nyt korona-aikana tosin ei sitä huulipunaa ole kauheasti tullut käytettyä ja silmämeikin rooli on korostunut, eli melkein päivittäin olen tehnyt jonkin tyyppisen tummahkon smokey-eye -meikin.

Tässä jotain esimerkkikuvia, koska koen vähän hankalaksi kirjoittaa tyyliäni auki. Mikään näistä nyt ei ole täsmälleen oikein mutta ainakin vähän sinne päin:
katso liitettä 2400katso liitettä 2402katso liitettä 2403
Aa joo unohtui kokonaan nämä muut osiot: löysin tyylini pääasiassa musiikin kautta. Olen aina ollut raskaan musiikin ystävä ja se on ajan myötä alkanut näkyä vahvasti tyylissänikin. Vaatteeni ostan pääasiassa bändien sivuilta, EMP:stä, Impericonilta ja H&M:lta. Viime aikoina olen yrittänyt ostaa myös enemmän kirppareilta.
 
Ylös Pohja